Kad beidzas zelta status IHG?

10 atbildes [Pēdējā ziņa]
pecina
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/10/2010
Ziņas: 434
Manīts: pirms 50 ned

(Pārlielku atsevišķā tēmā – Juris)

IHG kontā rādās, ka zelta statusam bija jābeidzas 2016.g. decembrī, taču joprojām tas nav atņemts, ir kādam pieredze, cik ilgā laikā tas parasti notiek? 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Citi tīkli (Marriott, Starwood) statusu dod līdz februāra beigām, lai dalībnieka kontā paspēj viss ieskaitīties par pagājušo gadu. Ja kāda uzturēšanās ir nepareizi ieskaitījusies vai vispār trūkst — lai ir laiks to visu izlabot. Plus vēl ir viesnīcu ilgdzivotāji, kas tur uzturās nedēļām un pat mēnešiem — tiem palikšana ieskaitās tad, kad izčekojas (samaksā). Tā ka 1. janvārī vēl nevar būt skaidrība, kādu statusu cilvēks ir nopelnījis nākamam gadam. Kaut arī IHG oficiāli statusu dod līdz decembra beigām, domāju, ka viņi līdzīgu iemeslu dēļ kādas 2 vai 3 nedēļas nogaida, pirms rēķināt, kas cilvēkam pienākas pēc tam, atstāt statusu, atņemt, vai iedot augstāku līmeni. Smile

pecina
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/10/2010
Ziņas: 434
Manīts: pirms 50 ned

Paldies, Juri. Tā arī ir, ka par Accelerate vēl nav ieskaitīti punkti, ceru tuvākajā laikā sagaidīt.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Accelerate punkti gan statusa iegūšanā vai saglabāšanā nepalīdzēs.

pecina
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/10/2010
Ziņas: 434
Manīts: pirms 50 ned

Viss kārtībā, nomainīja statusu. Punktu vēl gan nav, uzrakstīju vēlreiz, lai protas, tomēr 28 000 punktu. Paldies par infomāciju, nebiju iedziļinājusies par tiem statusa punktiem.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Man pēdējā laikā IHG aptuveni 5 dienās atbild uz jautājumiem par neieskaitītiem punktiem. Kaut kā ļoti lēni komunicē.

pecina
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/10/2010
Ziņas: 434
Manīts: pirms 50 ned

Uz kādu IHG e-pasta adresi sūtīji par neieskaitītiem punktiem? 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Var aizpildīt formu ar saviem datiem: https://www.ihg.com/hotels/gb/en/customer-care/forms/missing-points

Var rakstīt uz ihgrewardsclub [at] ihg [dot] com

Nekādas atšķirības atbildes ātrumā nav.

pecina
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/10/2010
Ziņas: 434
Manīts: pirms 50 ned

Paldies. Formu aizpildīju, bet nu jau kādas nepilnas 2 nedēļas atpakaļ, ne punktu, ne atbildes, kāpēc tos neieskaita. 

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4534
Manīts: pirms 1 d

Šodien pastkastē dabūju IHG zelta statusa karti līdz 12/2018

Kādas priekšrocības ir šim līmenim?  10% vairāk punkti par palikšanām, vēlā izčekošanās un priority check-in vai vēl kaut kas?

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Nekas dižs. Tikai tas, ko pieminēji. Punktiem nebeidzas termiņš, kamēr ir statuss. https://www.ihg.com/rewardsclub/content/us/en/enjoy-rewards