Jautājums par cancelled flight refund

7 atbildes [Pēdējā ziņa]
123
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2010
Ziņas: 99
Manīts: pirms 3 gadi

Sveiki,

Kā ir ar refundiem par biļeti ja tā ir pirkta caur interneta aģentu(šajā gadijumā OPODO). Izlidošana kavējas jau par 7h, esot problēmas ar lidmašīnu un iespējams lidojums tiks pārlikts uz rītdienu vai atcelts. Lidojums ir ~7900km, cik saprotu 600 EUR kompensāciju jau esmu nopelnijis. Kā ir ar refundu par biļeti ja izdomāju, ka nekur negribu vairs lidot un gribu atpakaļ naudu. Man jāgriežās pie aviokompānijas vai aģenta(OPODO)? Aviokompānijas noteikumos raksta, ka refundi jāprasa no aģenta ja pirkts no aģenta, negribās krāmēties ar OPODO, ir bijusi pieredze un tas ir ilgi. Varbūt ir atšķirība ja aviokompānija pati atceļ vai es pieprasu refundu?

Buicis
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5640
Manīts: pirms 33 min
Kur: RIX.

Nēsmu spaciālists šajos jautājumos. Bet vajadzētu info par to kāda aviokompānija to reizu izpilda u.t.t.  Domāju ka dažādās valstīs likumi ir dažādi.

2024: RIX, FRA, BER, SPU, OTP, IST, SIN, NAN, TBU, TVU.
http://my.flightmemory.com/buicis

123
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2010
Ziņas: 99
Manīts: pirms 3 gadi

Aireuropa no Londonas uz Cancun, vēl aizvien delay, sola ap pusnakti pēc UK laika dot jaunu info. Reāli negribās čakarēties ar to opodo, es varu lidot, varu nelidot. Labprāt nelidotu ja varētu vienkārši te lidostā pieteikt refundu un viss, ja man jāgriežas pie OPODO, tad labāk pagaidīšu, varbūt tomēr aizlidinās un pēctam pieteikšu kompensācijas claimu par delay.

Esmu business class lounge, ēdiena kuponi utt.. laikam man nav aktuāli.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4538
Manīts: pirms 5 st

Kad kompensaciju no Alitalia dabuju tad sudzibu raxtiju tiesi viniem. Bilstes biju pircis caur ORBITZ.
Noteikti raksti parvadatajam. Ja busi Cancun 24h velak neka paredzets tad vari pretendet uz 600eur.
Kapec vispar nelidot!? Aizlido, atputies un pec tam ciinies par 600EUR.
Lidostaa Cancun vari paprasit kkadu papiru ka tads un tads konkretais reiss ir ielidojis. Iespejams ari bez tada papira izcinisi 600eur

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 11 ned
Kur: RIX

Visos jautājumos par kompensācijām, biļetes cenas atmaksām utt, kas izriet no ES regulas 261/2004, jāvēršas pie lidojumu izpildošās aviosabiedrības.

123
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2010
Ziņas: 99
Manīts: pirms 3 gadi

Un aviosabiedrība sūta pie aģenta (tas par biļetes cenas atmaksu), par kompensāciju skaidrs, ka pie aviosabiedrības. Šoreiz aizlidoju, viss ok. Kopā tika nokavētas kādas 9h, cik zinu ja kavē 3h+ tad pienākas kompensācija atkarībā no lidojuma garuma utt... manā gadijumā sanāk 600EUR(lidojums ir starp EU lidostu un ne-EU lidostu un vairāk par 3500km). Claimu domāju pieteikt caur euclaim.co.uk, labāk padalīšos ar % un ietaupišu savu laiku un nervus, domāju arī viņi labāk par mani mācēs izdabūt no aviosabiedrības kompensāciju. Tik vēl jāsagaida lidojums atpakaļ, varbūt būs vēl piedzīvojumi. Smile

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 11 ned
Kur: RIX

Euclaim es izmantotu kā nākamo soli, daudzas aviosabiedrības jau ir izdresētas un kompensāciju piešķir uzreiz pēc pasažiera pirmā pieprasījuma. Rihards_007 pamācībās ielika visas formas utt, atliek vien aizpildīt un nosūtīt.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Jā, 27% + 25 EUR man šķiet diezgan liels procents, īpaši no 600 EUR claim, lai es patērētu savus nervus. Esmu divas reizes gājis tam cauri, abas reizes bez īpašām problēmām. Atrodi pārvadātāja mājaslapā informāciju, kā viņiem iesniegt šo sūdzību (parasti viņi jau ir sagatavojuši tam formu), sīki izklāsti kas un kā un tad gaidi, kad viņi paprasīs tev nosūtīt kādus dokumentus vai parakstītu papīru.

Domāju, ka tas stipri atkarīgs no aviokompānijas. Ja tas būtu, piemēram, BT, tad varbūt arī būtu kas pozitīvs, ejot cauri tam EUclaim.