Jautājums Ķīnas ceļošanas zinātājiem

1 atbilde [Pēdējā ziņa]
ambers
Nav tiešsaistē
Kopš: 01/11/2008
Ziņas: 752
Manīts: pirms 9 ned

norezervēju caur www.ctrip.com iekšējo lidojumu, pasūtījuma nummurs ir ko var redzēt viņu sistēmā ,jo reģistrējos,nauda noņemta ,uz emailu nav absolūti nekā jau 4 dienas, uz klientu servisa norādīto e-mailu sūtītie jautājumi paliek bez atbildes kāpēc nav apstiprinājuma ar e-tickets nummuriem,zvanīju šiem kas par lietu,ja pareizi sapratu pietiekot tikai ar pasūtījuma nummuru kas veikts viņu sistēmā un derīga pase priekš lidojuma .Tā tas var būt ? Veicot pasūtījumus caur  www.elong.com pārējiem lidojumiem viss notikās kā pie baltajiem cilvēkiem-ar pasūtījuma apstiprināšanu uz e-mailu un pēc stundas arī atnāca  e biļešu nummuri.varbūt kāds var ar pieredzi padalīties ,jo nekad nav nācies lidot bez biļešu nummuriem ar uzvārdiem uz rokas valstī kur izskaidroties uz vietas būs pagrūti

Aiva
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2009
Ziņas: 113
Manīts: pirms 2 d

 Jā, mums arī tā bija, un viss bija kārtībā. Jocīgi protams lidostā ierasties tikai ar pasēm, tāpēc uztraucāmies. Mums iegalvoja, ka tā "tur" esot, un nekādus numurus, kodus vai papīrus nevajag, tikai pases.