(Izceļu atsevišķā tēmā, jo šiem jautājumiem mazs sakars ar iepriekšējo gklavs tēmu ar lūgumu atrast labu cenu uz Denveru — Juris)
Darbā uz maija svētkiem iedeva visu nedēļu brīvu un Zaksis nopublicēja labas cena uz ASV, padevos kārdinājumam un biļetes ir epastā.
tātad plāns - RIX-ARN ar SK 7:20-7:20
tālāk savienotais lidojums ar AC biļeti
tad ARN-CPH ar SK 9:10-10:20 termināļa maiņa
tad CPH-YYZ ar AC laiks starp reisiem 4:40
un YYZ-DEN ar AC
Atpakaļ nedaudz vieglāk priekš manis
DEN-FRA-ARN ar LH un SK
ARN-RIX ar SK.
Jautājumi.
1. Vai es Rīgā varēšu iečekoties uzreiz arī posmam ARN-CHP-YYZ-DEN?
2. Vai nododamo bagāžu izdosies iečekot līdz galam?
3. Vai ARN, ja dabūšu iekāpšanas karti Rīgā var doties uzreiz uz izlidošanas geitu?
4. Kas mani sagaida Kopenhāgenā - terminālu maiņa - par sterilo zonu, vai jāiziet laukā?
5. Un kādi pārsteigumi var notikt Toronto?
Atvainojos par varbūt muļķīgiem jautājumiem, bet par šo gadu, ko esmu pavadījis ceļakājā, esmu iemācījies Jetot FR, izvēlēties vietas FR lidojumos, kā aŗi daudz ko citu. Ne ar SAS ne ar AIR CANADA nekāda saskarsme nav bijusi.
Bet reālas pieredzes tālos lidojumos ir minimāla un šoreiz ceļā došos viens - nebūs kam pat padomu paprasīt.
Ja kāds varētu nokomentēt šo manu ieplānoto ceļojumu, būšu priecīgs.
1. ...
2. ...
3. saprotu, ka visdrīzāk ARN. Bet nu gan! Laiks maz..
4. Es jau domāju, ka ARN iečekos visu un CPH būs tikai jāatrod pareizais izlidošanas gate. Ja ne, tad jāiet uz Transfer Centre. Tur gan jau palīdzēs.
5. Droši vien nekādi. US ESTA ir? Kanādas eTA ir?
Te ir info par connecting YYZ: https://www.torontopearson.com/Connecting.aspx# Jāiet pa violetajām (purple) norādēm. Diezgan vienkārši.
3. saprotu, ka visdrīzāk ARN. Bet nu gan! Laiks maz..
4. Es jau domāju, ka ARN iečekos visu un CPH būs tikai jāatrod pareizais izlidošanas gate. Ja ne, tad jāiet uz Transfer Centre. Tur gan jau palīdzēs.
5. Droši vien nekādi. US ESTA ir? Kanādas eTA ir?
Te ir info par connecting YYZ: https://www.torontopearson.com/Connecting.aspx# Jāiet pa violetajām (purple) norādēm. Diezgan vienkārši.
US ESTA un Kanādas eTA ir.
vai 1:50 var būt par maz Stokholmā?
Tas gan bija 2015.gads, kad lidoju uz ASV caur Toronto, tad nekādu pārsteigumu nebija, tikai jāidentificē sava bagāža (reāli ārā nebija jāņem), bet tur tā sistēma diezgan saprotama toreiz bija un nepaņēma pārāk daudz laika un īsti pat Kanādas teritorijā nemaz nevajadzēja iet (nezinu gan, kas tagad pa šo laiku mainījies).
Lai Ārlandas speciālisti pakomentē. Es jau nu gan tādu savienojumu nebūtu taisījis pirms tālā lidojuma. Bet nu abi divi ir Star Alliance, sliktākajā gadījumā droši jāskrien pie SAS un jālūdz palīdzību. Otrs pozitīvais - tā SAS lidmašīna stāv Rīgā pa nakti, iespēja, ka neizlidos laikā ir maza.
Vienīgi tas, ka ARN laikam nāksies visu rādīt - eTA un ESTA pārbaudes. Tas var nedaudz ievilkties uz iečekošanos.
Un vēl - nezinu kā ir lidojot uz USA, bet Toronto parasti bagāža jāizņem, jāpāriet robeža un tad jāiemet bag-drop..
Lai Ārlandas speciālisti pakomentē.
Vienīgi tas, ka ARN laikam nāksies visu rādīt - eTA un ESTA pārbaudes. Tas var nedaudz ievilkties uz iečekošanos.
Es jau arī gaidu ARN speciālistu komentārus
Īsti skaidrs nav par Esta- vai tad to jau iepriekš nevar piesaistīt lidojumam???
