Pāreju uz eiro Lufthansa izmantoja, lai nemanāmi palielinātu cenas — Rīga-Frankfurte agrāk maksāja 84 LVL, tagad 129 EUR = 90 LVL; vairums citu Eiropas pilsētu (savienotie reisi) agrāk bija 129 LVL, tagad 200—250 EUR (140—175 LVL).
Bet ir viens izņēmums — nezinu, vai īslaicīga akcija, jeb ilgāku laiku domāts turēt tādu cenu — Rīga-Cīrihe turpatpakaļ ir 159 EUR (~110 LVL), ļoti laba cena manuprāt, ņemot vērā, ka bagāža iekļauta cenā (23 kg).
Pieejamība ir laba, arī tuvākajos mēnešos — februārī un martā, tā ka slēpotāji vēl var paspēt saplānot braucienu uz Šveices kūrortiem.
Vēl viena interesanta Lufthansas cena — Rīga-Diseldorfa turpatpakaļ, posmu nu Frankfurtes līdz Diseldrofai izpilda vilciens (ICE). Cena 133 EUR, tikai par 4 EUR vairāk kā Rīga-Frankfurte.
Žēl ka lidojums RIX-ZRH ir "K" klasē. nepelna jūdzes US. Bet pelna jūdzes EB.,
Vēl interesantāk, vācu lapas laikam cīnās par klientiem, piedāvā zemākas cenas kā Lufthansa pa tiešo. Ir protams āķis, ka to piedāvā tikai speciālajām kredītkartēm.
Cenas var salīdzināt www.kayak.de, man lētākais sanāca www.opodo.de, kurš 159 EUR vietā RIX-ZRH pārdod par 141 EUR, ja maksā ar Amex. Ar Visa/MC 167 EUR. (Protams jāatceras visos soļos vēl atteikties no dažādām apdrošināšanām un tamlīdzīgām krāpnieciskām piemaksām.)
Rīga-Frankfurte attiecīgi 112 EUR (129 EUR vietā).
17-18 EUR ietaupījums uz biļeti, nav slikti.
par godīgu eiro ievieseju vairs nevar būt runa, bet to ka cenas tā atšķiras starp lufthansa.lv un opodo.de vai kayak.de sauc par tirgus fragmentizāciju un to izmanto daudzi kā vecu mārketinga triku, lai gutu papildu pelņu
ir vēl cerība ka Lfthansa paredz krītošas degvielas cenas, kas varētu novest pie degvielas piemaksas atcelšanas/samazināšanas
P.S. CFO Simone Menne NYC esot paziņojis, ka vismaz 2% biļešu cenas samazinās neskaitot degvielas piemaksas.
Nē, tā ir vienkārši tirgošana zem pašizmaksas no opodo puses, lai būtu pirmie (lētākie) meklētājos.
Vēl viena interesanta Lufthansas cena — Rīga-Diseldorfa turpatpakaļ, posmu nu Frankfurtes līdz Diseldrofai izpilda vilciens (ICE). Cena 133 EUR, tikai par 4 EUR vairāk kā Rīga-Frankfurte.
Uz Diseldorfu visi vilcieni laikam gāja caur Ķelni, tā ka vienlaicīgi tā ir arī iespēja nokļūt Ķelnē.
uz Cīrihi Lufthansai labā cena bija ielādēta jau gada beigās,nobrīnījos ka neviens forumā neko nesaka-nospriedu tāpēc, ka nav nekas īpašs
Jums kādam ir ieteikums par kādu slēpošanas vietu, kas ar sabiedrisko sasniedzama no Cīrīhes? Pats tā īsti par ko iedegties neatradu, visi man zinēmie un vērā ņemamie Austrijas kūrorti tādi piņķerīgi, Šveicē liekas ka būs padārgi ar bērniem dzīvoties. Varbūt ir kādam laba pieredze?
99% Šveices kūrortu sasniedzami ar vilcienu, skaties www.sbb.ch. Turklāt ir lielisks bagāžas serviss — iemaksājot 10 CHF, somu viņi paņem izbraukšanas stacijā (piemēram lidostā) un paši nogādā galamērķī (stacijā vai pat viesnīcā).
