(Iznesu no šīs tēmas Lēti lidojumi Eiropa — Ziemeļamerika (ASV/Kanāda) (2017), jo tā ir būtiska izmaiņa LH stratēģijā — Juris)
ARN-LAX-ARN 247 EUR 02.05.2018.-09.05.2018. Kayak. Ar LH.
ARN-SFO-ARN tie paši datumi arī 247 EUR ar LH
ARN-DEN-ARN tie paši datumi 317 EUR ar BA
Gan jau ka ir daudzi citi galamērķi/kombinācijas...
Cena tik zema, jo tas ir economy light lidojit ar LH, nav iekļauta nododamā bagāža! Bet atšķirībā no Norwegian ir iekļauta ēdināšana…
ARN-LAX-ARN 247 EUR 02.05.2018.-09.05.2018. Kayak. Ar LH.
ARN-SFO-ARN tie paši datumi arī 247 EUR ar LH
ARN-DEN-ARN tie paši datumi 317 EUR ar BA
Gan jau ka ir daudzi citi galamērķi/kombinācijas...
Cena tik zema, jo tas ir economy light lidojit ar LH, nav iekļauta nododamā bagāža! Bet atšķirībā no Norwegian ir iekļauta ēdināšana.
Vai tad BA ari bagaza nav ieklauta?
tikai LH pārbaudīju
Starpkontinentalajos visiem ir 23kg bagaza. Nav dzirdets ka nebutu.
Nu man arī tā likās, bet mēģinot pirkt LH lapā rakstīts, ka bagāža nav iekļauta un ja grib nododamo bagāžu ~+100€ klāt pie cenas
LH lapā skaidri pateikts, ka tieši no Skandināvijas Light cenā NAV iekļauta bagāža... pieskaņojas konkurentiem.
Tas man jaunums. Turpmāk pērkot kko no skandināvijas USA virzienā būšu piesardzīgāks, ka nesanāk sasolīt ka ēdina un bagāža 23kg.
LH ēdināšana ir iekļauta light biļetēm
Piedāvăjums jauks, bet vai vispār ir kāda jēga aizlidot uz otru pasaules malu uz 3 dienām? Jāatzīst gan, ka tiešām tad gan var arī iztikt bez nododamăs bagāžas. Ja atceras, ka nedrīkst iepirkties.
Kāpēc uz 3dienām, ir arī ilgākam laikam biļetes nopērkamas un gan jau ka var bez tās lielās bagāžas iztikt
Man ir nākamajam gadam ARN-LAX-ARN ar pārsēšanos Vācijā, pirkts caur tripsta par 280 EUR. Lidojumu nodrošina LH, biļetē rakstīts, ka iekļauta 1 bagāža katram.
Intereses pēc paskatījos, patiešām, ja LH lapā pērk, šim pašam lidojumam dod Economy Light bez bagāžas par to pašu cenu. Savukārt man arī ir K klases biļetes (kas laikam var nozīmēt gan Light, gan Classic klases). Sanāk, ka tripsta.com par to pašu cenu pārdeva augstākas klases biļetes. Bet vispār laikam laicīgi jāprecizē, lai lidostā nav pārsteigumu
Paskatījos vēl. Visās biļetēs man papildus teikts, ka ir Economy Standard klase, arī Eiropas segmentam. Domāju, vai tad Eiropā tāda klase LH vispār ir? Bet izskatās, ka vēl cita nianse - ka vienā posmā ir United reiss (ARN-MUC):
Flight duration: 2h 10min
Class: Economy Standard
Equipment: Canadair Regional Jet 900United Airlines UA 8716 Operated by Lufthansa (LH)
Arī Lufthansas bukletā, kur rakstīts, ka bagāža nav iekļauta lidojumiem no Skandināvijas, teiks, ka šie noteikumi neattiecas uz viņu partneru pārdotiem lidojumiem. Sanāk, ka citi tos pašus LH reisus pārdod kā LH+ partneru reisus, attiecīgi ir citi bagāžas nosacījumi.
atverot šo bookingu LH lapā, vajadzētu kļūt skaidram, vai bagāža iekļauta vai nē.
atverot šo bookingu LH lapā, vajadzētu kļūt skaidram, vai bagāža iekļauta vai nē.
Nav tāda info viņu lapā, vismaz nevaru atrast šai rezervācijai. Kurā sadaļā tas jāredz, man diemžēl nav neviena cita rezervēta LH lidojuma nākotnē, lai salīdzinātu.
Es savukārt pēkšņi netieku savā LH profilā, savukārt mob. aplikācijā šāda info nav manāma.
Te informācija no Lufthansas:
http://www.lufthansa.com/mediapool/pdf/93/media_1736495293.pdf
Economy Light tiek piedāvāts no Billundas (BLL), Kopenhāgenas (CPH), Oslo (OSL), Gēteborgas (GOT) un Stockholmas (ARN), lidojot uz ASV — NYC , MIA, MCO, TPA, SFO, SJC, LAX.
Kā jau iepriekš piemin, ēdināšana iekļauta, nododamā bagāža nav, tā maksā 60 USD katrā virzienā.
Interesanta piezīme — «Light fare could not be applied on flights operated or marketed by partner airlines». Gribētos domāt, ka tas nozīmē — izvēloties tos pašus LH lidojumus kā piemēram UA codeshare, bagāža būs iekļauta. Reāli tas laikam nozīmēs, ka arī cena būs augstāka…
Papētīju. Piemēram 7.—22. marts, ARN-NYC ar LH caur Frankfurti.