Kad pirmo reizi lidoju ar BT un LH , es NEKUR to papīru laukā neizvilku, ne Rīgā ne Minhenē, ne Denverā.
Es tad pases datus jau iepriekš LH mājas lapā savadīju kā arī ASV adresi- bet pat ESTAs NR. nekur neprasīja.
upd. paskatījos Air Canada mājaslapā- tur jau ir redzama mana viesošanās adrese ASV, pieliku klāt vēl pases datus.
eTA datus gan nekur nevarēju ievadīt.
neko nekur nevajag vadīt. Es par to, ka lidostā to jebkurā gadījumā pārbauda. Un tā pārbaude notiek lēnāk, nekā parastā iečekošanās. Londonā gadījās diezgan ilgi pastāvēt, kamēr to lēno rindu izstāvēji. Ja vēl priekšā gadās gudrīši, kas nav uztaisījuši estu, un sāk skaidroties, tas vēl ievelkas ilgāk.
Gan ESTA, gan eTA ir piesaistītas pases numuram, tāpēc neko vadīt nevajag. Lidostā un uz robežas pārbaudīs paši pārbaudīs. Arī kanādieši.
Es par to, ka lidostā to jebkurā gadījumā pārbauda. Un tā pārbaude notiek lēnāk, nekā parastā iečekošanās.
Nu redz- man ir PRETĒJA pieredze- man iepriekšējā lidojumā NEKUR nevajadzēja neko rādīt.
Minhenē vispār iečekojos automātā un vienkārši devos uz izlidošanu.
Rīgā pie bagāžas nodošanas, un tās iečekošanas līdz Denverai arī neviena vārda par ESTA.
Vai tiešam kāds , kas ir lidojis no RN uz Kanādu vai ASV nevar iekomentēt?
Vai es teicu, ka "kaut kas ir jārāda"? Es teicu, ka to pārbauda - esamība ir redzama aviokompāniju sistēmā un to dara iečekojoties - darbinieks vai automāts... Ja nav, tad nav check-in.
Oktobrī ar AC kļūdu ko vairāki ceļakājā iepirka, Toronto nebija bagāža jaizņem, kaut arī pirms tam bija informācija ka kanādā bagāž būs jāizņem. lidojumiem MUC-YYZ-MCO ne vienā ne otrā virzienā nebija bagāža jāizņem, tā aizgāja līdz galamērķim.
ETA un ESTA nekad nav prasīts parādīt. Reizēm paparasa vai ir un ar to pietiek. Kad tiešsaistē reģistrējas ASV lidojumam, tad mēdz prasīt ASV adresi nevis ESTA informāciju.
Lidoju caur Toronto 10. martā. Lidojums TXL-FRA-YYZ-LAX. TXL iečekojos online ieprieksšējā vakarā. Boading pases saņēmu ēpastā un arī LH mobīlajā aplikācijā.
TXL nododot somas man apjautājās vai ir ETA un ESTA. teicu ka ir. Neviens faktiski nepārbaudīja. YYZ ir skaidri norādīts kur jādodas cilvēkiem kas lido tranzītā uz ASV. Lidmašīnā aizpildīju ielidošanas deklarāciju bet kur man viņu prasīja un vai vispār prasīja es īsti jau neatceros. YYZ bija reģistrācija automātā, kā nu jau laikam visur ielidojot ASV teritorijā. Man ar automātu vien nepietika, jo izdrukai pa virsu bija krusts, un tad nu visa ģimene draudzīgi gājām pa norādēm kur iet ar tādām izdrukām. Nākamā telpa vispār bija nesaprotama. Bija jāapsēzas krēslā un jāgaida kad uz ekrāna parādīsies Tavi iniciāļi un tad varēja iet tālāk. (man ir aizdomas, ka pa to laiku viņi manas abas somas identificēja). Izmantojām laiku lietderīgi un apmeklējām WC.
Tālāk bija ASV robežkontrole. Ar vēlreizēju pirktu nospiedumu nolasīšanu un pāris standarta jautājumiem. Kamēr sieva nodeva pirkstu nospiedumus, es intereses pēc iemetu aci robežšarga ekrānā, un tur redzēju foto ar mūsu abiem koferiem.
Un tas arī bija viss. Visa procedūra ar iešanu pa koridoriem un WC apmeklēšanu ap 30-35 minūtēm.
Lidoju caur Toronto 10. martā. Lidojums TXL-FRA-YYZ-LAX. TXL iečekojos online ieprieksšējā vakarā. Boading pases saņēmu ēpastā un arī LH mobīlajā aplikācijā.
