Sveicieni Booking.com jau sen norezervēju apartamentu kompānijai 4 naktīm - taču to pašu apartamentu redzu airbnb.com ar pieeju šajiem datumiem, bet vēl sliktāk,- ka pēdējās divas dienas kāds ir nobukojis....
Ko darīt? aizrakstīju apartamenta īpašniekam ar jautājumu - vai viņš ir pārliecināts, ka mums viss kārtībā ar rezervāciju un nepārklājas ar citiem, taču nav vēl atbildējis. Booking.com nav vēl paņēmis no manis naudu, bet tādu piedāvājumu es vairs nesaņemšu, tāpēc negribu atteikties no rezervācijas.
Parasti apdrošinos Swedbank - vai ceļojumu apdrošināšana sedz šādus case? Jo ja mēs visi citur/citā viesnīcā paliekam - cena ir daudz dārgāka. Booking.com izmantoju reti - bet noprotu, ka viņi neuzņemas atbildību par šādiem gadījumiem (overbooking etc.)
Kā Tu zini, ka Airbnb kāds nobukojis? Varbūt īpašnieks beidzot aizvēris datumus? Un, pat, ja nobukojis, kāpēc lai Tev kā pirmajai nebūtu prioritāte?
Iesaku sagaidīt īpašnieka atbildi, ja nereaģē vispār, tad gan nav labi.
BOOKING.COM tiešām neuzņemas atbildību par tiem gadījumiem, kad nauda nav iepriekš pierezervēta. Man Dominikānas Bavaro bija vienīgā sliktā pieredze ar BOOKING.COM. Man bija kaut kāda mistika. Transfērs atveda uz pareizo aparatmentu (condominum), kurš kā izrādījās bija 8 ēku puduris ar vienu un to pašu adresi un dzīvokļu numuri katrā ēkā atkārtojās. Transfēra šoferis par laimi pazvanīja uz Nr., kurš bija norādīts rezervācijā. Iznāca jauns puisis, kurš vienīgais no visa kondominuma runāja angliski. Pārējie skalī sabļaustījās spāniski, bet es sarunas kontekstu pilnībā neuztvēru. Puisis paskaidroja, ka nezinot, kurš no 8-ēku saimniekiem ielicis savu apartamentu iekš BOOKING.COM. Šobrīd neesot neviena brīva apartamenta. Sapratu, ka BOOKING.COM zvanīt bezjēdzīgi. Par laimi puisis atļāva izmantot Wi-Fi ar paroli un noskatījām netā, ka blakus atrodas viesnīca ar pieejamiem numuriem. Bija gan dārgāk, toties ar brangām brokastīm. Sakarā ar nelāgo incidentu puisis piedāvāja bonusā ar savu mašīnu aizvest līdz jaunrezervētajai viesnīcai. Nepagāja ne pusstunda, kamēr jaunrezervētā viesnīcas RECEPTION atrada, ka mans numurs tiešām ir 100% apmaksāts un nakts pirmajā pusē varēju likties uz auss.
BOOKING.COM tiešām neuzņemas atbildību par tiem gadījumiem, kad nauda nav iepriekš pierezervēta. Man Dominikānas Bavaro bija vienīgā sliktā pieredze ar BOOKING.COM. Man bija kaut kāda mistika. Transfērs atveda uz pareizo aparatmentu (condominum), kurš kā izrādījās bija 8 ēku puduris ar vienu un to pašu adresi un dzīvokļu numuri katrā ēkā atkārtojās. Transfēra šoferis par laimi pazvanīja uz Nr., kurš bija norādīts rezervācijā. Iznāca jauns puisis, kurš vienīgais no visa kondominuma runāja angliski. Pārējie skalī sabļaustījās spāniski, bet es sarunas kontekstu pilnībā neuztvēru. Puisis paskaidroja, ka nezinot, kurš no 8-ēku saimniekiem ielicis savu apartamentu iekš BOOKING.COM. Šobrīd neesot neviena brīva apartamenta. Sapratu, ka BOOKING.COM zvanīt bezjēdzīgi.
Viestur, man tiešām nav skaidrs kā no augstāk rakstītā var izdarīt secinājumus, ka booking.com neuzņemas atbildību un ar viņiem ir slikta pieredze. Vai no tā, ka Tu pats izdomāji, ka booking.com zvanīt ir bezjēdzīgi, var secināt, ka viņi neuzņemas atbildību? Manā loģikā tas galīgi nelīmējas kopā.
