Kas ir «room upgrade»?

7 atbildes [Pēdējā ziņa]
zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 406
Manīts: pirms 1 d

Nevareju nevienaa forumaa no celakaja.lv atrast , kas isti skaitaas ROOM UPGRADE?

Kaa notiek shis UPGRADE? vai pie rezervacijas janjem letakais DOUBLE ROOM un tad uz vietas kkas labaks tiek iedots vai kaa?

Jautajums varbut vienkarshs asajiem chaljiem, tachu gribetu tikt pie skaidribas Smile

Paldies.

evo
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 999
Manīts: pirms 1 d

Daudzām viesnīcām ir vairāku līmeņu numuri - standart, junior suite,  suite, superior, lux, club,  utt. noteikti ir arī standarti, kam atbilst katrs līmenis.

Upgrade nozīmē tikt pie augstākā līmeņa numura. Free upgrade parasti par vienu līmeni augstāk nekā rezervēts.

zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 406
Manīts: pirms 1 d

Vai "room upgrade" jauzjautaa ir epastaa uzreiz pec rezervacijas?

Vai ari ierodoties viesnicaa pie reception?

evo
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 999
Manīts: pirms 1 d

Kāds ir iemesls room upgrade prasīšanai?

zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 406
Manīts: pirms 1 d

Accor Platinum karte un rezervacija Pullman viesnicaa.

http://www.accorhotels.com/gb/leclub/cards.shtml

evo
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 999
Manīts: pirms 1 d

No pieredzes ar Hilton - ja rezervē Hilton mājas lapā, tad upgrade tika piedāvāts uzreiz. ja rezervē citur, tad upgrade, ja ir iespējams, tiek dots uz vietas.

Pats prātoju, ka rezervējot viesnīcu citur, var kaut kā mēģināt aizsūtīt uz konkrēto viesnīcu pieprasījumu apstiprināt rezervāciju un caur puķēm vai cietāk likt saprast par savu statusu - lai šie laicīgi piedomā par upgrade.

Eva
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 247
Manīts: pirms 13 ned
Kur: RIX

Accor Pullman pati vēl tikai pārbaudīšu kā strādā. Man ir doma sūtīt meilā uz viesnīcu upgrade pieprasījumu pēc rezervācijas veikšanas. Parasti ņem lētāko un tad viesnīca upgreido.

Tieši tā darbojas Marriott - pie check-in paši parasti jau informē, ka piešķīruši upgrade kā Platina viesim. Prasīt gan neesmu mēģinājusi, jo statuss ne manējais Smile

ARD
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2010
Ziņas: 1326
Manīts: pirms 17 st

Prasīt vajag noteikti, jo ne vienmēr darbinieki paši ievēro tavu statusu. Un parasti palīdz zvans(e-mails) uz viesnīcu pēc rezervācijas.