Visas labas lietas reiz beidzas. IHG punkti bija derīgi mūžīgi, tagad, ja 12 mēnešus kontā nebūs nekādas aktivitātes, punkti dzēsīsies. Pirmā dzēšana notikšot 2016. gada maijā.
1. maijā 300 viesnīcām paaugstinās bonusa nakšu cenu punktos, 150 viesnīcām samazinās.
Šī gada augustā IHG arī ieviesīs jaunu statusa līmeni virs Platinum, to varēs sasniegt ar 75 naktīm vai 75 000 punktiem.
Biežāk uzdotie jautājumi par izmaiņām: http://www.ihg.com/hotels/us/en/global/rewardsclub/member-benefits/faq
Jaunā līmeņa labumi: http://www.ihg.com/hotels/gb/en/global/rewardsclub/member-benefits
Vai ir kaut kur redzams viesnīcu saraksts, kuras skars samazinājums/palielinājums? Iespējams vajadzētu tērēt punktus pirms to devalvācijas attiecīgajā viesnīcā.
Lētākais punktu kustināšanas veids ko atradu (ja nu galīgi nesanāk nakšņot), ir nopirkt kādu e-book par 150 punktiem. Ja tas derēs punktu derīguma termiņa pagarināšanai, tad nav nemaz tik traki.
Var jau būt, ka pietiek veikt rezervāciju (par punktiem) kaut kad tālā nākotnē un pēc kāda laika atcelt. Ja kontā rādīs punktu beigu datumu, tad šo paņēmienu varēs pārbaudīt, vai tas datumu maina.
Pilnīgs bardaks. Es IHG izvēlējos tieši tā iemesla dēļ, ka nevajag iespringt par punktu derīgumu
Nu labi, ja tik vien ka reizi 12 menesos jaizveic jebkada aktivitate, nav jau tik traki.
Ja expiretos visi punkti kam "vecums" parsniedz gadu, tag gan butu slikti.
Ja kādam 5-10 kaķa konti, tad pakustināt visus darbietilpīgi. Es ieteiktu jau tagad pierezervēt kādu viesnīcu par 10 000 punktiem gadu uz priekšu, lai nākamajā martā var atcelt. Tad varētu ieskaitīties kā aktivitāte. Darot to vēlāk, gan jau viņi būs izķēruši vienkāršākos veidus, ka veikt viltus aktivitāti.
Kaķu kontos pa pāris tūkstošiem punktu. Būs laicīgi jāpārdzen uz pamatkontiem, lai nesanāk kā Club Carlson, kad 50% nelielo uzkrājumu kontos vienkarši pazuda aizmāršības dēļ. Bija pierasts, ka arī tie netika dzēsti. Vajadzēja laicīgi uz jūdzēm pārdzīt pirms CC punktu devalvācijas pagājušā gada vasarā.
Man situācija pēdējos gados ir būtiski mainījusies, jo nav vairs laika pa vakariem administrēt n-tos kontus, un pamazām visos kreisajos kontos parādās nullītes. Kādreiz tas bija kā hobijs, un bija pat sava veida azarts. Pēdējā gada laikā bija vairāki gadījumi, kad norezervēju viesnīcu Viļņā ilgam laikam uz priekšu, bet atjēdzos, kad datums jau sen garām, un viss darbs vējā. Easy come, easy go…
Kā teica kāds slavena ceļakājieša paziņa - ja to laiku tērē naudas pelnīšanai, var atļauties lidot uz tām pašām vietām biznesa klasē. Ne katram ir tāda iespēja, bet man laikam tāds laiks ir pienācis. Tagad pat vairs netērēju laiku, ja ir iespēja sapelnīt līdz 1000 bezmaksas punktiem kādā aptaujā vai akcijā. Evolūcija, tā teikt
Uz jautājumu Flyertalkā IHG pārstāvim par to, vai būs viesnīcu saraksts, kam paaugstinās punktu cenas, viņš izvairās atbildēt, tā ka var secināt — šāda saraksta nebūs.
Dažādos resuros ir paarādījies saraksts ar viesnīcām , kurās paaugstinās/pazeminās punktu cenas - http://www.pointswithacrew.com/list-of-ihg-hotel-point-changes-released/
Šobrīd vēl var rezervēt pēc vecajām cenām, arī uz laika periodu pēc 1.maija. Varbūt kāds atceras no iepriekšējām izmaiņu reizēm, ja es rezervēju viesnīcu par 20 000, kuras cena pēc izmaiņām pieaug, vai no manis ir tiesīgi pieprasīt starpību? It kā jau nevajadzētu...
Protams, ka nevar pieprasīt starpību, tāpat kā nevar prasīt piemaksāt par viesnīcu, ja rezervē par 100 EUR, bet vēlāk cena paceļas līdz 150 EUR, tāpat kā nevar pieprasīt piemaksāt, ja nopērc lidojumu par 100 EUR, bet vēlāk cena paceļas līdz 300 EUR, utt…