(Pārlielku atsevišķā tēmā – Juris)
IHG kontā rādās, ka zelta statusam bija jābeidzas 2016.g. decembrī, taču joprojām tas nav atņemts, ir kādam pieredze, cik ilgā laikā tas parasti notiek?
Citi tīkli (Marriott, Starwood) statusu dod līdz februāra beigām, lai dalībnieka kontā paspēj viss ieskaitīties par pagājušo gadu. Ja kāda uzturēšanās ir nepareizi ieskaitījusies vai vispār trūkst — lai ir laiks to visu izlabot. Plus vēl ir viesnīcu ilgdzivotāji, kas tur uzturās nedēļām un pat mēnešiem — tiem palikšana ieskaitās tad, kad izčekojas (samaksā). Tā ka 1. janvārī vēl nevar būt skaidrība, kādu statusu cilvēks ir nopelnījis nākamam gadam. Kaut arī IHG oficiāli statusu dod līdz decembra beigām, domāju, ka viņi līdzīgu iemeslu dēļ kādas 2 vai 3 nedēļas nogaida, pirms rēķināt, kas cilvēkam pienākas pēc tam, atstāt statusu, atņemt, vai iedot augstāku līmeni.
Paldies, Juri. Tā arī ir, ka par Accelerate vēl nav ieskaitīti punkti, ceru tuvākajā laikā sagaidīt.
Accelerate punkti gan statusa iegūšanā vai saglabāšanā nepalīdzēs.
Viss kārtībā, nomainīja statusu. Punktu vēl gan nav, uzrakstīju vēlreiz, lai protas, tomēr 28 000 punktu. Paldies par infomāciju, nebiju iedziļinājusies par tiem statusa punktiem.
Man pēdējā laikā IHG aptuveni 5 dienās atbild uz jautājumiem par neieskaitītiem punktiem. Kaut kā ļoti lēni komunicē.
Uz kādu IHG e-pasta adresi sūtīji par neieskaitītiem punktiem?
Var aizpildīt formu ar saviem datiem: https://www.ihg.com/hotels/gb/en/customer-care/forms/missing-points
Var rakstīt uz ihgrewardsclub [at] ihg [dot] com
Nekādas atšķirības atbildes ātrumā nav.
Paldies. Formu aizpildīju, bet nu jau kādas nepilnas 2 nedēļas atpakaļ, ne punktu, ne atbildes, kāpēc tos neieskaita.
Šodien pastkastē dabūju IHG zelta statusa karti līdz 12/2018
Kādas priekšrocības ir šim līmenim? 10% vairāk punkti par palikšanām, vēlā izčekošanās un priority check-in vai vēl kaut kas?
Nekas dižs. Tikai tas, ko pieminēji. Punktiem nebeidzas termiņš, kamēr ir statuss. https://www.ihg.com/rewardsclub/content/us/en/enjoy-rewards