Kavējas Ryanair reis RIX-BGY nu jau 5h

39 atbildes [Pēdējā ziņa]
RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Šodien sākas jauna sāga par kompensācijas piedzīšanu. Šoreiz no Ryanair, kas tehnisku iemeslu dēļ būs pačakarējis brīvdienas manai paziņai. Tiek vākti pierādījumi, ka Rīgā miglas nebija, un visi citi reisi izlidoja laicīgi, ka lidmašīna EI-EKL ielidoja Rīgā 2 minūtes pirms termiņa u.tml. Visam gadījumam arī sarunas ar apkalpojošo personālu tiek ierakstītas, lai pēc tam nebūtu iespējams izlocīties. Ieteicu jau tagad Rīgā sagatavot pretenziju un iesniegt Ryanair. Ko vēl ieteiksiet darīt?

Par tālāko notikumu gaitu tad informēšu šajā sadaļā. 

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Nu jau sola reisu tikai uz 22:00 un spiez visiem pienemt refund.

Pavirsis
Lietotāja Pavirsis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/08/2011
Ziņas: 720
Manīts: pirms 12 st

Ja ar Ryanair bija ieplānots lidot vēl tālāk, tad noteikti jāprasa, lai dod vietā to nākamo lidojumu par brīvu, jo maniem draugiem pietika ar 3h pārcelšanu (dēļ laikapstākļiem), lai viņi diži nespirinātos pretī.

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Skaidrs, ka viņiem refund būtu lētākā izeja no situācijas. Sākumā iedeva 5 EUR kuponu kaut ko uzēst, bet nu jau arī 15 EUR kuponus. Ko tālāk - viesnīca? Foršs atvaļinājums lidostā...

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Vai pareizi sarēķināju, ka starp RIX un BGY ir 1600km, un tāpēc pienākas 400 EUR kompensācija? Kurš bija tas oficiālais attāluma kalkulators?

iman
Nav tiešsaistē
Kopš: 05/04/2012
Ziņas: 74
Manīts: pirms 4 gadi

par eur 15,- var paēst mājās , bet ne jau nu lidostā ....

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

RX wrote:

Vai pareizi sarēķināju, ka starp RIX un BGY ir 1600km, un tāpēc pienākas 400 EUR kompensācija? Kurš bija tas oficiālais attāluma kalkulators?

http://www.gcmap.com/mapui?P=rix-bgy

1592 km

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4449
Manīts: pirms 19 st

gan jau drīz izlidos, vai ta kur jāsteidzas...

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 5 st
Kur:

infests wrote:

RX wrote:

Vai pareizi sarēķināju, ka starp RIX un BGY ir 1600km, un tāpēc pienākas 400 EUR kompensācija? Kurš bija tas oficiālais attāluma kalkulators?

http://www.gcmap.com/mapui?P=rix-bgy

1592 km

He, labi, ka ne 1492km. Par šito trako nīkšanu un muļķošanu lidostā 400 EUR liksies adekvāta kompensācija

 

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Njā, baigais murgs. Tagad tur lidmašīnā iesprostotus. Pēc tam vēl jānīkst lidostā līdz rītam, kamēr dabūs nomas auto.

Roger
Lietotāja Roger attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2010
Ziņas: 432
Manīts: pirms 1 d

Man Ryanair lidojums arī uz BGY bet pēc tam it kā vairāk 6h starpā un tad tikai lidojums ar TK uz Brazil, bet ja šitā gadās, tad būtu slikti! 

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4153
Manīts: pirms 11 st

Nu, parasti jau tā negadās...

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4449
Manīts: pirms 19 st

kādreiz jau var arī ilgāk pasēdēt gaisakuģī, nav jau tāpēc uzreiz jāpiktojas.

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 5 st
Kur:

zahuj wrote:

kādreiz jau var arī ilgāk pasēdēt gaisakuģī, nav jau tāpēc uzreiz jāpiktojas.

Ja saņems 400 EUR, tad domāju, ka nepiktosies. 23:47 beidzot izlidoja. Vairāk kā 12h kavējums. Saveda kārtībā to pašu EI-EKL, bet daži pasažieri, baidoties ar tādu lidot, devušies mājās.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 1 d

Ryanair jau tik viegli neizmaksās 400EUR. Jāapbruņojas ar dzelzs nerviem un izturību rakstot sūdzības un 261/2004 formu sūtot. Ar 1-2iem e-mail visticamāk, tas nebeigsies un būs ko pacīnīties.