Nevajag arī baidīties, ja kāds kūrors sasniedzams ar 3 vai 4 pārsēšanām — laiku tur sarēķināti precīzi, ar īsām gaidīšanas pauzēm, un pārsēšanās parasti uz perona otru ceļu, tā ka ātri un ērti.
Ir būts Sanktmoricā un Vengenā, lēti nebija. Gan jau iegūglējot uz "cheap Switzerland ski resorts" kaut kas izdevīgāks atradīsies.
Austrijas Tiroles resorti kas atrodas uz valley inn autobana linijas ari sasniedzami ar vilcienu, piem St.Anton 2st20min ar taisno vilcienu.
Bet vispar tiem izdevas piezemēties Cirihe jautajums +/– visticamak nestav.
Es būtu gatavs atkal iesaistīties derībās! (iepriekšējās vēl spēkā! ) Mani māc nelāgas aizdomas, ka vkwic ir Juris, kurš stabili pārzina jelkādas atlaides, izmaiņas, kuponu sagrupēšanos , Parisas Hiltones iedomas nomest 50 % Āzijā, Melnajā Āfrikā vai Sahalīnā Tāpat Lux Express vēlmi pārvadāt pasažierus gandrīz par baltu velti! Nerunāsim jau par to, ka ērtāk padzīvot labi uztjūnētā Vecrīgas viesnīcā, nekā Bolderājas komunalkas tipa vienistabniekā...utt.
Ja tā nav, tad uzslavas vkwic kungam(?)!!! Es piedāvāju, Jūs izmantojiet!!! Tāds ir viņa moto!
Ja par šo tematu iepriekš ir runāts (rakstīts), tad dziļa atvainošanās!
vkwic nu gan nekādīgi nav Juris.... nez vai Juris tik briesmīgi dziļi maskētos. vkwic acīmredzmi ir nelatvietis, pārāk jau acīmredzamas stila un gramatikas kļūdas. Bet nu tas nekādā gadījumā nav uzbrauciens, malacis tā vai tā.
Taujāsim viņam. Ilgstoša darbība tūrisma/ceļojuma nozarē jeb tikai pastiprināta interese? Acīmredzot ir bijuši centieni sagrupēt visu, kur kaut ko var iegūt ceļojumos. Par to jau arī uzslava. Un nežmogojas! (tas latviski ir neskopojas! )
Nē, es neesmu vkwic alter ego. Vkwic ir mūsu labais rūķis, kas vienmēr atrod visādas akcijas un atlaides, un neslinko tās ielikt. Liels viņam/viņai paldies!
Tiem, kas te augstāk prasīja par Šveices slēpošanas vietām... te būs laba lapa, kas uzrāda visas galvenās trases vienuviet kopā ar cenām:
http://snow.myswitzerland.com/snow_reports?lang=en
Pēdējā laikā tā īpaši Cīrihes centrālajā stacijā reklamējas šī vieta, kā ekstru pasniedzot to, ka līdz viņiem var aizbraukt pa taisno ar tiešo vilcienu no Centrālās stacijas:
http://www.flumserberg.ch/Winter/Home
Viņiem ir arī specpiedāvājums - vilciena biļete + pacēlāji par tādām speciālām kombi-cenām:
http://www.sbb.ch/freizeit-ferien/tagesausfluege/snownrail.angebotdetail...
(ENG versija kaut kā neiet)
Paldies!
Nav jau tā ka pats nemāku ieguglēt, bet kā jau vienmēr dzīvā pieredze tomēr vērtīgāka. Bija vērts jautājumu uzdot. Cerams, ka informācija noderēs arī kādam citam, jo šoreiz nolēmu doties ziemeļu virzienā. Starp citu Ventspils prāmja cenas izrādās palikušas diezgan konkurētspējīgas ar Tallinku, vismaz man interesējušos datumos. Agrāk tā nelikās. Kopumā , gan izmaksas stipri līdzīgas Austrijai sanāk, bet nu ceļš krietni īsāks un vieglāks.
Lidojot ar Lufthansu uz Rīgu no Vācijas, ir īpatnēja situācija — no Diseldorfas ar vilcienu + LH lētāk kā no Frankfurtes ar LH (pērkot LH mājaslapā, vienā biļetē).
