Sveiki visiem!
Vispirms - palides par šo lapu un forumu, ļoti daudz noderīgas informācijas un padomu, tomēr varbūt kādam ir brīvāks brīdis palīdzēt man atrast iespējami ērtāko un lētāko variantu lidojumam no Rīgas uz ASV - galamērķis ir maza lidostiņa Mississippi štatā - Columbus Golden Triangle (GTR).
Lidojuma datumi - ~24.01. līdz 30.03.2014, ar nododamo bagāžu.
Esmu izmeklējusi dažādus variantus skyscanner.net un Matrix Airfare Search (no Rīgas abas šis lapas uzrāda lētāko variantu 685LVL), bet lētāk pagaidām man izskatās KLM mājaslapas piedāvājums par 693EUR Rīga-Parīze-Atlanta-Columbusa, atpakaļ caur Atlantu un Amsterdamu. Kaut gan šeit arī nav skaidrības, jo šī cena citur parādās EUR, citur LVL.
Izskatās, ka līdz tai nelielajai Columbus lidostai tiešais reiss ir tikai no Atlantas, no citām pilsētām ASV, līdz kurām var nokļūt ar tiešo reisu no Amsterdamas, Parīzes vai kādas citas lielas Eiropas lidostas, pagaidām neatrodu. Tā kā esmu gatava arī lidot uz kādu no tuvējām lielākām lidostām (Tupelo,TUP, Birmingham - BHM, JAN) un meklēt citus variantus nokļūšanai Columbus.
Ceru uz palīdzību vai arī ieteikumiem, kā vislabāk mēģināt atrast ērtāko un lētāko variantu, paldies!
Diemzēl tā KLM cena ir latos. Lētākais, ko atrodu Tavos datumos, ir WAW-BHM ap 390 LVL turpatpakaļ. Turklāt praktiski identisku cenu piedāvā gan StarAlliance (Lufthansa / LOT / United kombinācija), gan SkyTeam (KLM / AirFrance / Delta), tā ka vari izvēleties, kurai aliansei dot priekšroku.
Tas gan nav ērtākais variants, bet ar Megabus autobusu, piem., biļete no Čikāagas uz Atlantu maksā ap 20,-USD Varbūt uz Čikāgu no Rīgas(Varšavas) var ko lētu atrast...
Megabus ir labais, esmu par maģiskajiem 50C no Čikāgas uz Memfisu braucis: iekāp 10PM, apkārt 50cm sniegs (pa vidu viena pietura 20min, kad nomainās šoferis), izkāp 08AM pavasarī, tas 2-stāvu buss reāli lido
Paldies visiem par atbildēm!
Izskatot neskaitāmus variantus, esmu nonākusi līdz šādam variantam - RIX - WAW, turpceļā nakts lidostā
Departure > Friday 24/01/2014, From Riga
Riga | Warsaw | Duration | Stops | ||
22:25 | 22:55 | 01:30 | Details | ||
Return > Monday 31/03/2014, From Warsaw
Warsaw | Riga | Duration | Stops | ||
15:30 | 17:50 | 01:20 |
Un tad WAW - BHM (caur CDG un Atlantu):
Flight No | Warsaw Chopin Airport (WAW)
|
Birmingham Birmingham (BHM)
|
AF 1147 | 12:40 | — 16h 05min → | 21:45 | Stops: 2 | Details | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Atpakaļ:
Flight No | Birmingham Birmingham (BHM)
|
Warsaw Chopin Airport (WAW)
|
DL 116 | 14:30 | — 14h 30min → | 12:00 | Stops: 2 | Details | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Viss jau būtu forši, ja vien abas pārsēšanās abos virzienos nebūtu 1:05 - 1:35h ilgumā. Vai ir vispār reāli paspēt uz nākamo reisu?
Tā kā pirmo reizi lidošu ar pārsēšanos, kā ir ar bagāžu? Cik šeit pat, forumā, lasīju - nododamā bagāža ASV pašam ir "jāpārceļ" uz nākamo reisu?
Plus vēl daži droši vien muļķīgi jautājumi:
1) nevaru atrastu WAW-BHM lidojumam info par bagāžu - vai tas nozīmē, ka cenā ir iekļauta maksa par kaut kādu standarta (23kg?) nododamo bagāžu?
2) vai reģistrēšanās visam savienotajam reisam notiek pirmajā lidostā, manā gadījumā Varšavā - t.i. vai mani piereģistrēs arī lidojumam no Atlantas uz Birmingemu uzreiz vai arī tas jādara atsevišķi?
Bet nu primāri vēlētos Jūsu viedokli, vai maz ir iespējams stundas laikā paspēt pārsēsties nākamajā reisā, pat ja reisi nav aizkavējušies. Vai vispār transatlantiskie reisi mēdz bieži aizkavēties vai varbūt lidojuma laikā ir iekļauta "rezervīte"?
Paldies vēlreiz!
Par visām tā pārsēšanām nebūtu īpaši jāuztraucas, tā ir aviokompānijas atbildība. Grūtākais punkts ir pārsēšanās Atlantā ar 1:27 min starpā, jo pa to laiku jāpaspēj iziet imigrācija. Visticamāk, ka nāksies prasīties bez rindas, ja tāda tur būs, bet parasti tas izdodas, un tā šajā gadījumā ir konkrēts labums. Ja nepaspēsi, tad aviokompānija pārcels uz nākamo reisu, vienīgi, par cik tas ir diezgan vēls vakars, derētu apskatīties, vai tajā vakarā vispār vēl kāds reiss ir.
Bagāžu un pašu iereģistrēs pirmajā lidostā, tikai, ielidojot ASV tā patiešām ir jāsavāc pašam un jāiziet ar to muita. Pēc muitas uzreiz ir vieta, kur to nodod tālāk, tā kā birka jau ir klāt, nekādu aizkavēšanos tas neprasa. Kritiskais faktors tiešām šajā situācijā ir rinda uz imigrāciju un rinda pēc tam uz drošības kontroli.
Tā kā lidojums no Eiropas Savienības, tad viņiem arī viesnīca būs jānodrošina gadījumā, ja nepaspēsi un būs jāpārliek uz nākamās dienas reisu.
Zinot ASV aviokompānijas, viņi, ļoti ticams, uz nākamās dienas reisu gan pārliks, bet viesnīcu nedos, kaut arī pienākas. Nepieredzējušam ceļotājam tas varētu radīt diegan stresainu situāciju, cīnoties par savu taisnību.