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Ryanair pārstāvis, redzot regulu, bolījis acis. Tā viņam acīmredzot ir likuši darīt. Bet meitenes bija tik uzstājīgas, ka esot izspiedušas arī rakstisku izziņu par kavējuma iemesliem. Ja šo lietu tomēr novedīs līdz veiksmīgam finālam, tad būs citiem, kā labs piemērs. Jācer uz to labāko. Ja pēc 2 vēstulēm joprojām tēlos muļķus, ieteikšu iesniegt pretenziju šiem censoņiem:

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15314
Manīts: pirms 8 st
Kur:

RX wrote:

Ryanair pārstāvis, redzot regulu, bolījis acis. Tā viņam acīmredzot ir likuši darīt. Bet meitenes bija tik uzstājīgas, ka esot izspiedušas arī rakstisku izziņu par kavējuma iemesliem. 

Ryanair pārstāvja acu bolīšana šajā situācijā jau pats par sevi ir regulas pārkāpums - jo viņam ir nevis jābola acis, bet jāizdala pasažieriem regulas teksts un jāizskaidro viņu tiesības.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4449
Manīts: pirms 19 st

parasti jau Ryanair arī izdala nepieciešamo info. nebūtu arī pamata gaidīt, ka Ryanair pārstāvis bolītu acis un paralēli dalītu katram pa 400EUR.

Nikandra
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/03/2012
Ziņas: 63
Manīts: pirms 1 ned

Dalos ar info, sēžam Porto lidostā, bija jāizlido 8.40, reiss cancelled, jo lidmašīna esot nosēdusies Santjago laika apstākļu dēļ, šeit laiks ir ok, info precīzas nav, kas būs tālāk, kas mums pienāktos par to? Nākamais reiss paredzēts no Briseles 17.15

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 1 d

Ja rakstīts, ka Cancelled, tad regulu, iespējams, var vieglāk pielietot, ja izdomāsi ar viņiem cīnīties. Lielākoties aviokompānijas mēģina savas nebūšanas novirzīt kā to ka reiss bija DELAYED un tad atrakstās ar visādām blēņām.

p.s. Šādā gadījumā SWEDBANK apdrošināšana lieti noderētu ar segumu NEPAREDZĒTAS IZMAIŅAS CEĻOJUMĀ.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 10 st

Nikandra wrote:

Dalos ar info, sēžam Porto lidostā, bija jāizlido 8.40, reiss cancelled, jo lidmašīna esot nosēdusies Santjago laika apstākļu dēļ, šeit laiks ir ok, info precīzas nav, kas būs tālāk, kas mums pienāktos par to? Nākamais reiss paredzēts no Briseles 17.15

Ja līdz Briselei līdz nākamajam reisam neesat paspējuši, tad manuprāt, jāprasa RYANAIR kompensācija, jo, ticamāk, ka esat pirkuši divus savstarpēji nesavienotus lidojumus ar RYANAIR un, ja atstarpe starp lidojumiem ir tikai 5 stundas, tad varēja arī nepaspēt. Par kompensācijas izmaksu šai gadījumā (ja reiss atcelts), precīzi nepateikšu, bet te ir norādītas aviopasažiera tiesības reisa atcelšanas gadījumā:

5. pants. Atcelšana
1. Ja atceļ lidojumu, attiecīgajiem pasažieriem

a) apkalpojošais gaisa pārvadātājs sniedz atbalstu saskaņā ar 8. pantu  un

b) apkalpojošais gaisa pārvadātājs sniedz atbalstu saskaņā ar 9. panta 1. punkta a) apakšpunktu un 2. punktu, kā arī maršruta maiņas gadījumā, ja plānojamais jaunā reisa izlidošanas laiks ir vismaz dienu pēc atceltā reisa izlidošanas laika, atbalstu, kas paredzēts 9. panta 1. punkta b) un c) apakšpunktā, un

c) ir tiesības saskaņā ar 7. pantu no apkalpojošā gaisa pārvadātāja saņemt kompensāciju, ja vien

i) pasažieri nav informēti par atcelšanu vismaz divas nedēļas pirms paredzētā izlidošanas laika  vai