Pēc manas pieredzes overbookinga gadījumā Bookings sameklē līdzvērtīgu variantu par kuru sākotnēju jāpiemaksā, bet bookings pēc palikšanas atmaksā starpību. Tā ir bijis vairākas reizes.
Booking uzņemas gan atbildību un starpību pēc tam piedzen no vainīgā hosta.
Sapratu, ka BOOKING.COM zvanīt bezjēdzīgi.
Zvans booking varētu būt vienīgā prātīgā rīcība šajā gadījumā.
Zvans booking varētu būt vienīgā prātīgā rīcība šajā gadījumā.
Tieši tā. Vēl prātīgāk ir pierunāt, lai overbukotais saimnieks sazvana Bookingu un nodiktē viesa telefona numuru. Tad Bookings piezvanīs viesim un visu varēs sarunāt.
Šķiet, ka bokings nerisina vai gandrīz nerisina saimnieka iniciētas atcelšanas cenu kļūdas (īstas vai iedomātas) dēļ, kā arī overbookinga dēļ, ja par to ir kļuvis zināms sakarīgā laikā pirms ierašanās. Ja klients jau ieradies, bet nekā nav - tad kaut ko risina gan.
Vispār jau, īrējot bookingā no privātā, svarīgas divas lietas - atsauksmes, un obligāta komunikācija pirms ierašanās, lai precizētu adresi un uzņemšanas kārtību. Pēdējā laikā bookings pamazām ievieš arī iespēju komunicēt pirms rezervācijas veikšanas (hostam šī iespēja ir jāakceptē).
Vispār jau, īrējot bookingā no privātā, svarīgas divas lietas - atsauksmes, un obligāta komunikācija pirms ierašanās, lai precizētu adresi un uzņemšanas kārtību. Pēdējā laikā bookings pamazām ievieš arī iespēju komunicēt pirms rezervācijas veikšanas (hostam šī iespēja ir jāakceptē).
Un šis ir iemesls, kādēļ pēdējā laikā bookingu cenšos izmantot arvien mazāk. Ja es esmu rezervējis viesnīcu, tad sagaidu front desku ar normālu darba laiku un iečekošanos/izčekošanos, nevis 2 dienas iepriekš meklēt, vai hosts nebūs aizbraucis atvaļinājumā un mani vispār ir spējīgs sagaidīt.
P.S. Arī tas, ka ne vienmēr var saprast, ir viesnīca vai privātais. Pēdējā pieredze Moldovā bija, ka bookingā viss atbilst viesnīcai, bet galā privātmāja un saimnieks ir veikalā. Varot atbraukt pēc stundas
Un šis ir iemesls, kādēļ pēdējā laikā bookingu cenšos izmantot arvien mazāk. Ja es esmu rezervējis viesnīcu, tad sagaidu front desku ar normālu darba laiku un iečekošanos/izčekošanos, nevis 2 dienas iepriekš meklēt, vai hosts nebūs aizbraucis atvaļinājumā un mani vispār ir spējīgs sagaidīt.
P.S. Arī tas, ka ne vienmēr var saprast, ir viesnīca vai privātais. Pēdējā pieredze Moldovā bija, ka bookingā viss atbilst viesnīcai, bet galā privātmāja un saimnieks ir veikalā. Varot atbraukt pēc stundas
Booking aprakstā bija teikts, ka būs front desk, bet nebija? Tad var uzrakstīt bookingam vai atsauksmēs, ka neatbilst aprakstam. Atsauksmju lasīšana ir OBLIGĀTA, bez tām pasākumam nav jēgas.
Ne jau par to ir runa.
Pirms pāris gadiem, ja rezervēju bookingā, tad bija skaidrs, kas mani sagaida Ja vēl stundu ir jālasa atsauksmes (jo 90% ir no sērijas, vai, cik patīkama palikšana, paliksim vēl, burvīgs un izpalīdzīgs hosts utmldz), lai atrastu tās 3 atsauksmes, kurā rakstīts, ka siltā ūdens nav (2017.gada aprīlī, ej un saproti, vai tā ir vienreizēja problēma, vai vienkārši siltais ūdens vispār nav paredzēts) un izlemtu par nepalikšanu, tad ir pietiekami daudz citu saitu, kur to pašu var izdarīt ātrāk, ērtāk un bez problēmām.
