1) Izlidošanas vieta - Rīga
2) Turp varam sākot no 11. marta, atpakaļ līdz 18. martam. Varam izlidot dienu vai divas vēlāk, atlidot dienu vai divas agrāk, ja vajadzīgs, bet kopumā gribētos vismaz 4-5 dienas Madeirā savākt.
3) Divi pieaugušie, divi bērni.
4) Ceram iekļauties rokas bagāžā.
5) Varam kautkur "pa ceļam" (Londona, etc) palikt pa nakti, bet tad gandrīz vai labāk būtu nevis vienkārši palikšana bet divas naktis, lai var pavadīt vienu dienu tajā pilsētā.
6) Draudzene ienīst Ryanair, negrib ar viņiem lidot.
7) Negribu transferus starp Londonas lidostām.
8 ) Labākais, ko esmu atradis ir:
AirBaltic 13 March 09:15 RIX -10:10 LGW
Monarch 13 March 12:45 LGW - 16:35 FNC
EasyJet 17 March 18:20 FNC - 22:05 LGW
AirBaltic 18 March 09:25 LWG - 14:10 RIX
520 EUR Air Balticam, 170 GBP / 188 EUR Monarcham, 245 EUR EasyJetam, kopā tātad 953 EUR + reservation fees + hotelis Londonā viena nakts.
Kas man šim nepatīk:
a. Ja AirBaltic kavējas, Monarchs mūs negaida un ne uz kādu Madeiru netiekam
b. Samērā "neizmantojama" nakšņošana Londonā
c. Nav īpaši lēti
d. Pamaz laika Madeirā
9) Meklēju pagaidām EasyJet, TAP & Monarch & Norwegian mājas lapās un kiwi.com - bet varbūt ir kautkādi charteristi, ko neesmu izskatījis? Īpaši "package holiday" flight+hotel neprasās ņemt, labāk ko pats booking.com / AirBnB atrodu bet nu ja sanāk izdevīgāk tad varētu izskatīt.
Lufthansa sāka lidojumus šogad, pačeko arī pie viņiem.
Daudz ērtāk, bet pavisam citos datumos (19.05., 26.05., 02.16.2017) , bet par stipri līdzīgu kopējo cenu (ietverot viesnīcas izmaksas) sanāks NOVATOURS pakete no RIX akcijas ietvaros ar pirmo iemaksu līdz 31.12.2016. Esmu nācis pie secinājuma, ka pakete (ja pats rezervē to pašu viesnīcu, kas NOVATOURS piedāvājumā) ir tikai simboliski dārgāka, bet ietaupās izmaksas par nakšņošanu lidostās, transfēru izmaksas un "mīnusojas" nesavienoto lidojumu savienošanas risks. Mans puika, piemēram, Jums līdzīgā veidā ar 1,5 -2 st. garu paša veidotu savienojumu STN nupat atkal "pakāsa" kādus 320 EUR/per person (jauna biļete ar citu aviokompāniju dienu vēlāk+viesnīca+ceļš līdz viesnīcai). "Čarteristi" saviem lidojumiem no Vācijas parasti "met nost" cenu dažas dienas vai kādu nedēļu pirms lidojuma, bet tad atliek vai nu ne pārāk lēts pārlidojums līdz Vācijai ar to pašu draudzenes nemīlēto RYANAIR, vai arī pašmāju BT, kuram LAST MINUTE cenas Eiropas lidojumiem stundas garumā nereti daudz neatšķiras no cenām uz Dubaiju, Izraēlu un tālajiem galamērķiem. Esmu ievērojis, ka daudz vācu "čarteristu" lido no Ķelnes (Bonnas) lidostas, bet RYANAIR uz Ķelni lido vēlu vakarā un tikai 2 reizes nedēļā. Vēl esmu petījis, ka dažkārt uz FNC lēti var aizlidot no AMS ar TRANSAVIA un no Barcelonas. No BCN ir daudz lidojumu uz FNC un arī cenas nereti zemākas nekā no LON.
