Kļūda datumos, rezervējot mašīnu rentalcars.com

12 atbildes [Pēdējā ziņa]
Julija
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2011
Ziņas: 52
Manīts: pirms 8 ned

Sveiki!

Draudzenei atgadijas sada situacija: norezerveja mashinu Spanija caur rentalcars.com (Sixt auto; maksaja ar Swedbank kreditkarti). Neuzmanibas delj, rezervaciju veica junijam, bet vajadzeja julijam. Kludu atklaja tikai tad, kad julija ieradas uz Sixt pec mashinas. Sixt tad vinjai ari teica,ka neko nevar darit, jo sistema redz, ka vinjai bija rezervacija uz juniju. Njemot vera, ka rezervets caur rentalcars.com, tad jaruna ar rentalcars.com.

Kad draudzene atbrauca atpakalj no Spanijas, rakstija rentalcars.com vairakus e-pastus, lai atgriezh vismaz dalju no naudas, jo masina bija rezerveta 8 dienam un vinjiem bija iespeja to mashinu atdot citiem klientiem. No vinjiem nekadas atbildes, shodien uzrakstija ari vinjiem facebooka, gaidis, vai atbildes. Swedbank teica, ka no vinju puses neko izdarit nevarot.

Skaidrs, ka pati kludijas, bet tomer gribetos zinat, vai ir kada iespeja atgut vismaz dalju no naudas? Ljoti priecatos par viedokli, ieteikumies!

Paldies!

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 838
Manīts: pirms 3 ned

Zvanīt Rentalcars nemēģinājāt? Un kas rakstīts nosacījumos?

Julija
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2011
Ziņas: 52
Manīts: pirms 8 ned

Meginas vel zvanit shodien. Nosacijumos ir rakstits, ka par No-Show nekada nauda atpakalj nepienakas.

Draudzene censhas spiest uz labu servisu un ari dusmojas, jo nesanema nekadu atgadinajuma e-pastu ne par to, ka rezervacija tuvojas, ne par to,ka vinja neieradas...

Protams, ka saprotam, ka pati vainiga. Bet varbut ir vel kada kreativa ideja, ka varetu naudinju atpakalj dabut (vismaz dalju no samaksatajiem 280 EUR)

bagatibu_sala
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/01/2015
Ziņas: 214
Manīts: pirms 29 ned

Es tā saprotu, ka draudzene palika bez mašīnas?

Ja tā, tad noteikti vajag pieminēt, ka nav pareizi, ka Sixt saņēma naudu par pakalpojumu, kurš netika nodrošināts/saņemts.

bagatibusala.wordpress.com

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3331
Manīts: pirms 4 st

Nu bet jūs aizejot uz kino citā dienā nevis kad nopirkta biļete, prasītu naudu par pakalpojumu, ka nav saņemts? Dusmoties tikai pašam uz sevi var tādā situācijā, ja rentalcar paši nav Sixt par to maksājuši, varbūt kā labu žestu vēl kaut ko piekrīt, bet atgādinājuma nesūtīšana vēl neliecina par sliktu servisu. Kāds tad teiktu, ka jāsūta divi atgādinājumi vai vēl arī sms.

Julija
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2011
Ziņas: 52
Manīts: pirms 8 ned

bagatibu_sala, Draudzene panema mashinu no citas kompanijas pa tiesho vinju ofisa lidosta un par to samaksaja ap 380 EUR, jo Sixt piedavaja mashinu par vairak ka 600 EUR.

Linca, ka jau rakstiju ieprieksh, saprotu, ka pasas vaina. Par kino - tomer is citadak. Sheit mashina tika rezerveta 8 dienam un nedomaju, ka ta mashina 8 dienas staveja un gaidija. Saprotu, ka pec noteikumiem nekas nepienakas un ta butu kompanijas laba griba un tomer, manuprat, vinji varetu dalju naudas atgriezt vai iedot kuponu vai vismaz atbildet uz e-pastiem/fb vestulem...

