Labdien!
varbūt kāds ir saskāries, rezervēju biļetes, kuras 24 h laikā atcēlu un norezervēju jaunas, sākotnēji kartē nauda bija norezervēta uz abām, bet tagad ir atcēlušies rezervējumi un nauda nav noņemta. Bet otrai rezervācijai mājas lapā rezervācija parādās aktīva. Vai neatcels manu lidojumu, ja nauda nav noņemta, vai vēlāk iedomāsies kāds noņemt? Kam lai jautāju?
Jautaa LUFTHANSAI. Google samekle Lufthansa Rigas biroja telefonu un uzzvani. Tik vienkarsi.
Par otro biļešu rezervāciju tiešām nevajadzēja atlaisties norezervētajai naudai. Vai e-biļetes ir izsniegtas?
Rīgas telefonu gan kuru apkalpo Indijas zvanu centrs...
Labdien!
varbūt kāds ir saskāries, rezervēju biļetes, kuras 24 h laikā atcēlu un norezervēju jaunas, sākotnēji kartē nauda bija norezervēta uz abām, bet tagad ir atcēlušies rezervējumi un nauda nav noņemta. Bet otrai rezervācijai mājas lapā rezervācija parādās aktīva. Vai neatcels manu lidojumu, ja nauda nav noņemta, vai vēlāk iedomāsies kāds noņemt? Kam lai jautāju?
Ko nozīmē "nauda nav noņemta". Parasti rezervētā nauda no konta tiek "norakstīta" pēc vairākām dienām. Ja vakar vai šodien rezervēji, tad teorētiski abas summas var būt rezervācijā. Skaties, vai ir izsniegtas e-biļetes. Ko nozīmē "atcēlušies rezervējumi"? Ja tā bija kļūdu cena, tad rezervētā nauda varētu palikt kontā un tikai pēc 14 dienām LH nepieprasītās summas pašas atbloķēsies. Ja nav pirkts par kļūdu cenu, ieteiktu tomēr zvanīt viņu zvanu centram vai starpniekam (ja biļetes nav pirktas pa tiešo no LH).
e-biļetes ir atsūtitas, bet naudas rezervējumi ir atcēlušies un nauda nav paņemta par to ir baža.
e-biļetes ir atsūtitas, bet naudas rezervējumi ir atcēlušies un nauda nav paņemta par to ir baža.
Kā var būt e-biļete bez rezervācijas - to es nesaprotu. Vai tu LH mājas lapā vispār kaut ko redzi, respektīvi šeit:
https://www.lufthansa.com/online/portal/lh/de/my_account/mybookings?l=en...
Parasti var redzēt arī pie aģentiem pirktās rezervācijas. Ko nozīmē "nauda nav paņemta"? Nauda ir rezervācijā vai rezervētās summas ir jau atbloķētas un nekas nav rezervēts...
Kā var būt e-biļete bez rezervācijas - to es nesaprotu.
Man liekas jūs abi nedaudz putrojaties, runājot par lidojumu rezervēšanu un naudas rezervēšanu no kartes. Es saprotu, ka e-biļete un lidojumu rezervācija ir, bet nauda uz kartes vairs nav rezervēta, kaut vakar bija. Un noņemta arī nav. Domāju, ka Lufthansa drīz attapsies un noņems.
Rīgas telefonu gan kuru apkalpo Indijas zvanu centrs...
Cik es esmu dzirdējis tad kādā no Āfrikas valstīm gan (neatceros kuru mineja), pēc akcenta tā arī šķiet.
vai tad pirmā reize, kad naudu par biļetēm noņem pēc 2-3nedēļām? Parasti jau uzreiz vai dažās dienās, bet ir bijis, kad pēc vairākām nedēļām un arī sākumā bija rezervēta, pēc tam atbloķēta un vēl pēc laika paņemta (banka jau arī rezervētu naudu var turēt tikai noteiktu laiku).