Izskatās, ka šo tarifu nemaz no starpniekiem nevar nopirkt, tā ka džetojot / tripojot nevajadzētu uztraukties par to, ka nebūs bagāža. Bezbagāžas tarifs uzrādās tikai LH pašu lapā. No visiem metameklētājiem vienīgais, kas aptaujā LH lapu, ir Kayak. Pārējie nerāda tādu cenu.
LH lapā cena 237 EUR (bez bagāžas), no aģentiem (ar bagāžu) nedaudz zem 300 EUR.
Kopumā tendence protams nepatīkama, diez vai LH paliks vienīgā tradicionālā aviosabiedrība, kas neiekļauj cenā bagāžu tālajiem reisiem. Iespējams arī caur aģentūrām šobrīd nepārdod kādu tehnisku ierobežojumu dēļ, kas tiks atrisināti…
Uz to arī lēnām ies. TAP Portugal arī pirms kāda laiciņa paziņoja par tarifu tālajiem lidojumiem bez iekļautas bagāžas:
https://www.facebook.com/tapairportugal/videos/10155652230331449/
Gribētu teikt, ka tas vienkārši ir slēpts veids kā pacelt cenas, vai vismaz konkurences apstākļos tās nelaist lejā, jo tāpat skaidrs, ka lielākā daļa tālajiem lidojumiem pērk ar iekļautu bagāžu. "Uz papīra" jau izskatīsies smuki ARN-NYC 230 eiro, kaut gan realitātē tie paši vismaz 300 vien būs, jo visi pirks ar bagāžu.
Bingo!
Gribētu teikt, ka tas vienkārši ir slēpts veids kā pacelt cenas, vai vismaz konkurences apstākļos tās nelaist lejā, jo tāpat skaidrs, ka lielākā daļa tālajiem lidojumiem pērk ar iekļautu bagāžu. "Uz papīra" jau izskatīsies smuki ARN-NYC 230 eiro, kaut gan realitātē tie paši vismaz 300 vien būs, jo visi pirks ar bagāžu.
1. Lidojot divātā vienmer var panemt tikai vienu somu.
2. Lidojot uz ASV, var piepirkt somiņu tikai kad lido atpakaļ (pirkumiem).
P.s. Pats jau bieži lidoju tikai ar rokas bagažu + māza somiņa.
Es jau nesaku, ka tas nav iespējams. Visādi varianti un katram savi apsvērumi, piemēram, lidojot ar bērniem, es pat nestādos priekšā kā iztikt bez lielās bagāžas, ja vēl puskoferi aizņem autiņbiksītes vien Bet ne jau par to stāsts...
Galvenais, ka ir izvele un labs cenu piedāvājums.
Es savam lidojumam uz LAX 2018.gada maijā tā arī nevarēju ne United, ne Lufthansa mājas lapā atrast bagāžas informāciju, lai arī tripsta.ie bagāža rādās. Lai lidostā nebūtu pārsteigums, ka man tomēr ir Economy Light ar 100 USD par katru somu, beigās piezvanīju uz Lufthansa. Apstiprināja, ka bagāža ir iekļauta visiem posmiem, bet online es šai rezervācijai nekādu informāciju nevarot redzēt, arī papildus pakalpojumus piepirkt nē, ja ko vajadzēs, viss tikai caur zvanu centru jāpasūta un lidostā uz vietas jāapmaksā.
Šis bezbagāžas tarifs (Economy Light) pieejams tikai pa tiešo no LH. Pie starpniekiem nav iegādājams, tā ka no tripsta pirktais noteikti bija ar bagāžu. Bet dubulti pārliecināties sirdsmieram arī nenāk par ļaunu.
Es savam lidojumam uz LAX 2018.gada maijā tā arī nevarēju ne United, ne Lufthansa mājas lapā atrast bagāžas informāciju, lai arī tripsta.ie bagāža rādās. Lai lidostā nebūtu pārsteigums, ka man tomēr ir Economy Light ar 100 USD par katru somu, beigās piezvanīju uz Lufthansa. Apstiprināja, ka bagāža ir iekļauta visiem posmiem, bet online es šai rezervācijai nekādu informāciju nevarot redzēt, arī papildus pakalpojumus piepirkt nē, ja ko vajadzēs, viss tikai caur zvanu centru jāpasūta un lidostā uz vietas jāapmaksā.
Man bija līdzīga situācija ar LOT (tikai bez bagāžas), kur pat speciāli aizbraucu uz lidostu (ne tādēļ, ka vajadzēja bagāžu, bet tādēļ, lai pabrauktu ), lai to (bagāžu) piepirktu. Tur mani atšuva, uz kompja nebija opcijas piepirkt bagāžu, bet beigās es to izdarīju caur aplikāciju Varbūt ir jēga pamēģināt tādā veidā?
Izskatās, ka šī sērga iet plašumā - KLM, Air France un Delta arī ievieš tālos bez-bagāžas lidojumus. Ne tikai no Skandināvijas, bet no visas Eiropas. https://loyaltylobby.com/2017/12/08/watch-out-for-new-delta-air-france-k...
nu ja cenas labakas nav jau slikti.
Ir, ir slikti, cenas diez vai būs par -100 EUR labākas, par to pašu cenu dabūsim mazāk…
AZ arī sekos šim pēc brīža.
AZ drīzāk sekos Air Berlin...
Ja Lufthansa izglābs, tad nesekos.
Cita lieta, vai LH grib apdedzināties un izmest piķi tāpat kā Etihad.
/OFFTOPIC off