Dzirdēti visādi varianti par lētākām biļetēm, kurām galamērķis nav Rīga, bet cilvēks grib izmantot lidojumu tikai līdz Rīgai. Piemēram, Parīze - Rīga- Viļņa ir pa 150 eur, bet Parīze - Rīga 220eur.
Kātad īsti ir, jo Parīzē taču piereģistrē, ka lidošu līdz Viļņai? Saprotu jau ka ar policiju nemeklēs )) utt., bet tomēr kādam ir pieredze šāda veida lidojumiem?
vienkaarshi izkaap kur tev vajag un ej maajaas.
Vienīgi čemodānus varēsi paņemt tikai Viļņā. Bet ja brauc ar rokas bagāžu, tad var arī izkāpt Rīgā
Jā, par iečekojamo bagāžu gan jāpiesaka, ka to Rīgā vajadzēs. Kaut gan līdz Viļņai bagāža tāpat neaizlidos, ja īpašnieks paliek Rīgā – drošības apsvērumu dēļ.
Vispaar tas ir smiekliigi, ka lidot no/uz VNO tranziitaa caur RIX sanaak leetaak nekaa no RIX pa tiesho. Taa gan ir daudz kur pasaulee.
Bet te rodaas jautaajums, kas taa par "Nacionaalo" - Valstij piederosho kompaaniju, kas liek saviem valsts pilsonjiem maxaat vairaak nekaa kaiminjvalsts pilsonjiem??
Sanaak, ka mees lidojot no RIX paarmaxaajam, lai atmaxaatos reisi VNO-RIX.
paldies par atbildēm ))
Protams, lai mazāk to kreņķu lidošu ar rokas bagāžu. Taču mazliet dusma uz šo visu, ka braļukām reiss lētāks, kaut garāks un ilgāks, nekā man līdz Rīgai.
Jurim - tas joks, vai tiešām var pieteikt Parīzē, ka somu gribēšu Rīgā paņemt? Prasu, jo parasti bagažu lido līdz galam un nekad jau viņu it kā pusceļā nav vajadzējis )
Sanaak, ka mees lidojot no RIX paarmaxaajam, lai atmaxaatos reisi VNO-RIX.
Tas ir no lietotāja viedokļa, no aviosabiedrības izskatās savādāk.
Kaut arī reiss ar pārsēšanos no Viļņas aviosabiedrībai izmaksā dārgāk, tas pasažierim šķiet mazāk iekārojams, jo neērtāks, tātad loģiski, ka tiešo var pārdot ar lielāku uzcenojumu, savienoto nākas pārdot lētāk (jo turklāt savienoto reisu no Viļnas ir daudz, jākonkurē ar tiem).
Nav jau nekāda diskriminācija pret pilsoņiem vai nepilsoņiem, no Rīgas jebkurš lietuvietis arī maksā augsto cenu, no Viļņas arī latvietis var lidot pa lēto.
Vārdu sakot cenas nosaka ne tikai tas, cik reiss izmaksā aviosabiedrībai, bet galvenokārt tas, cik kāds konkrētā tirgū ir gatavs par lidojumu maksāt… Kā jau tas ar visām citām precēm un pakalpojumiem.
Nav joks, piemēram man pašam ir bijis, ka mainās plāni, jāpaliek Vācija, tāpēc, lidojot no Āzijas, pateicu, lai mani un somu iečeko tikai līdz Frankfurtei, kas arī tā notika.
Bet vai tad nav tā, ka ja pieķer, tad jāsamaksā starpība?
Nu varbūt aviosabiedrību finansistu kaislīgākajos sapņos tā notiek, bet reālajā dzīvē būtu diezgan pamatīgi jāmainās tiesiskajai sistēmai, lai kāds no Tevis varētu iekasēt naudu par to, ka nopirki lidojumu, bet neizmantoji…
sveicieni zinu, ka ir bijušas diskusijas - bet līdz galam neesmu sapratusi galējo atbildi, tāpēc vēlreiz painteresējos. Ja Airbaltic biļetes sanāk lētāk pirkt nevis uz Rīgu, bet uz Viļņu (rīgā atlido, tad lido tālāk uz Viļnu) - vai atļauts izkāpt un kas notiek ar bagāžu? atceros, ka daži minēja - ka var izkāpt, bet bagāžai klāt netiek..
Vai Airbaltic ir pats komentējis šo bezjēgu (ka sanāk lētāk biļetes uz tālāku galamērķi), bet paši savā valstī piedāvā dārgākas biļetes?
B versija var lidot ar rokas bagāžu un kāpt arā Rīgā
sveicieni zinu, ka ir bijušas diskusijas - bet līdz galam neesmu sapratusi galējo atbildi, tāpēc vēlreiz painteresējos. Ja Airbaltic biļetes sanāk lētāk pirkt nevis uz Rīgu, bet uz Viļņu (rīgā atlido, tad lido tālāk uz Viļnu) - vai atļauts izkāpt un kas notiek ar bagāžu? atceros, ka daži minēja - ka var izkāpt, bet bagāžai klāt netiek..
