Budžeta klases aviobiļetes Aeroflot uz Taizemi decembra vidū. Par biļešu apdrošināšanu nesamaksāju. Ja viena persona nebrauks, tad ir jāaizmirst par naudiņu, kas samaksāta par biļeti? Vai ir iespēja rakstīt iesniegumu, vai tml un lūgt nomainīt pasažieri, vai atgriezt vismaz daļu samaksātās naudas?
Uz Aeroflot Krievijas numuru zvanīju, tur man operatore teica, ka ekonomiskās klases aviobiļetes nav atmaksājamas un pasažiera maiņa nav iespējama. Tā tas vaētu būt, ka neko nevar iesākt?
Paldies iepriekš par padomiem un atbildēm
PS Biļetes tika pirktas flugladen.de
Es teiktu, ka 0% cerību. Bet var jau būt, ka izdodas kaut ko sarunāt.
Jāmēģina notirgot par pusi vai ceturtdaļu cenas kādam vārda/uzvārda brālim. Ar ne vairāk kā 3 burtu atšķirību. Vismaz kaut kāda naudiņa.
Ja noteikumos ir kaut kādi FM apstākļi, kuru dēļ var atgriezt biļeti, tad tos var mēģināt imitēt. Man Aeroflot citā sakarā ir ņēmis pretī izziņu, kurā ārsts apliecina neprecizētas vecmāmiņas nāvi
Es laikam tik tālu neietu vis. Īpaši tāpēc, ka nupat biju braucienā, kur bija paredzēts vēl viens grupasbiedrs, kurš diemžēl devās mūžībā. Lufthansa atmaksāja naudu par biļeti, bet ne visas aviokompānijas bija tik pretīm nākošas, ar argentīniešiem, cik saprotu, aizvien norisinās sarunas, kaut trešais mēnesis jau riņķī.
Ļoti banāls risinājums- par ceļabiedru izvēlēties tos, kas patiešām brauks un grib braukt! Neatkarīgi ne no kā, atskaitot Force Majeure apstākļus! Nekā personīga.
Ļoti banāls risinājums- par ceļabiedru izvēlēties tos, kas patiešām brauks un grib braukt! Neatkarīgi ne no kā, atskaitot Force Majeure apstākļus! Nekā personīga.
Nē, tas nav risinājums situācijai, par kuru vaicā jautājuma izdevēja.
Ļoti banāls risinājums- par ceļabiedru izvēlēties tos, kas patiešām brauks un grib braukt! Neatkarīgi ne no kā, atskaitot Force Majeure apstākļus! Nekā personīga.
Nē, tas nav risinājums situācijai, par kuru vaicā jautājuma izdevēja.
[/quote]]Tas ir risinājums. lai tādas situācijas neveidojas! Viens no risinājumiem!
Ļoti banāls risinājums- par ceļabiedru izvēlēties tos, kas patiešām brauks un grib braukt! Neatkarīgi ne no kā, atskaitot Force Majeure apstākļus! Nekā personīga.
Ja nav ko jēdzīgu teikt, tad labāk neteikt neko. Ne Tu zini apstākļus, ne detalizētu situāciju, kāpēc tā sanācis.
Budžeta klases aviobiļetes Aeroflot uz Taizemi decembra vidū. Par biļešu apdrošināšanu nesamaksāju. Ja viena persona nebrauks, tad ir jāaizmirst par naudiņu, kas samaksāta par biļeti? Vai ir iespēja rakstīt iesniegumu, vai tml un lūgt nomainīt pasažieri, vai atgriezt vismaz daļu samaksātās naudas?
Uz Aeroflot Krievijas numuru zvanīju, tur man operatore teica, ka ekonomiskās klases aviobiļetes nav atmaksājamas un pasažiera maiņa nav iespējama. Tā tas vaētu būt, ka neko nevar iesākt?
Paldies iepriekš par padomiem un atbildēm
Tev nav bijušas situācijas, ka ir mainīti lidojuma laiki? Ja nav, tad varbūt var paveikties un līdz decembra vidum pamainīsies un tad vari argumentēt, ka viena persona ar jaunajiem laikiem nav mierā, lai atgriež naudu. Ja nepaveicas, jebkurā gadījumā čekojies iekšā un varbūt lidmašīna kavēsies un tad varbūt ko varēs izspiest, bet nu tās tādas mazas cerības...
Krievijā nav neatrisinājumu situāciju, arī pilnīgi un galīgi neatceļamas biļetes var atcelt (olimpiskais čempions tikai Krievijas teritorijā). awd ir plaša tēma par šādiem un līdzīgiem gadījumiem.
varbut var lidostu nodokļus prasīt atpakaļ, tikai tad būs ar vāciešiem jāsazinās.