Es nesaku, ka booking ir slikts vai labs (un vispār atvainojos par offtopiku). Es saku, ka man tas ir kļuvis nepiemērots
Kam vairāk piemērota viesnīca, kam privātais apartaments, bet vienu no otra jau nu gan var atšķirt! Pirmkārt, pēc nosaukuma (hotel, apartment, guesthouse u.t.t.).. Otrkārt, pēc numuru skaita, ko bookings vienmēr pieraksta aprakstā maziem cipariņiem. Treškārt, palasot atsauksmes. Ceturtkārt, uzrakstot un saņemot atbildi no viesnīcas vai hosta. Piektkārt, iesitot viesnīcas nosaukumu googlē, un skatoties, ko atrod. Ja neko, tad skaidrs, ka privātais vai pilnīgi nenopietna viesnīca, kurai var arī nebūt recepcijas.
Starp citu, daudzās pasaules valstīs arī viesnīcām recepcija nestrādā 24/7, kaut vai manā mīļajā Francijā (neiet runa par dārgiem 4* un 5* hoteļiem). Ja nepaspēji ierasties, kamēr tā ir vaļā, problēmas var būt pat lielākas, nekā ar privāto, kuru normālos gadījumos tomēr var sazvanīt un tas atbrauks.
..., tad ir pietiekami daudz citu saitu, kur to pašu var izdarīt ātrāk, ērtāk un bez problēmām.
Es nesaku, ka booking ir slikts vai labs (un vispār atvainojos par offtopiku). Es saku, ka man tas ir kļuvis nepiemērots
Nāksies Tevi apbēdināt, bet Expedia group (bet tas ir 90% no alikušās tirgus daļas, neskaitot bookingu), tagad arī lieliem soļiem iet iekšā privātie. Pietiek savu dzīvokli ielikt Homeaway, atķeksēt "instant booking", un tas automātiski parādīsies visos Expedia, Travelocity, Cheaptickets, Orbitz u.t.t.
Godīgi sakot, es nezinu, vai vēl ir palicis kāds viesnīcu meklētājs, kurā nav privāto.
P.S. Bookingā (tāpat kā citās vietnēs) ir iespējams atķeksēt "accommodation type", piemēram, "hotel", un tad Tevi netraucēs privātie dzīvokļi.
Ja grib viesnīcu ar garantētu līmeni, tad droši vien jāskatās uz lielajām ķēdēm, nevis booking.
Citādi vienmēr paliks loterijas iespēja gan ar viesnīcu, gan dzīvokli. Īpaši, ja negribas veltīt vairāk laika aprakstam booking lapā vai atsauksmēm, kur, protams, tāpat kā visur internetā, lielākā daļa ir nevajadzīgs ūdens sarakstīts.
arizona, cik ilgs laiks ir palicis līdz rezervācijai? Būtu pilnīgi normāli laikus sazināties un precizēt, piemēram, ierašanās laiku. To parasti var norādīt arī rezervācijā pie papildus prasībām. Saprotu, ka izīrētājs tad saņem ziņu, un viņam uz to jāreaģē. Ja nereaģē, tad vienmēr ir iespēja uzmākties booking atbalstam.
Es arī nesaprotu šito ņemšanos un hosta vai apartamenta neatrašanu ierašanās vietā - vienmēr taču var uzrakstīt pāris rindiņas, un pēc atbildes jau uzreiz var saprast, ir otrā galā adekvāts cilvēks, vai nē. Ja neko neatbild, tad, saprotams, jāatceļ (arī ja rezervācija neatceļama, vari rakstīt bookingam, ka neredzi iespēju palikt vietā, kur neviens neatbild un nevar paskaidrot, kur un kā jāierodas - šie paši saausīsies un sados pa ausīm vai ļaus atcelt).
Viena lieta gan ir, ja pats hosts pa tiešo kontaktē ar viesiem un ir visumā jauks un patīkams cilvēks, tad viesiem ir tendence daudz ko piedot (labs cilvēks taču, un cenšas), un sarakstīt caurmērā labākas atsauksmes, nekā pie līdzīga līmeņa servisa būtu lielai viesnīcai. Tīrā psiholoģija. Tam gan nevajadzētu attiekties uz gadījumiem, kad šamējais ir stundu jāgaida pie dzīvokļa vai kā citādi nevīžo painteresēties par saviem viesiem - par tādu īpatnību kāds noteikti uzrakstīs.
