Labdien, tā kā esmu galīgs jauniņais par lidmašīnu biļešu pirkšanu, pašlaik skatos biļetes uz NYC. Skatos uz SAS (februāris), tajā pašā laikā edreams un GoToGate rāda vismaz par 20 euro lētāk, kādi ir riski šeit? Es saprotu, ka problēmu gadījumā man būs jāvēršas pie tā pardevēja - ne aviokompānijas, tas arī viss? Tāpēc lētāk?
Tāpat, kāds ir veids, kā lidojumu iekļaut vienā biļetē? - Esmu lasījis, ka tas ir labāk no "apdrošināšanās" viedokļa, jo tad vismaz kāds uzņemas atbildību par kavētiem savienojumu reisiem. Bet, kas īsti ir lidojums vienā biļetē? - Multi City saplānots lidojums pārdevēja mājaslapā?
Jau iepriekš, sorry par stulbajiem jautājumiem, bet no foruma meklēšanas īsti precīzas atbildes nevarēu atrast. Paldies!
Jā, problēmu gadījumā jāvēršas pie pārdevēja, bet tikai tad, ja aviokompānija kaut ko atceļ pirms izlidošanas. Ja kaut kas nojūk jau vēlāk, lidojuma dienā biļete pilnībā pāriet aviokompānijas kontrolē.
Jebkura biļete ir savienotā, ja tā ir viena. Nav nozīmes, kur tā ir pirkta. Izņēmums ir daži aģenti, kas mēģina kaut ko kombinēt paši kopā (piem. Kiwi), bet tad tam jābūt skaidri norādītam. Gotogate tā nedara.
Biļete pie aģenta var būt lētāka tāpēc, ka zemā cena, visticamāk, ir tikai ar vienu specifisku karti, kura, kā aģents cer, Tev makā neatradīsies. Vai, ka piepirksi lērumu nevajadzīgu papildpakalpojumu no viņa. Tie tiks piedāvāti biezā slānī.
Liels paldies par atbildēm, bet nedaudz vēlos precizēt:
Tad principā pirkt atsevišķas biļetes ir diezan liels risks, ja kaut kas noiet greizi, t.i. pirmā lidmašīna kavē, kā rezultātā netiek paspēts jau uz nākamo?
Liels paldies par atbildēm, bet nedaudz vēlos precizēt:
Tad principā pirkt atsevišķas biļetes ir diezan liels risks, ja kaut kas noiet greizi, t.i. pirmā lidmašīna kavē, kā rezultātā netiek paspēts jau uz nākamo?
Jā, tā tas ir, lai gan principā šo risku ir iespējams apdrošināt. Vairumā gadījumu gan spēkā ir prasība, lai starp reisiem būtu vismaz 2 stundas.
Drošāka ceļošana ir ja starp lidojumiem pa vidu ir nakts. Tad ne kavēšanās, ne lidojuma laika izmaiņas nevar sabojāt ceļojumu. Bet ne pie visām lidostām nakšņošana būs lēta.
Liels paldies par atbildēm, bet nedaudz vēlos precizēt:
Tad principā pirkt atsevišķas biļetes ir diezan liels risks, ja kaut kas noiet greizi, t.i. pirmā lidmašīna kavē, kā rezultātā netiek paspēts jau uz nākamo?
Uz šo jautājumu nav tik vienkārši atbildēt, jo daudzi un dažādi faktori. Parasti liels risks šādas biļetes ir pirkt tad, ja ir mazs savienojumu laiks, ceļo ar bagāžu un tiek lidots uz pavisam tāliem galamērķiem, kur jaunu biļeti iegādāties vai izveidot ātru alternatīvu savienojumu var būt sarežģīti. Kopumā tālākiem lidojumiem mazāka iespēja kļūdīties, ja izvēlas savienotos. Piemēram, Eiropas robežās nav nekāds lielais risks pirkt 2 Ryanair biļetes ar 1-3h savienojuma laiku, jo lielā vairumā gadījumu ir padaudz alternatīvu, bet garākam starpkontinentālajam noteikti labāk nodrošināties ar vismaz 3-6 h rezervi.