No Diseldorfas pirmais posms ar vilcienu (līdz FRA), tālāk ar lidmašīnu (un tāpat atpakaļ) — zemākā cena 115 EUR. No FRA vienkārši ar lidmašīnu turpatpakaļ uz RIX — zemākā iespējamā cena ir 148 EUR.
Piebilde pie iepriekšējā — tā kā Lufthansai nav nekādu iespēju pārbaudīt, vai cilvēks ir bijis vilcienā no Diseldorfas uz Frankfurti, tad šī ir retā reize, kad var izlaist vienu posmu biļetē un tā netiks atcelta.
Līdz ar to šādā veidā bieži vien var lētak nopirkt FRA-RIX (pērkot DUS-RIX un DUS-FRA posmus izlaižot).
Ar šo kodu #210 Cīrihe sanāk 139 EUR turpatpakaļ, vēl labas cenas uz IST (169 — 20 = 149 EUR). Nu un protams pati Frankfurte, 129 — 20 = 109 EUR. Tā agrāk maksāja bez visiem kodiem…
Piebilde pie iepriekšējā — tā kā Lufthansai nav nekādu iespēju pārbaudīt, vai cilvēks ir bijis vilcienā no Diseldorfas uz Frankfurti, tad šī ir retā reize, kad var izlaist vienu posmu biļetē un tā netiks atcelta.
Līdz ar to šādā veidā bieži vien var lētak nopirkt FRA-RIX (pērkot DUS-RIX un DUS-FRA posmus izlaižot).
Dalos ar pieredzi (pirku biļeti DUS-RIX, posmu DUS-FRA ar vilcienu izmantoju, tālāk lidoju uz RIX). Iepriekšējā dienā iečekojos internetā ar LH, izdrukāju iekāpšanas kartes vilciena posmam un lidojumam. Vilcienā LH iekāpšanas karti pārbauda, vienkārši rūpīgi aplūkojot. Pat neskanē svītru / QR kodu ar skaneri. Tā ka Lufthansai tiešām nav nekādu iespēju redzēt, vai vilciena posms ir izmantots, un droši var pirkt RIX-DUS vai DUS-RIX, ja tā lētāk kā uz FRA, un izmantot tikai lidojumu.
Prasīju stacijā, vai var braukt ar ātrāku vai vēlāku vilcienu, ja nepatīk gaidīšanas pauze. Nē, tā gan nevarot.
Šī ziņa man patīk Un bagāžu nodevi lidostā?
Jā, bagāžu nodevu FRA, turklāt ir atsevišķi check-in/baggage drop galdiņi tieši tālsatiksmes vilcienu stacijā (uzbraucot no peroniem ar eskalatoru uz gaiteni, var redzēt norādes uz AirRail check-in). Ļoti ērti, nebija jāvelkas ar somām līdz lidostai. (Offtopic — viena no somām bija 27 kg, bet paņēma bez problēmām, jo sakarā ar slikto laiku esot norādījums akceptēt arī smagu bagāžu bez piemaksas… Man tā likās ļoti īpatnēja loģika, bet protams neprotestēju!)
Nu tā kā posmu DUS-FRA izmantot neplānoju, tad droši vien baggage-drop-off taisīšu lidostā, speciāli uz vilcienu staciju neiešu...
Bet par liekajiem kg, pēc manas pieredzes LH iekš FRA vispār ir ļoti pielaidīga. Reiz man bija tik smaga soma (virs max.atļautajiem 32 kg), ka tā vispār neatlidoja, jo esot par smagu priekš lidostas strādniekiem saskaņā ar normām. Nodot gan man viņu sanāca, jo uz svariem uzlikām uzreiz 2 somas, no kurām otra bija salīdzinoši viegla, un pa abām sanāca kādi 45-50 kg, kas tikai salīdzinoši nedaudz pārsniedza kopējo atļauto svaru par abām somām. Rīgā uzrakstīju claim par neatnākušo koferi un pēc pāris dienām man viņu AirBaltic taxi atveda līdz mājām. Tā arī nesapratu, ja svars nebija samazinājies, kā viņi tad pamanījās viņu pacelt, atgādāt līdz Rīgai un vēl līdz mājām