Meklēju lētāko ceļojumu no RIX uz RGN 2018. gada sākumā, pagaidām 695 EUR ar MC (cena par 1 pax pie 2 pax izvēles) par RIX-RGN, 1.01-16.01.2017 (21,5 h un ~34 h). Vienu brīdi uzpeldēja 590 EUR, bet tas ātri nozuda.
Konkrēti šis: https://www.kayak.de/flights/RIX-RGN/2018-01-01-flexible/2018-01-18-flex...
Vienīgais, kas piedāvā šādu savienojumu ir seat24. Riskantais savienojums ir Singapura mazāk par stundu. Cik droši ir pirkt šo, jo ir aviokompāniju mikslis un ja kas noies greizi no kā prasīt nogādāšanu galamērķī vai atlīdzību?
Swed jau šo nekompensēs?
Pārlidot mērķi un pēc tam ap 2000 km atpakaļ ir interesants variants
Caur BKK nesanāk? Tikai 600+ km "atpakaļceļš".
jtt, komentārs nevietā. Kamdēļ šādu jautājumu neuzdod, kad tranzīts uz Āziju ir caur Londonu, Parīzi vai Amsterdamu? Vai kaut vai to pašu ZRH? Šeit taču nesaki, ka vajadzētu izvēlēties Helsinkus, Maskavu, Taškentu vai Stambulu?
Ja savienotie reisi, pirkt droši. Grūtāk vai vieglāk, bet savu taisnību var izcīnīt.
No ARN, CPH, HEL rāda ~515€, no OSL 456€. Paskaties, vai var piemeklēt sakarīgas nokļūšanas līdz turienei.
Un laiks vēl ir daudz, vari pagaidīt un domājams sagaidīt kādu interesantāku akciju. Mēs uz RGN lidojām no WAW ar Qatar.
jtt, tiešām nav pārāk loģisks iebildums. Diendienā cilvēki lido tādā trajektorijā, kā lētāk, nevis maksimāli taisnākajā virzienā.
spaaas, par savienojumiem galīgi nevajag uztraukties, tās nav atšķirīgas aviosabiedrības — Silkair ir Singapore Airlines apakšuzņēmums. Ja Tu nokavētu īso savienojumu Singapūrā, nogādātu galamērķī jebkurā gadījumā (jo savienotie reisi), bet šajā pat īpaši nevajadzēs iespringt un domāt, kurai aviosabiedrībai jautāt, lai visu salabo.
Off top - loģika, ne loģika, bet 2000 km abos virzienos ir apmēram papildus 6 h pie tā jau pailgā ceļojuma, taču pārmest kādam šādas izklaides gan nebiju domājis. Augstāk pieminētais WAW-DOH-RGN (pieņemu, ka bija šādi) varētu būt pats taisnākais (varbūt arī ātrākais) ceļš.
Paldies par ierosinājumiem un komentāriem.
No Oslo vai Helsinkiem, kopējais ceļā pavadītais laiks nebūs mazāk, ka tagad pieejamajā. Cik droši ir tas Airbaltic turp (atpakal agri vai velu jau tiktu)? Ja Airbaltic neuzspēj uz Minheni laikā, kura sabiedrība atbild par šo?
Formāli savienotajām biļetēm pārrezervēšana jānodrošina tai aviosabiedrībai, kas izraisīja problēmu, bet 99% gadījumu to izdara tā, pie kuras no iesaistītajām Tu vērsīsies, jo AirBaltic pārstāvju var vienkārši nebūt Minhenē, un sazvanīšanās var būt neiespējama. Ļoti retos gadījumos tālāk lidojošā aviosabiedrība negribēs ņemties ar aizkavēto pasažieri, tad jāzvana iepriekšējai, Tavā gadījumā AirBaltic.
Paldies, tad jau teoretiski, drošāk ir pirkt visu vienā, nevis pašam kombinēt kaut ko. Idejiski viss skaidrs, jāgaida tagad akcija un japaseko līdz cenām.
Protams, ka, pašam kombinējot, arī atbildība par nokavēšanu uz pašu (vai apdrošinātāju, ja tādu piepērk).
Februārī lidojām uz RGN caur SIN, atsevišķās biļetēs pirkti lidojumi RIX-SIN (KLM) un SIN-RGN (Myanmar National Airways-starp citu, laba aviokompānija). Starp reisiem bija 4h, uz SIN atlidojām pēc saraksta un līdz ar to viss savienojums notika kā plānots.
Off topic: RGN starptautiskajā terminālī ir samērā labas cenas lielai daļai standarta duty free zonu precēm (protams, par velti neko nedod, bet bez ekstra atlaidēm cenas ~20% lētākas kā Eiropas un Āzijas lielākajās lidostās).