Booking.com kompensēs starpību starp jauno rezervējumu atceltā vietā. Ir pārbaudīts. Un pirms trīs dienām vēl vienu hosta atcelto rezervejumu, apsolīja telefoniski, ka kompensēs , - starpība ir 70 eiro. Tik šiem jāaizsūta rēķins,vai ja ir neatmaksājamais ,tad pietika arī ar bankas darījuma izdruku ..
Booking.com kompensēs starpību starp jauno rezervējumu atceltā vietā. Ir pārbaudīts. Un pirms trīs dienām vēl vienu hosta atcelto rezervejumu, apsolīja telefoniski, ka kompensēs , - starpība ir 70 eiro. Tik šiem jāaizsūta rēķins,vai ja ir neatmaksājamais ,tad pietika arī ar bankas darījuma izdruku ..
šeit arī ir ļoti liela starpība -esam puslīdz liela kompānija (3 ģimenes), un ja katram būtu jāņem ģimenes numurs - tad starpība sanāktu liela. Bet pašlaik jaunumi ir:
- aizrakstīju 2 veidos apartamentu īpašniekam (caur bookingu - lai redz, ka baidos par overbookingu), un pa tiešo - uz linku, kas parādās uz saimnieka e-pastu (ir arī telefons minēts pa tiešo)
- īpašnieks 3 dienas neatbildēja, bet beigās šodien atsūtīja atbildi,ka viss it kā esot kārtībā (bet tā nepārliecinoši, teiksim - jautājot, vai mums tiešām liela ģimene:) Bookings atbildēja, ka esot viss ok.
- baidos par overbookingu, jo Booking.com summu neņem nost, bet Airbnb ņem (līdz ar to tie klienti samaksā uzreiz - a es vienkārši esmu nobukojusi, pagaidām bez saistībām). Ienāca prātā - maybe nobukot brīvās dienas airbnb (pirmās divas - kas man bookingā sanāk), un tad tas īpašnieks neko vairs citam nevarēs iedot...
- atsauksmes: apartamenti jauni, reāli atsauksmes sāk nākt no airbnb (cena smuka, atsauksmes labas), bookingā tie apartamenti nez kāpēc nelec laukā citos pieprasījumos (nezin kāpēc). Bookingā redzu tikai, ja ievada precīzu nosaukumu google meklētājā.
- ko dara apdrošinātāji šādos gadījumos (overbookings) - jo ja aizbraucotuzvietas,mani nepieņem apartamentos,man ir tieksme nodrošināties ar risku segumu (ja ir bērni kompanijā etc. - nevar vairs būt tik mobils ))
- baidos par overbookingu, jo Booking.com summu neņem nost, bet Airbnb ņem (līdz ar to tie klienti samaksā uzreiz - a es vienkārši esmu nobukojusi, pagaidām bez saistībām). Ienāca prātā - maybe nobukot brīvās dienas airbnb (pirmās divas - kas man bookingā sanāk), un tad tas īpašnieks neko vairs citam nevarēs iedot...
Tam nav nekādas jēgas. Airbnb vienmēr ņem naudu uzreiz, arī tad, ja rezervācija atceļama. Saimniekam tā tiek nosūtīta tikai otrajā dienā pēc klienta ierašānās. Gribi maksāt dubultā?
Bookingam ir divi varianti: 1) bookings neņem neko, viss notiek pa tiešo ar hostu. Šajā gadījumā parasti prasa kaut kādu priekšapmaksu bankas pārskaitījuma vai tamlīdzīgā veidā, bet ir arī gadījumi, kad visu maksā uz vietas.
2) bookings iekasē naudu hosta vārdā, un atdod viņam (mīnus komisija) nākamajā mēnesī pēc klienta aizbraukšanas. No klienta, savukārt, nauda tiek paņemta saskaņā ar atcelšanas noteikumiem - parasti divas dienas pirms bezmaksas atcelšanas termiņa beigām. Piemēram, ja bez maksas var atcelt 2 nedēļas iepriekš, tad naudu mēģinās noņemt apmēram 16 dienas iepriekš.