ii) pasažieri nav informēti par atcelšanu laika posmā no divām nedēļām līdz septiņām dienām pirms paredzētā izlidošanas laika un viņiem nav piedāvāta maršruta maiņa, sakarā ar kuru viņi var izlidot ne vairāk kā divas stundas pirms paredzētā izlidošanas laika un sasniegt savu galamērķi mazāk kā četras stundas pēc iepriekš paredzētā ielidošanas laika, vai arī

iii) pasažieri nav informēti par atcelšanu mazāk nekā septiņas dienas pirms paredzētā izlidošanas laika un viņiem nav piedāvāta maršruta maiņa, sakarā ar kuru viņi var izlidot ne vairāk kā vienu stundu pirms iepriekš paredzētā izlidošanas laika un sasniegt savu galamērķi mazāk kā divas stundas pēc paredzētā ielidošanas laika.

2. Informējot pasažierus par lidojuma atcelšanu, sniedz paskaidrojumu par iespējamo alternatīvo transportu.

3. Apkalpojošajam gaisa pārvadātājam nav jāmaksā kompensācija saskaņā ar 7. pantu, ja tas var pierādīt, ka lidojuma atcelšanu ir izraisījuši ārkārtēji apstākļi, no kuriem nevarētu izvairīties pat tad, ja tiktu veikti visi iespējamie pasākumi.

4. Pierādīšanas pienākums attiecībā uz to, vai un kad pasažieris ir informēts par lidojuma atcelšanu, ir apkalpojošajam gaisa pārvadātājam.

Jūsu gadījumā visnelāgākais ir tas, ka jauna lidojuma nodrošināšana uz Briseli Jums maz ko dos, jo nesavienotais lidojums uz RIX jau būs nokavēts un par to gan nekāda kompensācija "nespīd", ja vien nav apdrošināts nesavienoto lidojumu nokavēšanas risks. Cipari no Briseles Šarleruā uz RIX tuvākajās dienās rādās palieli.

Nikandra
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/03/2012
Ziņas: 63
Manīts: pirms 1 ned

paldies par sniegto informāciju, esam veiksmīgi nokļuvuši Rīgā, sākumā solīja ka vedīs ar busiem uz Santjago un no turienes ar lidmašīnu uz Briseli, tomēr pēc apmēram stundas lidmašīna bija Porto un uz savu reisu paspējām, lidostā pārstāvji teica, ka ja nokavēs nākamo reisu, tad Ryanair apmaksās biļetes, lai varētu nokļūt līdz Rīgai, nezinu kā būtu īstenībā 

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Nosūtīju Bergamo reisa cietušajām personām vēstuli, kādu nosūtīt Ryanair. Tajā norādījām atbilstoši kuriem regulas punktiem un tiesu lēmumiem viņiem būtu pienākums izmaksāt 400 EUR. Man ziņo, ka jau šodien esot saņemta atbilde, ka Ryanair maksās. Ja naudu tiešām saņems, nopublicēšu šeit vēstules tekstu un saraksti ar Ryanair, lai citiem kalpo par piemēru.

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Laikam vajadzētu šo tēmu pārdēvēt "Kavējas Ryanair reiss RIX-BGY vairāk kā 12h", jo varbūt tieši ilgais kavējums nospēlēja savu lomu, kāpēc Ryanair nekavējoties nolēma izmaksāt kompensāciju. Bet ceru, ka šis piemērs kalpos par labu paraugu citiem, un būs līdzīgi rezultāti arī pie mazākiem kavējumiem.

Kaut arī apsolīju savai paziņai, ka saraksti nopublicēsim šeit tikai pēc naudas ienākšanas kontā, iepazīstoties ar Ryanair atbildi, es neredzu, kā Ryanair no šī pienākuma varētu izvairīties. Naudas saņemšana ir tikai laika jautājums, tāpēc te būs sarakste:

"Regarding the compensation fee, based on Regulation (EC) No 261/2004 of the European Parliament and of the Council of 11 February 2004
On 24th of September 2015, I, ????? ??????, arrived at Riga airport (RIX) for the flight with number FR 4715 (Booking Number PRBTKX), which had to depart at 11:10 and arrive at Milan Bergamo at 12:50 (local time). However, the flight was delayed due to technical reasons as I was informed by Riga airport staff. I have received a document confirming that my flight was delayed for more than five hours due to technical reasons, issued by Ryanair staff (please see attachment).
The flight was postponed all day long with no additional information. Therefore I was not able to leave the airport up until the late evening, till approximately 22:25, when in loudspeakers it was announced that the flight FR 4715 will depart from the gate B14. Finally the flight departed at around 23:30, and landed in Milan Bergamo at around 01:10 local time.
I had to stay overnight at the Milan Bergamo airport because of the reservation at the car rental (the car was booked starting from the 24th September), which closed at 23:00 local time. I would like to remark that there were no seats available at all, no one took responsibility of the people who had spent all day long waiting at the RIX and afterwards due to previous arrangements had to spend all night at Milan Bergamo airport.
I could begin my journey only in the morning of the 25th September. Considering the situation, it can be concluded that I arrived at my planned destination later than 12 hours as well as I lost a day and a half from my vacation, as I really needed time for the rest after my journey from RIX to Milan Bergamo.
Taking into account that the plane was delayed for more than 12 hours due to technical reasons and these circumstances created significant difficulties as well as additional expenses, I submit this application to demand a compensation in the amount of 400 EUR, according the Regulation (EC) No 261/2004 of the European Parliament and of the Council of 11 February 2004.
The amount of the compensation has been evaluated considering the part 1.b of the 6th paragraph and the part 1.b of the 7th paragraph, because the delay exceeded 3 hours and the destination between RIX and Milan Bergamo is 1592 km.
According to the EC Court decision in the joint cases Nr. C-402/07 un C-432-07 the paragraph No.5th, 6th and 7th have to be interpreted in this way that the passengers of the delayed flights are equal to the passengers of the cancelled flights when evaluating their rights for the compensation, and they can demand their rights for compensation regarding the 7th paragraph of the Regulation when they suffer due to time loss for more than three hours - the passengers reach their planned destination delaying more than three hours than previously planned and set by the airline company.
According to several court decisions on similar cases, the delay due to technical reasons sets an obligation for the airline company to pay a compensation, in my case in the amount of 400 EUR. The last court case (known for me) covering these issues is this : http://curia.europa.eu/jcms/upload/docs/application/pdf/2015-09/cp150105en.pdf
"

Seko bankas rekvizīti un kontaktinformācija.

Ieteicu katrai pasažierei rakstīt savu iesniegumu, bet atbildi Ryanair laikam ir apkopojis vienu visām piecām:

"From: Customer Service <refund [at] ryanair [dot] com>
Date: 2015-09-29 8:55 GMT+03:00
Subject: Our Ref. ??????????????

We acknowledge receipt of your online claim dated 27th September 2015.

We sincerely regret the delay of your flight FR4715 from Riga to Milan Bergamo on the 24/09/2015, which was caused due to an unexpected technical fault.

Ryanair is committed to providing on time flights with safety being our number one priority.  Occasionally, there are situations such as unexpected aircraft technical faults which disrupt our flights. We sincerely regret that this flight was one of these rare delayed flights. We confirm that all reasonable measures were taken to ensure that this flight departed with as short a delay as possible.

On the day of your flight delay you received an email message advising you how to avail of free call credit. This credit was issued in accordance with our obligations under Article 9(2) EU261/2004 in order to assist you in making any necessary calls due to the unfortunate delay of your flight.  

Our handling agents at Riga Airport have confirmed that assistance was provided along with EU261 notice.

In addition, we are ready to pay €2000, representing compensation in accordance with EU261/2004 Regulation. In order for us to speed up the process please add your bank details using the below link.

We note that four sets of refreshment vouchers were issued according to the time of delay. If you incurred any additional reasonable receipted expenses during the delay, please submit copies of your receipted expenses by clicking on the below link and uploading your documents for our review.  In order for us to speed up the process please use the below link:

https://complainttracker.ryanair.com/

You can also track the status of your claim by clicking on this link.

We sincerely apologise for any inconvenience caused on this occasion.

Yours sincerely,

Ryanair Customer Service Department"

Jāpiebilst, ka kavējuma laikā vienā no automātiskajiem ziņojumiem no Ryanair esot bijis arī brīdinājums, ka par šo kavējumu nekādas citas kompensācijas nepienākas. Tātad svarīgi tomēr nepadoties un apbruņoties ar argumentiem. Grūti spriest, kādu lomu nospēlēja izziņa par kavējumu tehniska iemesla dēļ. Es to ieteicu paprasīt gadījumam, ja šie līdzīgi airBaltic censtos melot par "rotācijas problēmām iepriekšējā sektorā". Bet no ryanair atbildes redzams, ka viņi piedāvā samaksāt arī citus papildus izdevumus, kas radušies kavējuma dēļ.