Ar easyJet - 12-17.03. - LGW-FNC-LGW -
320/356€ (ja pērk nekavējoties).Atliek piemeklēt saprātīgus variantus nokļūšanai uz/no LGW neraucot degunus par lidostu maiņu un aviokompānijām. Pašlaik lētus (līdz 100€ RT, ideāli būtu ap 50€ RT) variantus nemana, es tikko par tagad piedāvāto OW cenu (pie 70€) izlidoju RT. Varianti parādās tad, ja nav nekas iebilstams pret "jandalēšanu" - gulēšanas vietā pārbraucieni uz/no/starp lidostām (izlidošana/atlidošana ne no Rīgas, dažādas lidostas Londonā). Izskatās, ka šim posmam iepirkties ir vēl par agru.
Vēl pie izskatīšanas vērtiem variantiem. Esmu lidojis ar Lufthansa+TAP (RIX-FRA-OPO un OPO-FNC), paliekot turpceļā pa nakti Porto. Nebija pārāk dārgi.
P.S. Uz Getviku var ļoti ērti nokļūt no Lutonas - viens vilciens, nav nekur jāpārsēžas, Lutonā iekāpj, Getvikā izkāpj. Visneērtāk būs no Stanstedas, un, ja nepatīk Ryanair, tad tas arī atkrīt.
Lufthansa sāka lidojumus šogad, pačeko arī pie viņiem.
Cena viņu reisiem RIX - FRA - FNC - FRA - RIX gan vienkārši kosmoss - visu laiku virs 900 EUR/RT. Nesaprotu, pēc kādiem principiem veidojas aviokompāniju cenas. Salīdzinoši no RIX uz Austrāliju vai Jaunzēlandi ar to pašu LH+ sadarbības partneriem - cena virs 1000 EUR, dažos datumos pat nedaudz virs 900 EUR - tāda pati kā uz FNC.
Lufthansa sāk lidot no Frankfurtes uz Madeiru no FRA, bet cenas no Rīgas ir absurdas, ap 700-900 EUR turpatpakaļ.
Māra piedāvātais variants patiesībā ir diezgan labs, ar LH no RIX uz LIS vai OPO, tas šobrīd maksā ap 200 EUR turpatpakaļ (uz personu), tālāk ar TAP vai Easyjet uz FNC, kādi 60-80 EUR turpatpakaļ. Var turp braukt caur vienu pilsētu, atpakaļ caur otru, kā labāk saliekas cenas un lidojuma laiki.
No cenām gan jau var kaut ko nomest tripojot.
Nu pag, cilvēks taču lika noprast, Ryanair un transfērs starp Londonas lidostām nav pieņemams Tas, protams, sašaurina iespējas, bet tāda ir viņa nostāja.
Te jau smalkjūtīgi tiek mēģināts norādīt, ka šāda nostāja un izvirzītās vēlmes konfliktē savā starpā.
Nu pag, cilvēks taču lika noprast, Ryanair un transfērs starp Londonas lidostām nav pieņemams Tas, protams, sašaurina iespējas, bet tāda ir viņa nostāja.
Manuprāt, tas ne tikai sašaurina iespējas, bet uzskatāms par miljonāra cienīgu snobismu. Manā personiskajā reitingā Ryanair ir augstāk par AirBaltic un Wizzair, un aptuveni vienā līmenī ar EasyJet un Norwegian. Aviokompānija kā aviokompānija, reizēm der atcerēties, ka, tikai faktiski pateicoties viņiem mēs tagad arī ar citām aviokompānijām varam lidot pa Eiropu par puslīdz pieņemamām cenām.
Nu pag, cilvēks taču lika noprast, Ryanair un transfērs starp Londonas lidostām nav pieņemams Tas, protams, sašaurina iespējas, bet tāda ir viņa nostāja.
