Reizēm var apjukt, ko tieši viesnīcu mārketinga personāls ir domājis, kad rakstīja piedāvātās iespējas. Te būs skaidrojums:
http://www.cnngo.com/explorations/life/deciphering-travel-marketing-ling...
Diezgan skarbi, bet nav tālu no taisnības. Bieži viesnīcu jāizvēlas ātri, un nav laika pētīt atsauksmes, tāpēc pie līdzīgas cenas bieži vien šie triki nostrādā. Loģiski, ka all inclusive viesnīcā par dzeramnaudu var dabūt labāku istabas uzkopšanu, bārā stikla glāzi aliņam u.tml., bet few minutes walk līdz pludmalei tik tiešām izvēršas par pagaru pastaigu, un dažreiz tikai pēc reljefa var noteikt, kurā virzienā varētu būt jūra. Viss ir piedzīvots, un jau nepārsteidz, ka viesnīcas īpaši izceļ priekšrocības, bet noklusē būtiskus trūkumus, kā piemēram „viesnīca ir pašā Čikāgas centrā, bet rēķinies, ka gar logu tev jau no agra rīta mežonīgi grabēdams pa dzelzs estakādi braukās vilciens”, vai „viesnīca ir tikko izremontēta, bet fasāde vēl tiek taisīta, tāpēc pa logu tu neko neredzēsi, un darba laikā rēķinies ar pamatīgu troksni”.
Loti preciizi - nesen rezerveeju viesniicu, kurai "there is the XXX tube station round the corner". Ruupiigaak izpeetot, izraadiijaas, ka XXX tube station nemaz nav tuvaakaa metro stacija, bet liidz tuvaakajai metro stacijai pa tuvaako marssrutu ir jaaiet pa vismaz 8 dazzaadaam ielaam, pagriezzoties katraa ielu krustojumaa - vismaz 7 ielu stuuros Attaalums gan ir tikai 0,4 juudzes.