Tikko pirku 3pers 2374EUR vērtas biļetes bet galā noņēma 3583EUR.
Sanāk 210eur piemetuši klāt un atnāca arī pastā kaut kāds apdrošināšanas sertifikāts spāņu valodā (cik noprotu) no Europ Assistance S.A.
Lidojums 14. decembrī.
Atceros kaut kur te lasījis par veiksmīgi atmaksātām šīm summām.
Jūsu ieteikumi? Zvanīt uz visiem iespējamiem last minute ENG runājošu valstu tel numuriem un tur atteikt vai tikai caur saraksti to var darīt?
Slikti ka lidojums tik tuvu un jāmēģina līdz tam dabūt atpakaļ šo starpību.
Man sanāk aptuveni 800 eiro biļete vienam un 400 eiro tā apdrošināšana.
Sajaucu. Galaa noneema 2583eur.
Kkaa negribas zaudet sos 200eur. ES kkada direktiva bija ka drikst no saadaam OTA piedavataam apdrosinasanaam atteikties vai vienkarsi jaraksta lai atcel un atmaksa starpibu.
Esmu uztaisijis prinscreen ar bilesu cenu un sadalijumu pa pozicijaam bez apdrosinasanas.
Ar cipariem Tev kaut kas neklapē, bet e-pastā, kurā atnāca apdrošināšanas polise, jābūt informācijai par atteikuma tiesībām. Parasti tas ir e-pasts, kur jāraksta. Man arī vienreiz bija tāds gadījums, atbildēja operatīvi un arī naudu atdeva samērā ātri (neatceros gan ātrumā, kur pirku, bet arī spāniski vai itāliski).
P.S. Tā ir Eiropas direktīva, ka 14 dienu laikā vari atteikties no distances līguma. Galvenais, e-pastu nosūti laicīgi un saglabā. Vissliktākajā gadījumā varētu pat līdzēt chargeback.
Tik tiešām e-pastā bija atsauce, ka 14dienu laikā varu atteikties no šīs Insurance/Total Protection un norādīts e-pasts kur sūtīt un atteikt.
Aizsūtīju atteikuma e-pastu un vēl papildus caur FB uz lastminute.com un bravofly.com
Sūdīgi, ka lidojums pēc nepilnām 3dienām. Jātic, ka šie operatīvi savā galā sariktēs, lai nav tā ka pēc lidojuma jau atraksta un mazums kādi noteikumi ka tik tuvu lidojumam nevar atcelt.
Ziņošu kā iet.
Kas tā par kosmisku cenu par apdrošināšanu. Tu apmaksāji un nepamanīji ka lieki 600 euro uzlekuši?
Vispār jau man arī liekas aizdomīgi, varbūt baigi garais ceļojums? Jebšu Lasminute vienkārši paņēmuši un Tavā vietā salikuši visus iespējamos un neiespējamos ķekšus? Tad gan, baidos, ka salīdzinoši viegli varēs atgūt tikai apdrošināšanu.
Lidojums bija nepilni 800eur/pers.
Apdrosinasanu piemeta 209eur ko esmu apmaksajis vairak.
1h pec rezervacijas uzrakstiju gan FB gan uz taas apdrosinasanas noradito epastu, ka 14dienu laika varu atteikties no apdrosinasanas. Sameeraa operativi FB atbildeja ka to atcels un pec 10h atnaca epasts ka taa 209eur starpiba tiks apmaksata.
Redzees kaa buus dziivee. Vai no rezervetaas summas nonems par 209eur mazaak vai ari to lielo summu un tad jagaida kad atskaitis to starpibu.
Ar Lastminute.eu tiešām vajag būt uzmanīgam. Viņi tiešām pašā pēdējā brīdī piemet klāt to apdrošināšanu. Tās apdrošināšanas dēļ man nesanāca eksperiments par 5 vienlaicīgu biļešu pirkšanu džetojot. Neplānoti daudz noņēmās no kartes un nopirkās tikai 4
Man arī tā reiz gadījās, aizrakstīju e-pastu, uzreiz bez tielēšanās naudu atskaitīja atpakaļ.
Apdrošināšanu tāpat vajadzēs. Tās pāris eiro starpības dēļ neiešu pārpūlēties. Tāpat jau ar visu apdrošināšanu iedžetojās daudz vairāk. Eksperiments vienīgi nesanāca.
209EUR pārmaksāto summu par apdrošināšanu latsmtminute atskaitīja atpakaļ.
Tā kā viss beigās korekti.
Es tikai tā arī nesapratu, kur var tik milzīgu summu savākt apdrošināšanā, kaut vai trim cilvēkiem. Parasti mēģina piemest kādus 6-10 EUR uz cilvēku. Lastminute tomēr kaut kāds īpašs muļķu ķeršanas kantoris, visi jau nezin un nenoreaģē, un atpakaļ neatprasa.
Varbūt apdrošināšana rēķinās % no summas. Summa bija 2375EUR, tā kā tuvu 10% apdrošināšana.
209EUR summa tika atskaitīta dienu ātrāk kā tika noņemta summa par rezervāciju