TXL nododot somas man apjautājās vai ir ETA un ESTA. teicu ka ir. Neviens faktiski nepārbaudīja. YYZ ir skaidri norādīts kur jādodas cilvēkiem kas lido tranzītā uz ASV. Lidmašīnā aizpildīju ielidošanas deklarāciju bet kur man viņu prasīja un vai vispār prasīja es īsti jau neatceros. YYZ bija reģistrācija automātā, kā nu jau laikam visur ielidojot ASV teritorijā. Man ar automātu vien nepietika, jo izdrukai pa virsu bija krusts, un tad nu visa ģimene draudzīgi gājām pa norādēm kur iet ar tādām izdrukām. Nākamā telpa vispār bija nesaprotama. Bija jāapsēzas krēslā un jāgaida kad uz ekrāna parādīsies Tavi iniciāļi un tad varēja iet tālāk. (man ir aizdomas, ka pa to laiku viņi manas abas somas identificēja). Izmantojām laiku lietderīgi un apmeklējām WC.
Tālāk bija ASV robežkontrole. Ar vēlreizēju pirktu nospiedumu nolasīšanu un pāris standarta jautājumiem. Kamēr sieva nodeva pirkstu nospiedumus, es intereses pēc iemetu aci robežšarga ekrānā, un tur redzēju foto ar mūsu abiem koferiem.
Un tas arī bija viss. Visa procedūra ar iešanu pa koridoriem un WC apmeklēšanu ap 30-35 minūtēm.
Paldies.
Tad izskatās, ka varbūt lieki esmu paņēmis Toronto starp reisiem 4:40- bet no 1:50 tiešām nobijos.
Tā par Toronto skaidrs.
Vai tiešam kāds nevar pakomentēt ko gaidīt ARN, un cik pamatoti varu prasīt Rīgā, lai bagāžu iečeko arī uznākamajiem reisiem?
Vai tiešam kāds nevar pakomentēt ko gaidīt ARN, un cik pamatoti varu prasīt Rīgā, lai bagāžu iečeko arī uznākamajiem reisiem?
Bagāžu taču vienmēr iečeko līdz galapunktam, ja viss ir vienā biļetē un, ja nav kaut kādi īpaši iemesli, kuru dēļ to tehniski nevar izdarīt (praktiski nekad nekas tāds nav bijis).
Cita lieta, ka to liek savākt ielidošanas punktā ASV (nezinu, kā ir konkrēti Kanādā, lidojot šādā kombinācijā), iziet cauri muitai un ''nomest'' (drop) darbiniekiem, kas to aizsūtīs uz nākamo reisu.
Vai tiešam kāds nevar pakomentēt ko gaidīt ARN, un cik pamatoti varu prasīt Rīgā, lai bagāžu iečeko arī uznākamajiem reisiem?
Bagāžu taču vienmēr iečeko līdz galapunktam, ja viss ir vienā biļetē un, ja nav kaut kādi īpaši iemesli, kuru dēļ to tehniski nevar izdarīt (praktiski nekad nekas tāds nav bijis).
Cita lieta, ka to liek savākt ielidošanas punktā ASV (nezinu, kā ir konkrēti Kanādā, lidojot šādā kombinācijā), iziet cauri muitai un ''nomest'' (drop) darbiniekiem, kas to aizsūtīs uz nākamo reisu.
Man NAV viena biļete no Rīgas.
Ir atsevišķi lidojums RIX_ ARN
Un tad savienotais lidojums ARN_CPH_YYZ_DEN
un kaut kā iedomājos , ka ar 1:50 ARN vajadzētu pietikt- bet šodien vairs neesmu tik pārliecināts :(
Tad, ja vien starpkontinentālo lidojumu izpilda aviokompānija, kas ir BT partneru skaitā, arī nevajadzētu būt problēmām iečekot līdz galam, tomēr tas uzreiz ir jāprasa, jārāda abas biļetes un reizēm arī jābūt nedaudz uzstājīgam.
Tad, ja vien starpkontinentālo lidojumu izpilda aviokompānija, kas ir BT partneru skaitā, arī nevajadzētu būt problēmām iečekot līdz galam, tomēr tas uzreiz ir jāprasa, jārāda abas biļetes un reizēm arī jābūt nedaudz uzstājīgam.
Man no Rīgas ir SAS, starpkontinentālā biļete ir Air Canada un tās pirmo posmu līdz Kopenhāgenai arī izpilda SAS.
It kā jau tie būtu BT partneri, vajadzētu izdoties, bet 100% garantiju, protams, dot nevar.
It kā jau tie būtu BT partneri, vajadzētu izdoties, bet 100% garantiju, protams, dot nevar.
kāds šim visam sakars ar BT un tā partneriem?
It kā jau tie būtu BT partneri, vajadzētu izdoties, bet 100% garantiju, protams, dot nevar.
A kāpēc tiem būtu jābūt BT partneriem? Neko vairāk nesaprotu.
Nu pag, Tu taču gribēji iečekot bagāžu līdz galam uz nesavienoto reisu! Kāpēc lai BT to darītu, ja reisu izpildošā aviokompānija nekādā veidā ar šiem nesadarbojas?
