Lidojums nolaidās citur, kur izkāpām — iespējas dabūt kompensāciju no kāda?

6 atbildes [Pēdējā ziņa]
ogremage
Nav tiešsaistē
Kopš: 21/07/2015
Ziņas: 47
Manīts: pirms 5 ned

Fakti:

  1. EasyJet lidojums EZY8135 London Gatwick -> Funchal nevarēja nolaisties Funchal dēļ vēja, nolaidās Porto Santo
  2. EasyJet piedāvāja izkāpt Porto Santo vai arī lidot atpakaļ uz London Gatwick, izlēmām izkāpt
  3. Ar prāmi paši tikām uz Porto Santo, tad ar taksometru Funchal lidostu (kur bijām noīrējuši mašīnu) tādejādi izdodot naudu, ko normālā scenārijā nebūtu izdevuši
  4. Prasīju Swedbank par apdrošināšanas kompensāciju, viņi sakot viens no priekšnoteikumiem ir "Aviokompānijas izziņa par reisa maiņu"
  5. Rakstīju EasyJet par šādu izziņu, viņi mani sūta uz EU261 formu https://www.easyjet.com/en/claim/eu261
  6. Aizpildīju šo formu, viņi atbild "we notice that you have not travelled on flight 8135 and as such compensation is not payable" (kas gan ir meli, tikai viņu sistēmā mēs rādamies pārbookoti uz EZY9935 Lisbon -> Funchal jo to mūsu oriģinālo reisu lidināja n reizes turp šurp viņi visur kur (bez mums) un tāpēc viss ir sarežģīti)

Ko man tagad darīt?

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

To arī atbildi Easyjet, kā reāli lidojāt gan, tikai nolaidāties citur, un lai viņi maksā par prāmi un taksometru, jo ar Easyjet bija līgums par nogādāšanu Funchal, ko viņi neizpildīja līdz galam.

Kompensācija (tādā nozīmē kā papildus samaksa par pārdzīvojumiem) nepienākas, jo incidents ir laikapstākļu dēļ. Bet nokļūšana galamērķī gan viņiem jānodrošina. Ja Easyjet paši to nekādā veidā nepiedāvāja, tad nāksies apmaksāt Tevis izvēlēto maršrutu.

ogremage
Nav tiešsaistē
Kopš: 21/07/2015
Ziņas: 47
Manīts: pirms 5 ned

EasyJet laipni piedāvāja aizvest atpakaļ uz London Gatwick, tad mēģināt nākošajā dienā atkal. Cik saprotu nākošajā dienā bija līdzīgi rezultāti tikai ar atgriešanos Lisbon, tad aiznākošajā tos cilvēkus beidzot nogādāja Funchal.

Manas cerības īstenībā nav izsist kompensāciju no EasyJet (jo viņi jau teiks ka ir bijuši gatavi mani nogādāt Funchal pie pirmās izdevības).

Es gribētu dabūt kompensāciju no Swedbank Zelta Kartes automātiskās ceļojumu apdrošināšanas (kāda man ir, un kurai būtu jābūt spēkā). Bet priekš tam man vajag kautkādu vēstuli no EasyJet, kuru EasyJet man negrib dot.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Nekas neliedz mēģināt abus ceļus.

Ja Easyjet Tev atbildē sniedz nepatiesus faktus (ka nelidojāt), tad acīmredzams ieteikums ir atbildēt un paskaidrot, ka viņi kļūdās. Smile

ogremage
Nav tiešsaistē
Kopš: 21/07/2015
Ziņas: 47
Manīts: pirms 5 ned

Jā, tā arī izdarīju. Draudēju sūdzēties regulātoram.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4113
Manīts: pirms 7 st

ogremage rakstīja:

EasyJet laipni piedāvāja aizvest atpakaļ uz London Gatwick, tad mēģināt nākošajā dienā atkal.

Tas ir, pamatojoties uz šo, viņi nepiedāvāja nekādas pašu apmaksātas iespējas, kā līdz Funšalai nokļūt no Porto Santo?

ogremage
Nav tiešsaistē
Kopš: 21/07/2015
Ziņas: 47
Manīts: pirms 5 ned

Jā, tieši tā. Ar to viņi jutās savas EU regulas pilnībā izpildījuši. Nu arī solija, ka LGW izguldīs hotelī un iedos vaučeri vakariņām vai ko tml.