Problēmu gadījumos vienmēr noderēs laba apdrošināšana, bet tad nepieciešams, lai būtu kārtīgi izlasīti polises noteikumi, kā arī pieejama brīva naudas summa, ar kuru problēmu gadījumā apmaksāt taksi, viesnīcu, iespējams, jaunu biļeti, jo apdrošināšana naudu atgriezīs tikai nedēļas vai mēnešu laikā pēc ceļojuma beigām.
Vienmēr arī spēkā 261. regulas kompensāciju mehānisms (labāk izdrukāt un paņemt līdzi, lai uz vietas lidostā skaidrs, ko un kad var prasīt, jo avisabiedrībām ir tendence noklusēt viņām neizdevīgas lietas), bet tas nebūs spēkā pie sliktiem laika apstākļiem un ārkārtas apstākļiem, kur palīdz tikai laba apdrošināšana. Un uzmanīgi jāskatās noteikumi, piemēram, Swedbank apdrošina streiku radītus kavējumus, bet daudzi citi nē.
Ja nedaudz bail par paša kombinētiem savienotajiem reisiem un riskēt nepatīk, tad vienmēr labāk sākt ar mazliet dārgāku savienoto biļeti, kas pirkta aviokompānijā ar salīdzinoši labu reputāciju.
Tad principā pirkt atsevišķas biļetes ir diezan liels risks, ja kaut kas noiet greizi, t.i. pirmā lidmašīna kavē, kā rezultātā netiek paspēts jau uz nākamo?
Atsevišķas biļetes var pirkt tad, ja starp lidojumiem pats uztaisi palielāku atstarpi. 1-2 stundu atstarpe starp nesavienotajiem lidojumiem (it īpaši lidojot caur Lielbritāniju, kurā ielidojot no LV būs robežkontrole) var būt liktenīga, lai nepaspētu uz nākošo lidojumu. Šeit ceļakājā atceros vismaz divus aprakstītus gadījumus, kad "ceļakājieši" nepaspēja pārsēsties Lielbritānijas lidostās nesavienoto lidojumu kavējuma dēļ. Vairumā gadījumu pat viesnīca pie Londonas lidostas būs ievērojami lētāka nekā jauns lidojums uz "tekošo" dienu vai rīt uz brokastu laiku. Ja kavējums būs līdz 2-3 stundām, tad atkarībā no attāluma arī kompensācija no aviokompānijas "nespīd".
Liels paldies par atbildēm, bet nedaudz vēlos precizēt:
Tad principā pirkt atsevišķas biļetes ir diezan liels risks, ja kaut kas noiet greizi, t.i. pirmā lidmašīna kavē, kā rezultātā netiek paspēts jau uz nākamo?
Vienmēr arī spēkā 261. regulas kompensāciju mehānisms (labāk izdrukāt un paņemt līdzi, lai uz vietas lidostā skaidrs, ko un kad var prasīt, jo avisabiedrībām ir tendence noklusēt viņām neizdevīgas lietas), bet tas nebūs spēkā pie sliktiem laika apstākļiem un ārkārtas apstākļiem, kur palīdz tikai laba apdrošināšana. Un uzmanīgi jāskatās noteikumi, piemēram, Swedbank apdrošina streiku radītus kavējumus, bet daudzi citi nē.
Swedbank, ir vienīgais apdrošinātājs, kas apdrošina streiku radītus kavējumus, ar piebildi, ka iepriekš par streikiem nekas nav bijis zināms...
Nedaudz paturpinot iepriekšējo tēmu, jautājums par visiem Edreams utt. Piemēram, eDreams manis noskatītais lidojums sanāk gandrīz par 30 euro lētāk kā aviokompānijas mājaslapā. Protams, lasot atsauksmes ne viss ir tik pozitīvi, pieņemu, ka laikam nevajadzētu riskēt 30 euro dēļ? Vai tomēr nav viss tik slikti? Jo lasot dažādas pieredzes/atsauksmes ne visi var uzreiz samaksāt utt.
P.S. Kādas atsauksmes par Iceland air? Ir plāns izmantot lidot no CPH caur KEf uz SFO (sanāk tiešām krietni vien izdevīgāk pat bez ēdināšanās).