Nu pag, Tu taču gribēji iečekot bagāžu līdz galam uz nesavienoto reisu! Kāpēc lai BT to darītu, ja reisu izpildošā aviokompānija nekādā veidā ar šiem nesadarbojas?
kāds BT?
50:50, vai nu izdosies vai nē, pie tam var attiekties arī uz ARN, ņemot vērā lidojuma konstrukciju. Rīgā noteikti jāprasa/jālūdz un tālāk jārīkojas atkarībā no situācijas. Darbiniekam var būt slikta oma, līkas rokas (abi netiek afišēti) vai arī sistēma to nepieļaut (izņemot darbiniekam ar izcili taisnām rokām, ja nav tehniska ķibele).
kāds BT?
Laikam būšu kādā brīdī nodomājis, ka reisu uz ARN izpilda BT. Ja tas ir SAS, tad vispār neredzu nekādu iemeslu (izņemot darbinieka slinkumu / nekompetenci), lai tas neizdotos.
darbiniekam šis lūgums, domājams, izraisa krietni daudz papildus pienākumus, pat, ja runa tikai par bagāžas iečekošanu. domāju, ka viņam pat varētu izdoties iedot visas iekāpšanas kartes, taču tad viņam savukārt būtu jāpārbauda arī MCT atbilstība, visas eta/esta lietas utml.
p.s. stulbi, ka SASam eksistē tagad visādi mājalapas varianti - vienā no tiem online čekojoties piedāvāja pievienot sekojošu segmentu rezervācijas numurus, bet man nākamais segments bija BT, to gan neņēma pretī.
p.s. stulbi, ka SASam eksistē tagad visādi mājalapas varianti - vienā no tiem online čekojoties piedāvāja pievienot sekojošu segmentu rezervācijas numurus, bet man nākamais segments bija BT, to gan neņēma pretī.
Par šo nevarētu precīzāk- es atradu https://www.flysas.com/, kā aŗi mobilo aplikāciju.
nu piem: http://sas.dk/en/ kam būtu jāizskatās kardināli atšķirīgai no tevis minētās.
nu piem: http://sas.dk/en/ kam būtu jāizskatās kardināli atšķirīgai no tevis minētās.
Jā, tiešam savādāka- un vai nevar pateikt- kurā ļāva pievienot nākamo segmentu?
Jā, tiešam savādāka- un vai nevar pateikt- kurā ļāva pievienot nākamo segmentu?
tur tā lieta, ka neatceros, bet liekas, ka vecajā t.i. tevis minētajā versijā - tajā ekrānā, kas atveras uzreiz pēc pieejas datu ievadīšanas.
Lai arī SK un AC ir vienā aliansē. Visticamāk nereģistrēs līdz DEN. Ir bijuši divi DY lidojumi RIX-OSL un OSL-FLL atsevišķās biļetēs un RIX nečekoja līdz FLL.
1h50 riskanti bet būs OK. Lidmašīna [a nakti ir RIX un vienīgi kāda tehniska ķibele var atturēt no laicīgas izlidošanas. Lielākoties šajos lidojumos pasažieri lido ar rokas bagāžu un nedomāju, ka daudz reģistrētās bagāžas būs un tās ātri dabūsi uz letes.
Skyteam un OneWorld aviokompāniju reisa reģistrācija ir lidostas otrā galā. SAS izlidošana ir no Terminal 5, tad viss būs ātri un ērti.
Lai arī SK un AC ir vienā aliansē. Visticamāk nereģistrēs līdz DEN. Ir bijuši divi DY lidojumi RIX-OSL un OSL-FLL atsevišķās biļetēs un RIX nečekoja līdz FLL.
1h50 riskanti bet būs OK. Lidmašīna [a nakti ir RIX un vienīgi kāda tehniska ķibele var atturēt no laicīgas izlidošanas. Lielākoties šajos lidojumos pasažieri lido ar rokas bagāžu un nedomāju, ka daudz reģistrētās bagāžas būs un tās ātri dabūsi uz letes.
Skyteam un OneWorld aviokompāniju reisa reģistrācija ir lidostas otrā galā. SAS izlidošana ir no Terminal 5, tad viss būs ātri un ērti.
Vispār jau Air Canada it kā ir Star Alliance grupā.
Lai arī SK un AC ir vienā aliansē. Visticamāk nereģistrēs līdz DEN. Ir bijuši divi DY lidojumi RIX-OSL un OSL-FLL atsevišķās biļetēs un RIX nečekoja līdz FLL.
Pēc Norwegian nevajadzētu vadīties, spriežot par klasiskajām aviosabiedrībām. Man *A vienmēr ir reģistrējuši bagāžu līdz galam atsevišķām biļetēm.