Problēma sekojoša. Vajag biļetes 30.oktobrī vakarā no Bogotas uz Kartadženu ar atpakaļreisu 7.novembrī no Kartadženas ap 16:00 (bet laiks nav principiāls). Kolumbijas aviokompānija www.avianca.com piedāvā cenu 128USD, bet tas tikai pērkot ar Kolumbijas izdevējbankas karti. Līdzko vada citas valsts karti - tā cena 250USD.
Varbūt ir kāds veids, kā apiet šādu uzcenojumu? Vai arī ir lētāka aviokompānija?
Paldies
Laikam cenšas piedāvat vietējiem lētākas biļetes. www.lan.com ir par 118 dolāriem, varbūt ar tiem sanāk nopirkt.
var arī mēģināt ar vietējo tūrfirmu kompāniju palīdzību norezervēt .samaksāsi tad par virsu tikai komisijas naudu.protams ja ir kāda kas strādā caur internetu
Ar Kolumbijas tūrfirmām bez spāņu valodas zināšanām tā varētu būt neiespējamā misija.
Nav nemaz tik grūti - ļoti līdzīgā situācijā Venecuēlas vienam no lidojumiem biļetes nopirku caur vietējo tūrisma aģentūru internetā jo aviokompānija akceptēja norēķiniem tikai vietējo banku kartes. Spāņu valodu arī nepārvaldu...
Jābūt arī pārliecinātam, ka varēsi ar tādu biļeti lidot. Piemēram, Spānijā arī var nopirkt biļetes uz Kanāriju salām par puscenu, ja tu ieķeksē, ka tu esi Kanāriju salu rezidents. Tikai pie check-ina, ja tev nebūs šo faktu apliecinošu dokumentu, visticamāk nāksies pirkt jaunu biļeti.
Protams, ka varēs, nevajag baidīt Tigressu. Nav nekāda pamata domāt, ka nevarēs. Šīs cenas ir publicētas globālajās rezervācijas sistēmās, arī matrix var redzēt, ja kā pārdošanas vietu uzliek Bogotu. Biļetes cena šoreiz ir atkarīga no iegādes vietas, nevis pircēja rezidences.
Intereses pēc iegūglēju kādu vietējo tūrisma aģentūru, kas pārdod biļetes tiešsaistē. www.aviatur.com esot viena no lielākajām. Tavos datumos cena ir pat $82 turpatpakaļ. Neskatījos, vai beigās ko nepieskaita par kredītkarti utt.
Jā, taisnība, iekš fare rules vismaz LANam nekādi tādi ierobežojumi nav. Bet lai to secinātu, manuprāt, noteikumi ir jāizlasa. Vai tad iekš rezervāciju sistēmām nevar būt publicētas cenas ar jebkādiem pārdošanas ierobežojumiem?
Ar Kolumbijas tūrfirmām bez spāņu valodas zināšanām tā varētu būt neiespējamā misija.
Spāņu valodas zināšas ir ļoti labas, tā kā šo varētu pamēģināt. Paldies
Jā, taisnība, iekš fare rules vismaz LANam nekādi tādi ierobežojumi nav. Bet lai to secinātu, manuprāt, noteikumi ir jāizlasa. Vai tad iekš rezervāciju sistēmām nevar būt publicētas cenas ar jebkādiem pārdošanas ierobežojumiem?
Kaut kāds galīgi neintuitīvs un dīvains piegājiens Tev. 99,9% cilvēku par tādiem «fare rules» vispār nezin un nav arī vajadzības zināt. Ja lapa piedāvā cenu, pircējam nesniedzot par sevi viltus ziņas (ka viņš būtu bērns, Katalonijas iedzīvotājs, IATA akreditēts tūrisma aģents utt), tad cena ir pieejama visiem, manuprāt tas pašsaprotami.
Ja lapa piedāvā, tad jā. Bet tu atsaucies uz to, ka cena ir publicēta globālajās rezervāciju sistēmās, nevis kādā lapā. Lapas kā reiz netiešā veidā prasa apliecinājumu, ka tu esi Kolumbijas rezidents, pieprasot Kolumbijas norēķinu karti
Mēģinot apiet kādus uzliktos ierobežojumus, būtu jāuzmanās, lai tos ierobežojumus tev neuzliek lidostā pie check-ina.
Bet ja banka nerezidentam izsniedz bankas karti norēķiniem, tādā gadījumā arī, ar iegādāto biļeti tevi nelaidīs lidmašīnā?! Tad jau lapai jāsaka konkrēti - piedāvātās cenas tikai mūsu valsts pilsoņiem.
Daudz kur ar nerezidentiem neviena banka nesadarbojās. Nezinu, kā ir Kolumbijā
Bet konkrētajā gadījumā, spriežot pēc fare rules, ierobežojums ir tāds, ka biļetei jābūt pārdotai Kolumbijā, un to ierobežojumu arī īsteno web-lapas caur kredītkartes izcelsmes valsts ierobežošanu. Tā kā apejot šo ierobežojumu un pērkot šādu biļeti nekāda riska, manuprāt, nav.
ar nerezidentiem sadarbojas daudz kur -vajag tikai turēt attiecīgajā bankā attiecīgus līdzekļus
Bet par attiecīgiem līdzekļiem attiecīgās bankаs prasa attiecīgus izcelsmes dokumentus, izzziņas, u.t.t., u.t.jpr.... Šodien vairs nekur tā vienkārši ar miljoniņu portfelī uz banku neaiziesi!
runa ne jau par nelegāliem narko miljoniem, bet par to ja tu turi naudu konkrētā bankā, tad vari arī saņemt bankas karti.tas ka nerezidentam atvērt kontu bankā ir sarežģītāk, vai pat kaut kur gandrīz neiespējami ir skaidrs
Es neesmu UK rezidents, nekad neesmu bijusi, bet UK bankas kredītkarte man ir jau 15 gadus
Domāju, ja kaut vai kādam iznāk attiecīgajā valstī pāris mēnešus pastrādāt vai pamācīties un ienākumus skaitīt uz kādas bankas kontu (te domāju legālu strādāšanu utt.), tad nav nekādu problēmu dabūt kartes. Projām braucot, tās neviens nost neņem. Tieši otrādi, turpina regulāri atjaunot un piesūtīt pa pastu.
ja nerunājam par ES un tā sniegtām priekšrocībām, tad palielam "legāli strādāt" gandrīz visur nozīmētu iegūt rezidenta statusu