Te sen jau sen vairums biedru visas biļetes pērk caur Edeams u.c. aģentūrām, jo lētāk. 30 EUR nav maz, bet nu jāskatās, kāds ietaupījums sanāk uz kopējo cenu.
Mīnusi - ja aviokompānija kaut ko pamaina pirms izlidošanas, tad jākomunicē ar Edreams, kas parasti ir ar sliktākiem rezultātiem. Atkarīgs arī no aviokompānijas, dažas ir ar mieru uzreiz biļeti ņemt savā kontrolē. Naudu atgriezt šajā gadījumā nebūs problēma, grūtības var būt, mēģinot dabūt derīgākas alternatīvas (parasti piedāvā pirmo, kas pagadās, var būt ar sliktākiem laikiem u.t.t.).
Lidojuma dienā biļete pilnībā pāriet aviokompānijas kontrolē, un no šī brīža jau ir vienalga, kur tā pirkta.
No aritmētikas viedokļa 30 un 60 ir riska vērts, 400 un 430 jau apšaubāmi.
No aritmētikas viedokļa 30 un 60 ir riska vērts, 400 un 430 jau apšaubāmi.
Nav jau arī tā, ka būtu kaut kādi baigie riski, biļeti izdos un naudu nenozags (tajos dažos gadījumos, kad neizdod, parasti pie ''vainas'' ir paši pircēji, mēģinot piemuļķot sistēmu - bet naudu jau atdod vienmēr, ja pirkums atteikts).
Kas attiecas uz izmaiņām reisos, tad jāskatās, kas par aviokompāniju, un cik laicīgi pērk. Dažas maina biežāk, dažas retāk, jo tuvāk lidojuma datums, jo mazāka izmaiņu varbūtība.
nu jā, šajā gadījumā 315 Iceland Air mājaslapā un 280 euro eDreams. Airbaltikam arī skatījos interesanti RIX - CPH/// ARN - RIX 83 euro, eDreams - 70 euro.
Labi, relatīvi, nevēlētos riskēt laikam.
Nākamais: IcelandAir mājaslapā, bet tas vispārīgi, arī citās mājaslapās, pēc valodām arī tiek noteikta maksāšanas valūta. Tad es arī faktiski maksāšu, piemēram, EUR vai tomēr viņi konvertēs piemēram no Islandes kronas uz EUR?
nu jā, šajā gadījumā 315 Iceland Air mājaslapā un 280 euro eDreams. :) Airbaltikam arī skatījos interesanti RIX - CPH/// ARN - RIX 83 euro, eDreams - 70 euro.
varbūt paskaties vismaz, ar kuru karti maksājot ir šī cena... iespējams, tāda tev nemaz nav.
Uzraksti konkretus datumus un marsrutu atrastajiem lidojumiem
Es jau nu gan pirktu, kur lētāk, protams, ja ir reāli pieejama attiecīgā karte. Un, kur nu vēl, ja jādomā, kādā valūtā šie nočārdžos.
15.12. RIX - CPH, tad 5h drošs starplaiks, tad / CPH - KEF / KEF - SFO
25.12. NYC - KEF / KEF - ARN, tad4h drošs starplaiks, tad/ ARN - RIX
15.12. RIX - CPH, tad 5h drošs starplaiks, tad / CPH - KEF / KEF - SFO
25.12. NYC - KEF / KEF - ARN, tad4h drošs starplaiks, tad/ ARN - RIX
cik tad tev kopsumma šādam pašveidotam savienojumam?
Tik tuviem datumiem jau nu droši var pirkt, ku lētāk.
400 (aviokompāniju mājaslapās), var vēl lētāk?
Sveiki,
Vai lidojot VNO-CPH CPH-SFO savienojums 45minūtes ir reāls? Lidojums ar SAS... Varbūt kādam ir bijusi pieredze līdzīga? Vai CPH nav baigās pārbaudes pirms izlidošanas, ņemot vērā, ka lido uz ASV?