Manuprāt, tas ne tikai sašaurina iespējas, bet uzskatāms par miljonāra cienīgu snobismu. Manā personiskajā reitingā Ryanair ir augstāk par AirBaltic un Wizzair, un aptuveni vienā līmenī ar EasyJet un Norwegian. Aviokompānija kā aviokompānija, reizēm der atcerēties, ka, tikai faktiski pateicoties viņiem mēs tagad arī ar citām aviokompānijām varam lidot pa Eiropu par puslīdz pieņemamām cenām.
Es sliecos domāt, ka tur nav nekāda snobisma. Cilvēks vienkārši nevēlas izmantot kādas aviokompānijas pakalpojumus. Iemesli tam var būt visdažādākie - mēs tos nezinām. Redzi, Tev ir savs reitings, citam tas ir savādāks un arī mans reitings atšķiras no Tavējā. Apgalvojumu par to, ka Ryanair ir tas, kas mums ļauj vizināties par saprātīgām cenām, akceptēju tikai daļēji. Pakalpojumu cenas nosaka konkurences (konkurences apstākļi katrā jomā - tas ir cits stāsts) rezultāts un Ryanair ir tikai viens no tirgus dalībniekiem. Protams, Ryanair ir liels tirgus dalībnieks, bet apgalvot, ka pateicoties tikai viņiem biļetes maksā tik cik maksā, manuprāt, ir nepareizs apgalvojums.
Vai Madeira pēc lielajiem vasaras ugunsgrēkiem būs atguvusies? Ugunsgrēki bija sasnieguši Funšalu un dega dārgā gala viesnīcas.
Pirms nedēļas biju Madeirā, bijām apmetušies Camara De Lobos, tāpēc Funšalā tik daudz neuzturējāmies. Taču pāris reizes un Funšalu aizbraucām un bijām gaidījuši daudz trakākus skatus pēc tāda ugunsgrēka. Ugunsgrēka sekas īpaši neizjutām, gan uzturoties Funšalā, gan ejot pārgājienos kalnos. Funšalā tik tāds nedaudz nesimpātisks skats kokiem no attāluma - sākumā bijām piemirsuši, ka bijis ugunsgrēks un nospriedām, ka rudens darījis savu.
Es arī atbalstu Orsonu21. Ryanair nodempingoja lidošanas cenas lejā un tad sāka attīstīties zemcenu aviokompānijas, jo dārgajam galam vnk klientu loks gāja mazumā. Tomēr nešaubos, ka gadījumā, ja nebūtu konkurentu, tad arī Ryanair par lidojumu Rīga - Oslo varētu prasīt 100 eiro no visiem pasažieriem un nevis tikai no dažiem pēdējajiem.
Kavējoties atmiņās - mans pirmais lidojums uz Londonu ar BT maksāja Ls200 RT un tā bija ja ne pirmā akcija šajā maršrutā, ikdienas cena svārstījās ap Ls500. Pēc tam šajā maršrutā 100€ un tā ekvivalentu cenu neesmu sasniedzis un ceru nesasniegt (trāpīt uz centu/pensu biļetēm gan nekad nav izdevies). Aināru kā cenu pazemināšanas noteicošo faktoru IMHO var attiecināt uz RIX, globālāk neizpaužoties.
Es sliecos domāt, ka tur nav nekāda snobisma. Cilvēks vienkārši nevēlas izmantot kādas aviokompānijas pakalpojumus. Iemesli tam var būt visdažādākie - mēs tos nezinām.
Tev taisnība, iemeslus es patiešām nezinu. Bet, ja jau par šo tēmu, es, piemēram, varu saprast cilvēkus, kas principā neiepērkas Maksimā tāpēc, ka uzskata, ka šis tīkls ir kaut kādā mērā atbildīgs par cilvēku nāvēm (tiesa gan, lai pieņemtu šādu argumentētu lēmumu, ir par maz ar to informāciju, ko mums sniedz masu informācijas līdzekļi). Bet, ja argumentācija neiepirkties Maksimā ir ''tas ir viens smirdīgs leišu veikals'', vai ''Maksimā iepērkas tikai bomži'', tad citādi kā par snobismu to grūti nosaukt.