Secinājumi:

Tie ir mūsu pašu stereotipi, ka prasīt kompensāciju no Ryanair ir bezjēdzīgi. Kā redzams, neviens pat nav mēģinājis melot un vilkt gumiju, kā tas bija manā airBaltic gadījumā. Jau nepilnas nedēļas laikā pēc kavētā reisa tiek piedāvāts pieņemams risinājums, un Ryanair saglabā savu pozitīvo tēlu. Tie rūpējas par lidojumu drošību, bet rūpējas arī par pasažieriem, kuriem reto kavējumu gadījumos tomēr sanāk ciest. Bravo Ryanair! Desmitā tiesa no šīs summas visticamāk nonāks labdarībai, bet par to jāpasakās ceļakājas biedriem, kas līdz šim bija padalījušies ar savu pieredzi. Atauces uz regulu un tiesu lēmumiem ņēmu no šejienes.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4449
Manīts: pirms 19 st

Ryanair galīgi traks Smile) tas labi!

nē nu man atmaksāja visu par biļetēm samaksāto, kad radās 5 min (!!!) izmaiņas 1 reisam... nesanāca lidot un vienkārši aizpildīju refund formu, kad atsūtija izmaiņu mailu. bet nu tā visticamāk bija atmaksu personāla neuzmanība Smile

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4153
Manīts: pirms 11 st

Es domāju, ka turpinās Ryanair tendence mainīties par t.s. "klasisko" aviokompāniju.

miss_ju
Lietotāja miss_ju attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 21/10/2015
Ziņas: 14
Manīts: pirms 7 gadi

Man Ryanair reiss tehnisku iemeslu dēļ bija aizkavēts par 4 stundām un rezultātā izlidoja 02:10 naktī. Lidojuma attālums pārsniedz 1500 km. Uzrakstīju kompensācijas pieteikumu. Pēc 2 dienām dabūju oficiālo vēstuli no Ryanair ar atvainošanām un dabūju 400 EUR kompensāciju.

Kad Air Baltic atcēla manu reisu pāris gadus atpakaļ un bija jālido ar pārsēšanām un galamērķis līdz ar to tika sasniegts ar milzīgo kavēšanos nedabūju neko, kaut rakstīju arī PTAC.

2014: RIX, FRA, LIS, KUN, CIY, CIA, SVO, PEK, BVA, CRL

2015: RIX, VNO, CHQ, STN, GLA, NCE, IST, SVO, PEK, DYG

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 5 st
Kur:

miss_ju wrote:

Man Ryanair reiss tehnisku iemeslu dēļ bija aizkavēts par 4 stundām un rezultātā izlidoja 02:10 naktī. Lidojuma attālums pārsniedz 1500 km. Uzrakstīju kompensācijas pieteikumu. Pēc 2 dienām dabūju oficiālo vēstuli no Ryanair ar atvainošanām un dabūju 400 EUR kompensāciju.

Kad Air Baltic atcēla manu reisu pāris gadus atpakaļ un bija jālido ar pārsēšanām un galamērķis līdz ar to tika sasniegts ar milzīgo kavēšanos nedabūju neko, kaut rakstīju arī PTAC.

Paldies, ka padalījies ar pieredzi. Nu jau +2 par labu Ryanair, kuru līdz šim uzskatījām par cieto riekstu attiecībā uz kompensāciju piedzīšanu.

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 11340
Manīts: pirms 3 d

 Pasaulē ir 2 veidu "cietie rieksti". "Parastais"-Vilītis, kuram jaunības dullumā gadījās iekulties visāda veida ķezās un "Dimantcietie rieksti"-par kuru esību aprakstīts vairākās tēmās!Smile

 Domāju, ka Ryanair Z/Sv ir pelnījuši palielu paciņu ar luxury piparkūkām!Smile

 

 

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 10 st

Vajadzētu Ziemassvētkos un Jaungadā pasniegt Martinam Gausam žagaru bunti par BT izcīnīto "godpilno" pirmo vietu kompensāciju neizmaksāšanā un par vissūdīgāko klientu zvanu servisa centra darbību.

mataleao
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/11/2011
Ziņas: 340
Manīts: pirms 4 ned