Vai Airbaltic ir pats komentējis šo bezjēgu (ka sanāk lētāk biļetes uz tālāku galamērķi), bet paši savā valstī piedāvā dārgākas biļetes?
Komentējis ir - tirgus konjunktūra. Bagāžu var mēģināt sākumpunktā iečekot līdz Rīgai. Otrs lidojums parasti var būt nākamajā dienā, un tad ir diezgan leģitīms iemesls bagāžu pieprasīt Rīgā. Ja nu tomēr galīgi nekādi neizdodas sarunāt, tad Rīgā vienkārši kāp ārā, ej uz ''Lost & Found'' vai kā nu to servisu Rīgā sauc, un saki, ka tālāk nelidosi, lai gādā rokā bagāžu. Neviens ar varu nespiedīs lidot, un arī bagāža viena pati tālāk lidot nedrīkst.
Šādi lidmašīna piespiedu kārtā netiek apturēta? Neticu ka nekas par šo nav raxtīts biļetes iegādes noteikumos
Līdzīgu cenu politiku piekopj teju visas aviokompānijas, kas piedāvā savienotos lidojumus, tā ka BT šai ziņā ne ar ko neatšķiras no citiem. "Bezjēga" tā varbūt šķiet Tev, bet aviokompānijām acīmredzot pietiekami jēdzīgi, ja jau lielākā daļa tā dara.
paldies par atbildēm! interesanti - vai kādam ir bijusi pieredze izņemt bagāžu Rīgā? parasti izvēlētos lidot bez nododamās bagāžas, bet - no vīna lielvalsts būtu grēks atgriezties bez suvenīriem Ar tirgus konjunktūru LV aizbildinās pārāk daudzi Airbaltic nekad nav sniedzis oficiālu atbildi par bagāžas jautājumu? jo bez manis bagāžai tiešām nedrīkstētu lidot..
nu parasti BT lapā ir n-tie varianti piem uz HEL vai VNO - tad izvēlos tādu, kur piem. 12 stundas pa nakti līdz nākamajam reisam. nu tur neviens nevar piespiest bagāžu reģistrēt līdz galam, jo bagāžu Rīgā man taču vajadzēs 12h komfortablai pārlaišanai.
Bet, piemēram, lidmašīna uz Rīgu aizkavējas vai reiss tiek atcelts un BT ieliek tuvākajā pieejamajā lidojumā, kas ir tiešais uz Viļņu (Tallinu, Tamperi, uc.). Tad gan neizdosies pusceļā izkāpt. Ne pašam, ne somai
Tiešie no citām Eiropas pilsētām BT ir tikai uz Tallinu un Viļņu, un arī tad tikai no nedaudzām. Biežāk lētie galamērķi ir HEL, ARN, CPH, vai OSL.
Vai Airbaltic ir pats komentējis šo bezjēgu (ka sanāk lētāk biļetes uz tālāku galamērķi), bet paši savā valstī piedāvā dārgākas biļetes?
Tas ir tikai loģiski, ka iekārojamāki lidojumi (tiešie) ir dārgāki kā lietotājam neērti, par kuriem viņš ir gatavs maksāt mazāk (savienotie). #7
Vai atļauts izkāpt un kas notiek ar bagāžu? atceros, ka daži minēja - ka var izkāpt, bet bagāžai klāt netiek..
Ierobežot Tavu kustības brīvību var tikai policija. Ja reāli ir iespējams izkāpt, tad nevar 'neatļaut'.
Bagāžu, kā jau visi saka — dabūsi.
Varianti:
Zinu reālu stāstu, kad izmantojot "hidden city" nepaveicās. Bija iegādāta BT biļete XXX-RIX-HEL (XXX, jo neatceros no kuras pilsētas tieši). Reāli vēlējās lidot tikai līdz RIX un RIX-HEL posmu neizmantot. BT atcēla reisu XXX-RIX. Abi lidojumi bija vienā dienā. Ko izdarīja aviokompānija - pālika pasažieri uz tiešo reisu XXX-HEL. Rezultātā ceļotājs atradās Helsinkos, kas pavisam nebija viņa mērķis. Un beigās nācās iegādāties pa saviem līdzekļiem biļeti HEL-RIX kas pēdējā brīdī nemaz nebija lēta.
Man kaimiņiene strādā BT, viņa stāstīja, ka BT čekojot speciāli letiņus, kuriem reisi ir caur RIX uz VNO, TLL utt. un overbookinga gadījumos tieši tie pasažieri tiekot speciāli pārlikti uz citiem resiem, piemēram uz reisu pa tiešo uz VNO vai citu galamērķi.