Tāpat atpakaļceļā ARN 1h. Un vai ir kāda nozīme - vai tas ietekmē laiku, ja, piemēram, ir arī lielā bagāža? Protams, iečekojot to līdz galamērķim (pieņemu, ka tā dara).
viss ir atkarīgs no tā,vai tie ir savienotie reisi? Ja jā,tad Tava nepaspēšana jau ir SASa problēma un viņi darīs visu,lai Tu nonāktu galapunktā pēc iespējas laicīgāk. Un nododamais koferis ,ja tas iečekots līdz galam, lidos kopā ar Tevi.
(bet,protams,vienmēr paliek iespēja,ka lidostā kāds atslēgs elektrību un koferi aizsūtīs citur )
Protams, ka savienotie. Vienīgais, kas nav savienots ir tikšana līdz VNO - autobuss/airbaltic ar vismaz 3h starplaiku.
Starp Luxexpress iebraukšanu Tallinas autoostā un izlidošanu ir 1h30min. Cik google maps parāda, no autoostas līdz lidostai var nokļūt nepilnās 10minūtēs (ar taksi).
Jautājums - vai ir vērts tā riskēt?
Domāju, ka var. Es riskētu.
Reālais brauciens mums bija nepilnas 15 min. Plus taxify gaidīšana 5 min. Pati TLL protams mazs "šķūnītis"
Bet drīzāk jau jautājums ir vai Luxexpress iebrauks laikā vai nē, nevis cik ātri var nokļūt lidostā no autoostas. Ziemā es personīgi neriskētu
asaris52
papildus lidojot uz ASV ir katram pasažierim jāatbild uz drošības jautājumiem - vai pats kārtojis somas, vai neved neko aizliegtu utml. Es personīgi neriskētu ar tik īsu savienojumu uz/no ASV, kaut SAS māk nomenedžēt pārlikt arī 10 minūšu laikā ar visu bagāžu (bija pieredze ARN).
vismaz pirms gada CPH, lidojot uz Bostonu, man liekas, ka maniem biedriem vispār neko neprasīja, tikai ESTA esamību lieku reizi pārbaudīja, man gan bija padziļinātā pārbaude, jo bija SSSS uz boarding pass.
Paldies, jo nākamā izvēle ir 5h gaidīšana CPH, ko nudien nevēlētos, turklāt No VNO izlidojot 6.
Tiri teorētiski, ja jau aviokompānija tādu savienojumu piedāvā, tad arī paši pēctam uzņemtos atbildību.
Vienīgi, ja, piemēram, aizkvētos drošības jautājumi/pārbaudes - vai šajā gadījumā viņi atbildību nenestu?
asaris52
papildus lidojot uz ASV ir katram pasažierim jāatbild uz drošības jautājumiem - vai pats kārtojis somas, vai neved neko aizliegtu utml. Es personīgi neriskētu ar tik īsu savienojumu uz/no ASV, kaut SAS māk nomenedžēt pārlikt arī 10 minūšu laikā ar visu bagāžu (bija pieredze ARN).
Ta, ko nu biedē cilvēku, tā papildus kontrole (ja vispār ir) un jautājumu uzdošana jau ir iekāpšanas procedūras sastāvā - respektīvi, ja jau tik tālu ir tikts, tad jau arī lidmašīnā tiks ielaists (protams, ja vien amerikāņiem neradīsies aizdomas, ka esi terorists). ''Parastā'' drošības kontrole atkārtoti nav jāiet, tikai pasu kontrole izlidošanai no Šengenas.
Paldies, jo nākamā izvēle ir 5h gaidīšana CPH, ko nudien nevēlētos, turklāt No VNO izlidojot 6.
Tiri teorētiski, ja jau aviokompānija tādu savienojumu piedāvā, tad arī paši pēctam uzņemtos atbildību.
Vienīgi, ja, piemēram, aizkvētos drošības jautājumi/pārbaudes - vai šajā gadījumā viņi atbildību nenestu?
nu manā gadījumā vismaz bija tā, ka izgāju caur parasto pasu kontroli uz nešengenu, un tad jau pie iešanas iekšā atsevišķā geitā bija tā esta un drošības pārbaude - ja reiz būsi pie tā geita, tad jau bez tevis neaizlidos.