Kā rīkoties, ja savienotais reiss pārcelts?

8 atbildes [Pēdējā ziņa]
ika
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/07/2009
Ziņas: 77
Manīts: pirms 9 gadi

Lūgums zinātājiem!
Es Expedia iepirku radiniecei lidojumu uz Čikāgu caur Stokholmu un atpakaļ caur Cph.
Atpakaļ ceļā starp lidojumiem Cph bija ap 3 stundām, viņa apgalvoja, ka pietiekami.
Atnāca paziņojums no Exp, tagad lidojums no Cph uz Rīgu pārcelts agrāk, un starp lidojumiem palikušas 10 minūtes...
Kā man tagad rīkoties? Lidojums maijā.

orsons21
Tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15317
Manīts: pirms 9 min
Kur:

Ja Tev viss maršruts ir vienā biļetē, tad tā ir aviokompānijas problēma. Principā, tad nevarētu būt, ka viņi samaina tā, ka starp lidojumiem paliek 10 minūtes.

Ja lidojumus esi kombinējusi pati no dažādām aviokompānijām, tad, protams, ir problēma. Var rakstīt aviokompānijai, šajā gadījumā laikam drīzāk Expedia kā pārdevējam, ka jaunais izlidošans laiks Tev neder, lai pērceļ uz nākamo reisu. Reisu Rīga - Kopenhāgena cik noprotu var izpildīt tikai AirBaltiks, varētu rakstīt vai zvanīt arī viņiem pa tiešo.

Buicis
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5636
Manīts: pirms 12 st
Kur: RIX.

Man ir bijis kad expedia pārceļ, bet tad paši viņi man zvanīja un apjautājās kā man ērtāk. Un pēc 27min sarunas arī vienojāmies. Dīvaini ka tikai tā paziņo.
Vai visus lidojumus pirki expedia???
Ieteiktu viņiem pazvanīt. Vakaros man nav izdevies viņus sazvanīt, vienīgi paklausīties mūziku gaidot savienojumu. Sazvanīju vienreiz viņus no rīta ap astoņiem.

2024: RIX, FRA, BER, SPU, OTP, IST, SIN, NAN, TBU, TVU.
http://my.flightmemory.com/buicis

ika
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/07/2009
Ziņas: 77
Manīts: pirms 9 gadi

Pirku expedia kā vienu braucienu turp-atpakaļ R-Arn-čikāga- Cph-R.
Mēģināšu rakstīt, laikam sākšu ar AB, jo izskatās, ka tieši šis lidojums pārcelts, lido AB un SAS

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 15 st
Kur:

Tikko caur Kopenhāgenu atlidoju no Čikāgas, un, neskatoties uz to, ka Čikāgas reiss nokavējās, manu čemodānu tomēr paspēja pārkraut lidmašīnā, kas izlidoja uz Stokholmu pēc mazāk kā 30 minūtēm (caur Stokholmu nācās lidot, jo airBaltic lidmašīna šķiet no Kopenhāgenas izlidoja vienlaicīgi ar Čikāgas lidmašīnas ierašanos ap 15.00). Kad es lidostas darbiniekiem apvaicājos, vai viņi tiešām visu laicīgi paspēs izdarīt, viņi par to ne mirkli nešaubījās. Tā arī manā gadījumā bija (varbūt viņi bagāžu pārkrauj uzreiz no lidmašīnas lidmašīnā?), bet neesmu pārliecināts, vai ar 15 min būs gana.

Arī lidmašīnā uz ekrāna pirms nosēšanās parādījās izlidošanas laiki un info par nākamajiem reisiem (domāju, ka Kopenhāgenu vairāk kā 50% pasažieru izmantoja tieši tranzītam). Vistuvākais reiss bija šis Stokholmas, tad bija viens Vācijas reiss. Airbaltic reisa info nebija.

ika
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/07/2009
Ziņas: 77
Manīts: pirms 9 gadi

Oi, sorry, iebraucu auzās- pirku caur orbitz, tas gan pārējo lietas būtību nemaina...
RX, arī, ielidojot no Čikāgas laikā, sanāk tās 10 min, domā- tā var atstāt?

Marta
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/04/2009
Ziņas: 12
Manīts: pirms 8 gadi

Kopenhāgenā minimum connection time starp reisiem ir 30 min. Parasti šādos gadījumos ir jāsazinās ar biļetes pārdevēju, jo ne vienmēr atsevišķās aviokompānijas redz visu lidojumu kopumā.

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 15 st
Kur:

Ar 10 minūtēm šķiet būs par maz. Es arī pieļauju, ka Čikāgas reiss tomēr nedaudz nokavēsies. Bet sazinies ar biļešu tirgotāju.

ika
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/07/2009
Ziņas: 77
Manīts: pirms 9 gadi

Pēc ilgstoša spiediena no manas puses laikam beidzot esmu finiša taisnē:
saņēmu epastu, ka 24-48 stundu laikā saņemšu jauno biļeti.
Viegli negāja- rakstīju kādas 3 vai 4 reizes, viņi tik atbild, lai zvana...
Pati braucēja zvanīja, pēc ilgākas gaidīšanas nekas nesanāca, viņa nezināja nosaukt manu epastu,
ā, man bija jaunums, ka tos automātiskos atbildētājus var apiet, ja pēc visām viņu darbībām vienkārši neliek nost klausuli, tad trubu paņem kāds dzīvs darbinieks...
tad viņi atsūtīja kaut kādu kvalitātes kontroles aptauju, sak, redzam, ka zvanījāt, vai esat apmierināts, atbildēju, ka nē
tad rakstīju vēlreiz, lai tak vienreiz apskatās- a, viņi- zvaniet...
svētdien, kad viņiem nakts, izzvanījos uz visiem 3 viņu klientu numuriem, atkal nekā, viņiem tā automātika mūsu tel. Nr nesaprot
ķēros atkal pie rakstīšanas
beidzot saņēmu normālu atbildi, vai jums pēc reisa pārcelšanas par maz laika palicis?
es pārsūtīju lidojumu maiņas nodaļai, jums atbildēs Grin
šodien beidzot saka, ka ir divi varianti, šie saskaņos un informēs, paguvu izvēlēties piemērotāko, un taga saņēmu- saskaņots, gaidiet biļeti...
uhhhh...