Jūdžu pieprasīšana pēc lidojuma

3 atbildes [Pēdējā ziņa]
Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4446
Manīts: pirms 2 st

Patīkams pārsteigums ar British Airways Avios programmu.

Paziņām pagājušā gada oktobrī nopirku kļūdas biļetes februāra lidojumiem MXP-GRU-AEP-GRU-MXP ar LAN+TAM ap 270EUR, tad tur noteikti bija kaut kādā lētā Economy klase. Pēc Avios programmas devalvācijas pagājušā gada sākumā ekonomiskās klases biļetes lielākoties pelna 25%, tad likās, ka par šādu lidojumu katrā kontā ap 3466jūdzēm varētu dabūt. Sataisīju kontus pirms izlidošanas un kad visi bija atpakaļ, tad caur British Airways katra profilu pieprasīju jūdzes par nolidotajiem lidojumiem un pārsteigums bija liels, ka biļetes ir norādītas kā Y klase (dārgākā ekonomiskā klase, kas pelna 100%), tad katrā kontā esmu dabūjis 13866avios.

Vairākus gadus atpakaļ, kad Qatar Airways nebija vēl nevienā aliansē, tad viņu sadarbības aviokompānija US Airways deva 50% no nolidotā jūdžu skaita. Pēc atlidošanas noskenēju boarding pass, kur virsū bija Y klase pieminēta un arī dabūju 100% jūdzes, kaut arī pērkot bija kaut kāda lētā Q vai T klase.

Tas liek aizdomāties, ka vairākos gadījumos iespējams jūdzes labāk ir pieprasīt pēc lidojuma nevis pirms lidojuma norādīt kādu programmu.

Lidojot vairākkārt uz boarding pass ir redzēts Y klases burts virsū, kaut nekad neesmu pircis Y klasē biļetes. Iespējams, ka dažām aviokompānijām tas arī paliek kaut kur sistēmā un pieprasot jūdzes vēlāk tad arī tā informācija aiziet līdz konkrētai lojalitātes programmai.

Aprīlī jāpamēģina Finnair lidojumus iebakstīt British Airways Avios programmā pēc lidojuma. Iespējams, kaut ko vairāk var dabūt kā 25% no nolidotā.

Kādam arī kas līdzīgs ir bijis pieprasot jūdzes pēc lidojumiem?

mežāzis
Lietotāja mežāzis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/07/2012
Ziņas: 99
Manīts: pirms 6 d

Rihards_007 rakstīja:

Lidojot vairākkārt uz boarding pass ir redzēts Y klases burts virsū, kaut nekad neesmu pircis Y klasē biļetes. Iespējams, ka dažām aviokompānijām tas arī paliek kaut kur sistēmā un pieprasot jūdzes vēlāk tad arī tā informācija aiziet līdz konkrētai lojalitātes programmai.


Y burts uz boarding pass apzīmē tikai un vienīgi to, ka tā ir ekonomklases biļete.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 28 ned
Kur: RIX

Y ir standarta ekonomiskās klases apzīmējums, C – biznesa, F – pirmās. Bet uz iekāpšanas kartes var parādīties arī konkrētā pirktā apakšklase. Katrā ziņā Rihards_007 pieredze interesanta, kaut arī paņēmiens darbietilpīgs.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4446
Manīts: pirms 2 st

Juris rakstīja:

Y ir standarta ekonomiskās klases apzīmējums, C – biznesa, F – pirmās. Bet uz iekāpšanas kartes var parādīties arī konkrētā pirktā apakšklase. Katrā ziņā Rihards_007 pieredze interesanta, kaut arī paņēmiens darbietilpīgs.

Nekas jau pārāk darbietilpīgs nav. Konti BA Executive club tāpat bija jāsataisa. Vienīgi kādas 5min katram kontam iztērēju, lai savadītu CLAIM MISSING AVIOS. bija vērts tam visam kopumā ap 30min veltīt un ap 53 000 avios dabūt Smile

Labs deal uz Āziju ar Avios:  AMS-HKG 30 000 avios +24EUR  (Cathay Pacific),  HKG-LHR 19 500 avios +13EUR (British Airways)

Vienīgi škrobe ka business class no 60 000 avios līdz 90 000 palielinājuši one way  Frown