Es tomer uzskatu, ka atgadinajuma sutishana ir labaks serviss neka shada atgadinajuma nesutishana. Bet labs serviss ir ljoti subjektiva lieta un katram savs viedoklis. Vienkarshi gribeju pakonsulteties, varbut kadam bijusi lidziga pieredze.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14818
Manīts: pirms 4 st
Kur:

Autonomas vispār uz e-pastiem atbild reti un negribīgi. Atgādinājums man nekad par autonomu nav sūtīts, lai gan savā mūžā esmu auto īrējis kādas 100 reizes vismaz. Diemžēl, bet klienti, kas paņem non-refundable rezervāciju un neierodas, arī ir viņu peļņas daļa. Līdzīgi ir arī ar viesnīcām. Ja kļūda ar datumiem būtu pamanīta 24 stundu laikā, tad vairums solīdu kantoru atļauj tos pamainīt, bet šajā situācijā atliek tikai vainot pašam sevi. Ja viņi piekristu atmaksāt daļu, vai iedotu kaut kādu vaučeri nākamajai rezervācijai, tas būtu jāuzskata kā milzīga veiksme, bet nekādā gadījumā kā norma. Bet, ja jau neviens neatbild, tad laikam negrib to darīt.

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2499
Manīts: pirms 16 ned
Kur: SEA

Domāju, ka ar rentalcars šajā gadījumā nav jēgas diskutēt, jo viņi lielāko daļu naudas ir pārskaitījuši Sixtam par autonomu. Ja Sixt neko nevar piedāvāt, tad kaut ko izcīnīt no starpnieka nebūs reāli.

Julija
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2011
Ziņas: 52
Manīts: pirms 8 ned

Ok, viss skaidrs. Paldies par atbildem!

Julija
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2011
Ziņas: 52
Manīts: pirms 8 ned

Nu re, izskatas, ka gadas ari citadak! Shodien draudzene sanema e-pastu no rentalcars, ka vinji atgriezis VISU naudu atpakalj. Vinji vinjai ari uzzvanija un atvainojas par sliktu servisu. 30 minutes velak vinja sanema vel vienu e-pastu ar atlaidi nakamajai rezervacijai, ja rezervaciju veic 12 meneshu laika.

Mes esam shoka, jo no vinju T&C tiesham izriet, ka par No-Show nepienakas nekada kompensacija. Aizvakar draudzene zvanija un ierunaja zinju un velreiz aizrakstija facebook. Izskatas, ka vinjas neatlaidiba nebija veltiga.

Vai nu kads darbinieks ir kludijies vai nu rentalcars.com ir tiesham izcils kantoris Smile:)Smile Lai vai ka - maciba mums abam noteikti ir, ka japarbauda kartigak datumi!

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14818
Manīts: pirms 4 st
Kur:

Nu, tad tiešām jāsaka labi, ka tā. Nedomāju, ka kāds ir kļūdījies, drīzāk jau, redzot, ka draudzene ļoti aktīvi komunicē Facebook, šie nolēma izmantot gadījumu, lai uzspodrinātu savas spalvas. Gan jau, ka viņa tagad paslavēs labo servisu un visiem draugiem ieteiks šo kantori.

Es pat nebrīnītos, ka viņi šo atmaksā no savas kabatas, pietiekami lielam kantorim tas tāds nieks vien ir. Sixt jau neizskatījās diez ko ieinteresēti kaut ko atmaksāt.

bagatibu_sala
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/01/2015
Ziņas: 214
Manīts: pirms 29 ned

Es arī pirms gada no rentalcars saņēmu naudu atpakaļ, gan nevis par neierašanos, bet par to, ka nomas kantoris atteica pakalpojumu - kredītkartē nepietiekami līdzekļi, debetkarti neņem. Domāju, ja rentalcars būtu nevis briti, bet gan spāņi, franči vai itāļi, tad nekādas naudas atgriešanas nebūtu.

bagatibusala.wordpress.com

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 3 ned
Kur: Stokholma

bagatibu_sala rakstīja:

Domāju, ja rentalcars būtu nevis briti, bet gan spāņi, franči vai itāļi, tad nekādas naudas atgriešanas nebūtu.

Rentalcars vispār ir zem amerikāņu The Priceline Group, zem tā paša, kam pieder Booking.com, Priceline.com, Agoda un Kayak.