Es gribēju palūgt jūsu padomu, vai varat ieteikt kādu kredītkarti, kurai būtu zemas ekspluatācijas izmaksas un ar kuru tepat Latvijā būtu viegli krāt kādas lielākas aviosabiedrības / apvienības lojalitātes punktus? Tikko biju Zviedrijā, un labs draugs palielījās, ka regulāri izmantojot British Airways kredītkarti, viņš jau varētu divreiz pa brīvu aplidot apkārt pasaulei. Būtu jauki kaut kur atrast kādu Star Alliance kredītkarti, redzēju, ka Polijā tāda ir LOT.
Es esmu airBaltic lojāls klients jau gadiem, taču ne reizi neesmu sakrājis neko ievērības cienīgu, ko varētu apmainīt pret bezmaksas lidojumu - labākajā gadījumā esmu vairākas reizes bez maksas izmantojis Lux Express. Būtu tāda kredītkartiņa, pārnestu uz to ikdienas tēriņus. Kāda ir jūsu pieredze?
Pins jau var krāt: https://www.pinsforme.com/lv-lv/payment-cards
Nu ja nekā labāka nav, var jau paņemt PINS kredītkarti, es jau redzēju, ka Luminor piedāvā. Tālu gan ar to neaizlidosi.
Nu, lielo aviokompāniju lojalitātes kredītkartes Latvijā dabūt nevar. PINS laikam arī ir vienīgais, ko var.
Ja nav bail no VID, tad kartes apgrozījumu principā var kāpināt neierobežoti, kaut vai uzpildot Revolut un tad skaitot atpakaļ. Saprotamu iemeslu dēļ mūslaiku reālijās to tomēr nevajadzētu pārlieku ļaunprātīgi izmantot.
Mazliet parēķināju - diez kas nav. Ja es paņemu Luminor PINS MasterCard, tā dod 1 PINS par katru iztērēto 1.50 EUR. Pieņemot, ka mēnesī caur kredītkarti tēriņiem es varētu izlaist aptuveni 1000 EUR, mēnesī es saņemtu 666 PINS, gadā 8000 PINS. Par tādiem punktiem PINS piedāvā bezmaksas vienvirziena airbaltic lidojumu uz Prāgu, vai mazliet piemaksājot, uz Barselonu, nemaz neskaitot nodokļus, kas tāpat ir jāsamaksā. PINS kredītkartes ikmēneša maksa ir 2.50 EUR, gadā 30 EUR. Tātad es samaksāju 30 EUR, lai iegūtu iespēju iegūt šos PINS punktus, samaksāju nodokļus par lidojumu un saņemu "bezmaksas" lidojumu uz Prāgu vai Barselonu.
Tad jau drīzāk te vienīgais variants ir PINS kredītkarti noformēt kā norēķinu karti savā darbā, un caur to laist visus firmas tēriņus, bet punktus savākt pats. Privāti te kaut ko sakrāt nav reāli, ja vien var plānot apgrozījumu virs kādiem 3000 EUR mēnesī.
Kā jau es minēju, apgrozījums principā nav problēma, problēma var būt VID paskaidrot, kāpēc tāds apgrozījums ...
Tie mārketingisti mūs baigi spiež uz punktu krāšanu un uzlīmīšu vai zīmodziņu vākšanu (vēlams caur pārtēriņu), bet ir arī nesāpīgāki veidi kā kaut kur aizlidot. Protams, pasaulē eksistē jēdzīgas akcijas, bet minētais PINS piemērs visai skaidri šo to ilustrē.