Līdz šim visiem man zināmajiem cilvēkiem, kam ''riebjas Ryanair'' ir bijuši otrā tipa argumenti, tāpēc arī tāds secinājums.
Ja jau oftopiks, tad manā personīgajā reitingā Ryanair ir apmēram vienā līmenī ar Easyjet, virs Wizzair un Norwegian, bet zem AirBaltic. Normāla lētā aviokompānija, kas pret saviem klientiem kļūst aizvien draudzīgāka.
Apkopojot cilvēku domas - maini draudzeni un lido ar Ryanair, ja nav bagāta, vai ar kādu čarteri, ja bagāta.
propers, Tu izlaidi Māra piedāvāto variantu ar Lufthansu + TAP, kas ir lētāks par autora atrasto un apmierina arī visas prasības, kur un ar ko nevēlas lidot.
Man arī nepatīk mainīt lidostas Londonā, liels apgrūtinājums. Izvēlētos to kā galējo līdzekli, ja pavisam nav citas izejas. Līdz šim vienmēr esmu piemaksājis, lai nebūtu tas jādara, vai atradis citādas kombinācijas, un lidojot pēc tam sev teicis "paldies" par to.
Lufthansa sāka lidojumus šogad, pačeko arī pie viņiem.
Paldies, bet 1236 EUR uz četriem.
Šajos datumos ir bērnu brīvlaiks, tāpēc citi datumi īpaši neder, jo tad brīvlaikā nav īsti kur tos bērnus likt.
Iespējams, bet tad arī jāskatās, kādu viesnīcu Novatours dod un kur viņa ir.
Transavia AMS->FNC->AMS sanāca 700 EUR četriem.
No BCN tiešos neatradu, ar kuru kompāniju tas būtu?
Šis nav slikts variants, jo iegūst vēl vienu dienu salīdzinot ar to, ko es biju skatījies - gan klāt nāk lieka nakts Londonā.
AirBaltic 556 EUR uz LGW. Wizzair uz LTN 640 EUR.
Viņi ar laiku paliks lētāki, pirms atkal paliks dārgi?
Man gan tomēr sanāk 778 EUR Lufthansa RIX-FRA-OPO ; OPO-FRA-RIX un 380 EUR TAP OPO-FNC-OPO, kas ir 1158 EUR, kas ir vairāk kā 907 EUR ar AirBaltic + EasyJet caur LGW.
Kas ar šo ir, lūdzu, domāts?
Manuprāt, tas ne tikai sašaurina iespējas, bet uzskatāms par miljonāra cienīgu snobismu.
Miljonārs diemžēl (vēl) neesmu.
Tas ir jauki, ka Tev reitingā viņš ir augstāk. Katram savs reitings.
Manai draudzenei ar RyanAir reiz bija slikta pieredze, un man ar viņu nekad nav bijusi īsti laba pieredze - atšķirībā no AirBaltic & WizzAir & EasyJet ar kuriem pārsvarā ir bijusi gluži laba.
Tā ka, ja viņa saka, ka negrib lidot ar RyanAir, tad es par to necepjos, bet atrodu kādus citus variantus; jā, samaksāju kādus daždesmit eiro vairāk kādreiz, bet tas nav nekāds pasaules gals.
Es pats, starp citu, mierīgi lidoju ar RyanAir, ja viss cits ir vairāk kā drusku dārgāks.
