Piektdien bija paredzēti reisi :
12:55 - 13:55 UME - ARN (SAS)
14:40 - 16:50 ARN - TLL (Adria Airways).
Pirmais reiss tika atcelts (UME SAS pārstāvniecības nav, tā ka iemeslu neviens nezināja, bet lidmašīnas nebija).
Biļetes pirku caur tripsta.lv
Tie samainīja uz jaunu biļeti :
16:20 - 17:20 un 18:40 - 20:50 (abi reisi SAS).
Ar galamērķi viss sanāca OK, bet kārtējais stress bija, jo pirmais reiss kavējās un nolaidās Arlandā vien 18:20! Izrādījās, ka skrienot, tos 1.5 km + security var pieveikt, kam gan neticēja lidostas meitene, kurai bija paziņots, ka reiss no UME kavējas, tā ka pasažieris nebūs un jau bija aizslēgusi geitu un biļeti anulējusi Kad nu pilots apliecināja, ka nekur nesteidzās, tad ļāva iekāpt bez biļetes un Tallinnā tomēr nokļūt
Lidostā teica, lai prasot kompensāciju par kavēšanos, tad nu jautājums - kur rakstīt - SAS vai tripsta?
Kas tad kavējās? SAS vai Tripsta?
protams, ka SAS jāprasa.
SAS un viņi samērā ātri atskaita naudu. Jāpilda forma kas viņu mājaslapā un arī vēlams jau sagatavot printscreen no lidostas lapas kas parāda, ka reiss ir bijis CANCELLED. 250EUR šajā gadījumā ir iespējams dabūt. 2x no SAS esmu dabūjis kompensāciju.