Es no Tava apraksta tā arī nesapratu, uz šo brīdi ir tā, ka Airbnb kaut kādi datumi joprojām ir brīvi, un kaut kādi nav (Tavā uzturēšanās laikā), un tas Tevi uztrauc? Varbūt, ka saimniekam ir vairāki līdzīgi apartamenti? Ja Tu ieliktu saiti, kas tieši par vietu, un savus datumus, varētu intereses pēc paskatīties.
P.S. Tas, ka saimnieks atbild pēc 3 dienām nav labs ātrums, es pie tāda nepaliktu, bet, ja jau cena ļoti laba, tad varbūt jāriskē. Aizbrauksiet - neviena nebūs - arī gaidīsiet 3 dienas kamēr atbrauks!? Bet nu labāk, nekā ja neatbildētu nemaz.
Rezervēju caur Booking.com Barselonā viesnīcu (neatceļama rezervācija), jo rezervēšanas brīdī bija laba cena. Rezervēšanas brīdī naudu nepaņēma un arī nerezervēja. Nākošajā dienā pienāk e-pasts, ka ievadīti nepareizi kartes dati un naudu nevarot noņemt. Lai ievadu citas kartes datus. Lai arī labi zināju, ka ar karti viss kārtībā, ievadīju citas (arī 100% derīgas kartes datus). Pēc stundas saņemu e-pastu, ka rezervācija atcelta, jo arī no otras kartes nevarot naudu noņemt. Respektīvi, stāsts par to, ka viesnīcas sākušas klaji melot gan Klientam, gan Booking.com-am, jo patiesais rezervācijas atcelšanas iemesls, visticamāk, bija pārāk zema Booking.com-ā ielikta istabas cena. Droši vien jau nepastāv nekāda iespēja viesnīcai pierādīt, ka ar karti/kartēm viss kārtībā?
Paziņam bija līdzīgi ar viesnīcu HK. 3nedēļas iepriekš rezervēja, bet Revolut karte bija nobloķēta un pēc pāris dienām atnāk ziņa ka nauda nav noņemta. Uzreiz karte tika aktivizēta un ziņots, lai noņem naudu. lēnā garā 2as nedēļas tika veikta sarakste caur booking profilu ar viesnīcu ka lai noņem naudu un šie tik saka ka ņems bet nenoņem. Tika mainītas kādas 3darbojošas kartes un šie laikam negribēja noņemt naudu. Tā tas viss vilkās līdz pāris dienas pirms brauciena cena jau bija x3 tai naktsmītnei un priekšpēdējā dienā šie atraksta, ka atceļ.
Tika paņemts cits hotel, bet iespējams, ka ja ir pēdējie numuri kādam mazam hotelītim, tad saimniekiem ir liela apetīte nenoņemt mazāku summu, ja ir pārliecināts, ka dabūs vairāk.
Nu, vispār jau noņemt naudu no klienta kartes ir viesnīcas tiesības, nevis pienākums, pat, ja rezervācijā stāv rakstīts, ka noņems. Man ir pāris reizes bijis, ka it kā priekšapmaksas viesnīca pārvēršas par uz vietas maksājamu, jo naudu nav papūlējušies noņemt. Bet nekas tāpēc nav ticis atcelts.
Par abiem iepriekš aprakstītajiem gadījumiem vajag gan sūdzēties bookingam, jo vairāk tādu sūdzību, jo vairāk viņi pūlēsies noturēt viesnīcas un hostus kaut kādos rāmjos.
Man nupat arī bija dīvains gadījums. Booking piereģistrēta Revolut karte, aktīva, ar naudu. Viesnīca mēģina noņemt naudu, bet atnāk man no Revolut atteikums ar iemeslu, ka ievadīts nepareizs derīguma termiņš .. Tā divas reizes. Arī booking rakstīja lai nomainu karti. Pievienoju citu karti un viss bija ok.
Arizona, gan jau īpašnieks kaut ko ķīmiķo, visticamāk viņam vairāki dzīvokļi. Rezervēt dubultā caur Airbnb nekādas jēgas, vienīgais, ko vari darīt, ir ierasties maksimāli laicīgi un sagatavot booking.com tālruņa numurus, lai uzreiz var zvanīt un pieprasīt risinājumu, ja kaut kas nav tā.