Es paklausīšos, jo reklāma ieintriģēja. Domāju, ka viesos kāds ceļakajietis, bet nekā - airBaltic pārstāvis u.c.
80 eiro līdz Islandei un atpakaļ, 300 eiro līdz Sidnejai un atpakaļ - kā rodas šādas biļešu cenas un vai grandiozi avio biļešu piedāvājumi jāņem nopietni?
Ar ko riskējam, pērkot aviobiļetes līdz šim nezināmā portālā? Kā pārliecināties, vai biļetes ir īstas? Viesos:
Vada:
|
"Kā labāk dzīvot" skan LR-1, nevis LR-2.
Bet raidījums okei, Ceļakāja arī dabūja mentions!
Tfū - LR1, protams! Jurim derētu piezvanīt uz studiju, lai vismaz kāds zvans studijā būtu par tēmu, citādi visi zvanītāji tik šūmējas par BT nejēdzībām. Varētu kāds pa punktiem pastāstīt, ar kādiem riskiem jārēķinās, pērkot kļūdu biļetes, jo studijā esošie to laikam nestāstīs, bet tik biedēs, ka tie, kas nepērk pie BT vai aģentiem, zaudēs naudu.
Žēl, beigas nedzirdēju, jo interesantākajā vietā ciemos atnāca klients.
Žēl, beigas nedzirdēju, jo interesantākajā vietā ciemos atnāca klients.
Paklausies arhīvā.
Tā vēstule noteikti bija no kāda ceļakājas biedra. Domāju, ka Vanags kaut kā komentēs faktu, ka "pērku biļeti līdz Viļņai, bet kāpju ārā Rīgā", taču viņš noklusēja.
Tiem, kas nedzirdēja - ir ieraksts http://lr1.lsm.lv/lv/raksts/ka-labak-dziivot/letas-avio-biletes-mits-vai...
Likās, ka diskusijai pietrūka cilvēks, kas ceļo.
Plus jaunums tas, ka tūrisma operatori esot lielākie kļūdu labotāji - viņi jau uz aviokompāniju neuzvāroties
Piekrītu. Liekas, ka kāds no šejieniešiem būtu bijis labs studijas viesis. Neieejot jau baigi dziļajās detaļās (atcerēsimies, kas ir vidējais LR-1 klausītājs), bet nedaudz pastāstot to visu no cita skatu punkta, savādāk diskusija tiešām vienu brīdi aizvirzījās, kā teica pati vadītāja, no lētām biļetēm uz, kā netikt apkrāptam un drošības/BT politikas jautājumiem.
Paldies par info, raidījumu paklausīšos, tomēr redzot viesu sarakstu uzreiz rodas pārdomas par to, kā žurnālisti atlasa viesus studijā - ka tik "oficiālākas" personas, kuru viedoklis tad nu būs tas "vienīgais pareizais", kaut arī reālā saskare ar diskusijas tēmu gandrīz nekāda...
Vai kāds no jums ietu uz studiju runāt, ja tāds piedāvājums būtu? Es domāju, ka šādu viesu gadījumā savukārt savu dalību atteiktu Vanags, jo tad uz neērtiem jautājumiem būtu tomēr jāatbild. Par to, kāpēc Viļņa lētāka kā tiešais uz Rīgu, izskanēja arguments, ka tiešie reisi ērtāki, tāpēc dārgāki. Bet es taču kāpju ārā Rīgā, un sanāk tiešais Būtu vismaz godīgi pateicis, ka tas tiek darīts, citu iemeslu dēļ, un tāda ir prakse arī citām kompānijām.
Tieši tā - loģiski, ka tirgus apstākļi savā valstī citi, un tāpēc arī cita cenu politika. Tā frāze par tiešajiem reisiem bija tāda bišķi lame.
Vienai no uzaicinātajām dāmām (ātrumā vārdu neatceros) bija pat labāki argumenti atbildei uz dažiem no jautājumiem.
Man BT arvien mazāk saistās ar lētu ceļošanu. Pēdējā pieredze - vajadzēja lidot uz MUC, jau vairākus mēnešus pirms lidojuma cena biļetēm sākās no 80€ OW, un turpmāk tikai auga. Pēdējo nedēļu laikā pirms lidojuma jau bija ~200€ OW. Domāju, ka nu mazums labi izpārdota lidmašīna un tamdēļ cenas augstas. Kāda bija mana vilšanās par BT cenu politiku, kad lidoju pustukšā lidmašīnā...
Tiem, kas negrib klausīties visu ierakstu, Ceļakāja pieminēta ap 21. minūti. Gribētos redzēt Jura viedokli, vai viņam šāda publicitāte patīk. Runājot par ceļotāju forumiem, pirmais, kas nozares ekspertiem ienāk prātā, ir Ceļakāja
Vanags apgalvoja, ka tikai 20% BT biļešu pērk Latvijā, pārējie tātad viesi un tranzītnieki. 70% biļešu tirgojot zem pašizmaksas, un pārējie 30% ir sponsori. Šo ierakstu varēs izmantot arī strīdos ar BT, jo Vanaga citāts: "pasažieru tiesības regulē likums, kuru airBaltic stingri ievēro" - tas par kavējumiem, atteiktu iekāpšanu u.tml.
Un vēl izskanēja, ka benefitēšana uz citu kļūdām laimi nenes. Par šo ir daudz diskutēts.
Jautājums par lētajām biļetēm tā arī palika neatbildēts...
Man arī liekas, ka ekspertu izvēle šoreiz diezgan dīvaina. Bezmaz palika sajūta, ka eksperti centās iebaidīt cilvēkus nepirkt "lētās biļetes nezināmos saitos".
Tiem, kas negrib klausīties visu ierakstu, Ceļakāja pieminēta ap 21. minūti. Gribētos redzēt Jura viedokli, vai viņam šāda publicitāte patīk. Runājot par ceļotāju forumiem, pirmais, kas nozares ekspertiem ienāk prātā, ir Ceļakāja
Beidzot noklausījos. Kas vainas, ļoti jauki, lai piemin ceļakāju. Pat ja gluži nepiekrītu, ka galvenais, ar ko mēs te nodarbojamies, ir meklējam cenu kļūdas.
Iebilst gan gribējās gandrīz pie katra teikuma. Diezgan vienos vārtos saruna, ejiet pie ceļojumu aģenta un maksājiet viņam, tā būs vislabāk. Un, nākot uz sarunu Latvijas Radio, Kitija vai Irēna varēja tomēr atsaukt atmiņā latviešu valodu, neprofesonāli izklausījās visi tie "benefitēt", "skrīnskreipings" un "frauds".
Kurš no mūsējiem bija rakstījis vēstuli, kurā pieminēja cenu kļūdas, gatavību lidot dauzkur (kur būs izdevība) un 2 nedēļas pirms lidojuma? Kopumā prātīgi, tikai par tām 2 nedēļām nav gluži pareizi regula saprasta manuprāt.