Pirms nedēļas biju Madeirā, bijām apmetušies Camara De Lobos, tāpēc Funšalā tik daudz neuzturējāmies. Taču pāris reizes un Funšalu aizbraucām un bijām gaidījuši daudz trakākus skatus pēc tāda ugunsgrēka. Ugunsgrēka sekas īpaši neizjutām, gan uzturoties Funšalā, gan ejot pārgājienos kalnos. Funšalā tik tāds nedaudz nesimpātisks skats kokiem no attāluma - sākumā bijām piemirsuši, ka bijis ugunsgrēks un nospriedām, ka rudens darījis savu.
Paldies par ziņu.
Es laikam kautkā slikti viņu meklēju, jo nesapratu, kā viņš sanāk lētāks (kā jau augstāk uzrakstīju).
Pagājušo reizi uz Tenerifi atradu labus reisus visām lidmašīnām, un rezervējot izdomāju, ka gan jau ar tiem transferiem kautkā tikšu galā. Kad sāku skatīties par transferiem (lutona uz stanstedu, laikam), sapratu, ka vilcieni baigi dārgi un ilgi, un ar maziem bērniem un somām arī grūti. Tad ņēmu Uber, bet tas arī bija GBP 70 katrs transfers + sastrēgumi uz angļu bāņiem. Tagad labprāt vienkārši izvariītos.
Apkopojot cilvēku domas - maini draudzeni un lido ar Ryanair, ja nav bagāta, vai ar kādu čarteri, ja bagāta.
Varbūt Tev tā pieņemts, bet es tādu sīkumu pēc draudzenes nemainu, un čarterus es pagaidām piemērotus neesmu atradis. No Rīgas pareizajos datumos, šķiet, nav.
Interesanti - nezināju par tādu maršrutu, man šķita, ka visi starp-lidostu transfēri Londonā (izņemot uz/no LCY) ir ar metro posmu pa vidu vai autobusiem pa M25. 19 GBP / person gan.
Mh, visi vilcieni, kas caur Lutonu (tas ir, Lutonas lidostas staciju) iet uz Braitonu, pietur arī Getvikas lidostā. Tas ir apmēram stundas brauciens. Ja ņem groupsave biļeti, tad nebūs vis tik dārgi uz cilvēku, būs stipri lētāk. Vārdu sakot, izskatīšanās vērta ir arī opcija lidot ar Wizzair uz Lutonu, lai arī, protams, ērtāk ir uzreiz uz Getviku.
EDIT. Precizēšu sevi, ka šai virzienā ir četri vilcieni stundā, 2 līdz Getvikas lidostai, 2 līdz Braitonai.
Mh, visi vilcieni, kas caur Lutonu (tas ir, Lutonas lidostas staciju) iet uz Braitonu, pietur arī Getvikas lidostā. Tas ir apmēram stundas brauciens. Ja ņem groupsave biļeti, tad nebūs vis tik dārgi uz cilvēku, būs stipri lētāk. Vārdu sakot, izskatīšanās vērta ir arī opcija lidot ar Wizzair uz Lutonu, lai arī, protams, ērtāk ir uzreiz uz Getviku.
EDIT. Precizēšu sevi, ka šai virzienā ir četri vilcieni stundā, 2 līdz Getvikas lidostai, 2 līdz Braitonai.
nationalrail.co.uk domā ka 1h26m vai 1h42m un maksā 26.60 GBP uz cilvēku. Es nezinu, vai GroupSave palīdz, jo tam vajag 3 adults, kas mums nav ( http://www.nationalrail.co.uk/times_fares/pr354fdc0a0400020101fea1769fbf60.aspx ).
Tas, ka nav 3 adults, neko nemaina. Ar groupsave biļeti var braukt gan bērni, gan kaut vai vienatā pats ar sevi, konduktoru interesē tikai tas, lai kopā nav vairāk par tik cilvēkiem, cik paredzēts nopirktajā groupsave biļetē.
Skatos, darbdienas vakarā 2 pieaugušajiem un 2 bērniem sistēma sakombinē šādu (3 cilvēkiem groupsave + viena bērnu biļete, uz vienu 13.66):