(Uztaisu atsevišķu tēmu šim incidentam.)
update:
RIGA I Airport @riga_airport 1 minute ago
Informējam, noticis gadījums ar aviokompānijas “Vim Airlines” čaterreisa no Ufas gaisa kuģi, kas pirms pacelšanās saslīdēja uz skrejceļa.
LETA sporta ziņas @LETAsports 4m4 minutes ago
Lidostā Rīga saslīdējušajā lidmašīnā atradās KHL komanda Toljati "Lada", aģentūrai LETA apstiprināja vienības vārtsargs Edgars Masaļskis.
Pēc visa spriežot - laikam Toljatī LADA komanda ar latviešiem uz borta - rīt šiem spēle Ufā!
Sorry visiem, delfiem piedienošs komentārs: Nu nu, saslīdēja... Droši vien atkal krievu lūznis mēģināja salūzt...
Tikmēr lidostā normāls haoss! Mega rindas uz security check, no kuriem daļa ir vispār slēgti uz remontu!
Cik dzirdēts, ne visi zina, ka kontroli var iziet C zonā...
Drošības kontroles zonas paplašināšana noritēs no šā gada 13.februāra līdz 14.martam. Remontdarbu laikā pasažieriem jārēķinās ar izmaiņām drošības kontroļu izvietojumā lidostas terminālī: viena drošības kontroles zona atradīsies ierastajā vietā izlidošanas zonā E, bet otra - lidostas ziemeļu daļā izlidošanas zonā C. Pasažieri neatkarīgi no lidojuma galamērķa varēs izmantot abas drošības kontroles. Ātrā drošības kontrole (Fast Track) arī turpmāk atradīsies E zonā.
njā, droši vien otra kontrole tukša ) bet ieraugot šādu rindu, tomēr rodas prieks, ka allaž fast track pieejams.
Ārprāc, šitik gara rinda uz secutity gan nekad nav redzēta!
Tak C zonu atvēra tikai salīdzinoši nesen. Tiem, kas bija milzu rindas aizmugurē, paveicās, jo varēja ātri pārmesties. Pārējiem rindas priekšgalā - ne tik daudz.
Tukša zāle
Šobrīd nekādas rindas vairs nav. Nu katrā ziņā nekas vairāk kā parasti.
Re ko kaimiņvalstī raksta.
http://allhockey.ru/news/show/282898-Samolet_s_Ladoj_vykatilsya_za_prede...
Пассажирский Boeing 737, направлявшийся в Уфу, выкатился за пределы взлетно-посадочной полосы в Риге. Об этом сообщает "Интерфакс" со ссылкой на источник в экстренных службах.
"Экипаж самолета Boeing 737 при разбеге прекратил взлет, самолет на 30-50 метров выкатился за полосу", — сообщил собеседник агентства.
Он отметил, что в результате инцидента никто не пострадал, экипажу удалось самостоятельно развернуть самолет и вернуться на полосу. По данным источника агентства, на борту самолета находилась хоккейная команда "Лада" из Тольятти.
17.02. lidoju no Berlīnes uz Rīgu ar Ryanair. Nolaišanās brīdī lidosta bija slēgta un mūsu lidmašīnu novirzīja uz Kauņu. Gods kam gods, Ryanair ar 3 autobusiem visus pasažierus nogādāja Rīgas lidotā. Vienīgi 1 h 20 minūšu lidojuma vietā sanāca vēl papildus 5 h autobusā...
Dīvaini, kāpēc Jūs bija jāved ar autobusu, jo tajā dienā Ryanair reiss SXF-RIX tiešām uzrādās kā atcelts, savukārt atpakaļ SXF-RIX izlidoja tikai ar nedaudz vairāk kā 2 stundu kavēšanos. Gan atceltajam reisam, gan reisam atpakaļ uz Berlīni ir viens un tas pats borta numurs, tā kā lidmašīnas aizvietošana arī nav notikusi. Kāpēc pasažieri bija jāmoka 5 stundas autobusā, ja lidmašīna Rīgā ieradās ar 2 stundu kavēšanos, tikai bez pasažieriem?
P.S. Man bija biļete uz reisu RIX-SFX 17.02. taču slimības dēļ neaizlidoju, tomēr sportiskas intereses pēc sekoju līdzi notikumu attīstībai, tāpēc esmu lietas kursā. SXF būtu bijis 3 h 15 min līdz nākamajam reisam, pēc izmaiņām no jaunā ielidošanas laika sanāca 1 h 25 min - ar nelielu stresu, bet laikam būtu pat paspējis.
@orson21 - tāpēc, ka aviokompānija visticamāk nezināja, cik ilgi skrejceļš Rīgas lidostā būs slēgts. Stunda? Divas stundas? Piecas stundas? Labāk ātrāk sūtīt pasažierus ar to pašu autobusu uz Rīgu. Nu, manuprāt tāda tā loģika bija.
Dīvaini, kāpēc Jūs bija jāved ar autobusu, jo tajā dienā Ryanair reiss SXF-RIX tiešām uzrādās kā atcelts, savukārt atpakaļ SXF-RIX izlidoja tikai ar nedaudz vairāk kā 2 stundu kavēšanos. Gan atceltajam reisam, gan reisam atpakaļ uz Berlīni ir viens un tas pats borta numurs, tā kā lidmašīnas aizvietošana arī nav notikusi. Kāpēc pasažieri bija jāmoka 5 stundas autobusā, ja lidmašīna Rīgā ieradās ar 2 stundu kavēšanos, tikai bez pasažieriem?
P.S. Man bija biļete uz reisu RIX-SFX 17.02. taču slimības dēļ neaizlidoju, tomēr sportiskas intereses pēc sekoju līdzi notikumu attīstībai, tāpēc esmu lietas kursā. SXF būtu bijis 3 h 15 min līdz nākamajam reisam, pēc izmaiņām no jaunā ielidošanas laika sanāca 1 h 25 min - ar nelielu stresu, bet laikam būtu pat paspējis.
Ja nu pēkšņi visi pasažieri sāktu pieprasīt kompensāciju par kavēšanos
Prasīt jau var, tik nu nepienākas šoreiz...
Prasīt jau var, tik nu nepienākas šoreiz...
Arī otrajā lidojumā atpakaļ uz Berlīni?
Atpakaļ uz Berlīni ne tik, diemžēl, tur turklāt mazāk par 3 h kavējās. Būtu jau smuki saslimt, neaizlidot un vēl dabūt kompensāciju. Būtu >3h, dabūtu vismaz biļetes cenu atpakaļ.
beidzot tapis gala ziņojums par šo notikumu.
3.2.4 Primary cause
Human Factor in an abnormal flight situation.
Savukārt šie norāda uz sistemātiskām problēmām kaimiņzemē:
- Insufficient training skills of the flight crew in the Standard Operational Procedures.
- The flight crew didn’t report of any technical failures in the previous flight.