Skatos, ka Orbitz, Cheaptickets utt. gan aviobiļetes, gan viesnīcas var rezervēt tikai līdz 6. septembrim.
Ir zināms, ka Orbitz nopirka Expedia, bet pagaidām abas OTAs darbojas, kā atsevišķas sistēmas un arī lidojumu meklēšana/rezervēšana ir atsevišķās sistēmās. Līdz ar to bieži Orbitz var atrast to, ko nevar Expedia un arī kļūdas mēdz gadīties dažādas. Ceru, ka Orbitz nepiemeklēs (vismaz ne tik drīz) tāds pats liktenis kā Travelocity, kas tagad ir 1:1 kopija ar Expedia (atšķiras tikai dizains).
Īpašniekam daudz izdevīgāk ir uzturēt vienu sistēmu un tikai mainīt ārējo izskatu, nevis gāzt naudu vairākās netkarīgās sistēmās, kas pēc būtības veic vienu un to pašu funkciju.
Paxis parastais 90% tāpat nepateiks ka Travelocity ir tas pats kas Expedia, jo redz krāsas ta dažādas!
Tākā manuprāt Orbitz ir beidzies...
Protams, ka izdevīgāk ir uzturēt vienu sistēmu, to neviens nenoliedz. Vienkārši Orbitz bija viens no lielajiem spēlētājiem. Ja tagad paskatās uz ASV, tad tur ir palikuši tikai Expedia un Priceline, no kuriem Expedia tagad ir lielākā OTA. Lielākais zaudējums jau ir tieši mums, jo daudzas kļūdas cenas bieži pieejamas tikai dažās no rezervācijas sistēmām. Orbitz bieži varēja atrast daudz ko, kā citur nav.
Tas, ka Orbitz agri vai vēlu beigtos pēc pārdošanas atļaušanas un darījuma notikšanas, arī bija skaidrs. Šis vairāk kā brīdinājums - ja kādam iekrājušies Orbucks vai Cheapcash, tad būtu jāsāk domāt, kā tos pēc iespējas labāk iztērēt.
Viesnīcu meklētājs jau pārslēdzies uz Expedia interfeisu (un, ļoti iespējams, arī dzinēju):
Pēc tam modificējot datumus var izvēlēties arī vēlākus datumus.
Lidojumu meklētājs pagaidām vecais.
Kas ar orobucs un statusiem in best price guarantee notiks japagaida.
Ir paziņojuši, ka 15. februārī HotelClub.com (Orbitz pabērns) tiks pievienots Hotels.com (Expedia klons). Realitātē HotelClub.com tiks vienkārši likvidēts. HotelClub bija tikai cita ādiņa Orbitz, bet, protams, ar saviem kuponu kodiem un citām akcijām, Hotels.com savukārt ir Expedia ar citu ādiņu (un citām akcijām, piemēram, 10-tā nakts par brīvu utt.). Rezultātā būs par vienu lapu, kur rezervēt viesnīcas mazāk.
Šis, protams, vienkārši kārtējais solis pēc Orbitz pārdošanas Expedia.
Šodien Orbitz un Cheaptickets galīgi pārexpediojojās:
Abi arī atsūtīja epastu, ka viss "forši":
As a valued customer, I’m delighted to let you know about recent changes to the Orbitz.com website. The Orbitz team has been working around the clock to provide a faster user experience, more deals and better travel options. We recently added approximately 130,000 new hotels around the world, along with broader choices for flights, vacation packages and car rentals. And all of these new travel choices are available on your desktop and mobile device.
As we continue making changes to improve your experience, rest assured your Orbitz.com account will not change. The award-winning Orbitz Rewards loyalty program will also remain the same. If you’re a member of the program, you will continue to earn and redeem Orbucks as you always have and your tier status and benefits will remain. But now, with the addition of more than a hundred thousand new hotels, you have many more options from which to choose.
If you haven’t visited Orbitz.com lately, please do – we want your feedback! Email us at +customerfeedback [at] orbitz [dot] com and tell us what you think of the changes and how we can improve your experience. We appreciate your business and look forward to helping you create more amazing memories and life-changing trips around the world.
Fun travels