Zinu reālu stāstu, kad izmantojot "hidden city" nepaveicās. Bija iegādāta BT biļete XXX-RIX-HEL (XXX, jo neatceros no kuras pilsētas tieši). Reāli vēlējās lidot tikai līdz RIX un RIX-HEL posmu neizmantot. BT atcēla reisu XXX-RIX. Abi lidojumi bija vienā dienā. Ko izdarīja aviokompānija - pālika pasažieri uz tiešo reisu XXX-HEL. Rezultātā ceļotājs atradās Helsinkos, kas pavisam nebija viņa mērķis. Un beigās nācās iegādāties pa saviem līdzekļiem biļeti HEL-RIX kas pēdējā brīdī nemaz nebija lēta.
HIDDEN CITY gadījumā visvairāk jāuzmanās ar lidojumiem no TXL,AMS,CDG un Vīnes, jo BT ir tiešie reisi no šīm pilsētām uz VNO vai TLL, nereti - gandrīz vienlaicīgi ar RIX reisu. Nav sevišķi izplatīta BT prakse "pārmest" uz citu aviokompāniju, ja vien ir iespējams pasažierus salikt kādā citā BT reisā.
Te nu gan piekritīšu tikai daļēji. Ja cita a/k var nogādāt pa tiešo, tad BT ir prakse uzlikt uz tieši reisu (šo gan var vairāk attiecināt un gadījumiem, kad BT atceļ reisu vai ir kavēšanās).
Ņemiet taču to otro lidojumu nākamajā dienā, kad vien iespējams, un tad vienmēr var argumentēt, ka naktī ir kādas īpaši svarīgas darīšanas Rīgā.
Zinu reālu stāstu, kad izmantojot "hidden city" nepaveicās. Bija iegādāta BT biļete XXX-RIX-HEL (XXX, jo neatceros no kuras pilsētas tieši). Reāli vēlējās lidot tikai līdz RIX un RIX-HEL posmu neizmantot. BT atcēla reisu XXX-RIX. Abi lidojumi bija vienā dienā. Ko izdarīja aviokompānija - pālika pasažieri uz tiešo reisu XXX-HEL. Rezultātā ceļotājs atradās Helsinkos, kas pavisam nebija viņa mērķis. Un beigās nācās iegādāties pa saviem līdzekļiem biļeti HEL-RIX kas pēdējā brīdī nemaz nebija lēta.
Neviens nelika piekrist tādām izmaiņām…
Pirmkārt, lidojuma atcelšanas gadījumā var izvēlēties starp naudas atmaksu un jaunu lidojumu.
Otrkārt, ja izvēlas jaunu lidojumu atceltā vietā, tad var izvēlēties lidot vai nu ar agrākiem reisiem vai vēlākiem, kā pasažierim ērtāk. Varēja teikt — paldies, lidošu vēlāk, kad būs BT reiss, ar citiem nelidoju, esmu patriots.
Zinu reālu stāstu, kad izmantojot "hidden city" nepaveicās. Bija iegādāta BT biļete XXX-RIX-HEL (XXX, jo neatceros no kuras pilsētas tieši). Reāli vēlējās lidot tikai līdz RIX un RIX-HEL posmu neizmantot. BT atcēla reisu XXX-RIX. Abi lidojumi bija vienā dienā. Ko izdarīja aviokompānija - pālika pasažieri uz tiešo reisu XXX-HEL. Rezultātā ceļotājs atradās Helsinkos, kas pavisam nebija viņa mērķis. Un beigās nācās iegādāties pa saviem līdzekļiem biļeti HEL-RIX kas pēdējā brīdī nemaz nebija lēta.
Neviens nelika piekrist tādām izmaiņām…
Pirmkārt, lidojuma atcelšanas gadījumā var izvēlēties starp naudas atmaksu un jaunu lidojumu.
Otrkārt, ja izvēlas jaunu lidojumu atceltā vietā, tad var izvēlēties lidot vai nu ar agrākiem reisiem vai vēlākiem, kā pasažierim ērtāk. Varēja teikt — paldies, lidošu vēlāk, kad būs BT reiss, ar citiem nelidoju, esmu patriots.
Ja es nepiekrītu BT piedāvātajam alternatīvajam lidojumam, kurš ielidotu "laikā", bet izvēlos reisu, kas man ir vairāk piemērots - teiksim, 3 dienas vēlāk, man taču nav iespējams tik ne pie kompensācijas, ne viesnīcas, ne barošanas?
Regulā tas precīzi nav atrunāts, bet jā, loģiski būtu, ka šajā gadījumā, ja pats labprātīgi pagarini kavēšanās laiku, tad viesnīcu un ēdināšanu tajā laikā nesaņem.
Visdrosak nemt hidden city nakamaja diena.
Divas reizes Stockholm atteica bagazu registret lidz Rigai un ieregistreja lidz Vilnai. Ielidojot RIX aizgaju pie baggage claim un 15min somu dabuju uz lentes.
Vienreiz reiss uz VNO bija taja pasa diena un otrreiz nakamaja.