Sveicināti!
Meklēju lētāko iespējamo lidojumu uz Indiju. Izlidošana sākot no 22.oktobra (+ 2-3dienas), atgriešanās Rīgā pirms Ziemassvētkiem (vēlākais 22.decembris). Galamērķis Indijā ir Goa, bet pētot internetu esmu secinājusi, ka lētākais variants iznāk lidot uz Deli un no turienes tad tālāk. Pati pagaidām esmu atradusi lidojumu 22.10. - 22.12. Rīga - Maskava - Deli - Maskava - Rīga. Lidojums ar Aeroflot, cena 348 LVL (atrasts Matrix), skatoties paša Aeroflot lapā cena bija nedaudz lielāka. Vēl tāds jautājums - varbūt iespējams vēl kaut kā samazināt cenu, ja tiek mainītas ielidošanas/izlidošanas lidostas Indijā?
Piebildīšu - 1 nododamā bagāža būs.
Paldies
No Stokholmas bija cena nedaudz virs 300 EUR, varbūt papēti to: http://www.celakaja.lv/forumi/leti-lidojumi-no-eiropas-uz-aziju-2013-g-t...
Ja grib tieši uz Goa, tad it kā labāk un pareizāk būtu lidot uz Mumbaju, jo no Mumbajas vairāk tiešo bezpārsēšanās avioreisu uz Goa. Uz Mumbaju lidojumiem no Briseles samērā lētas cenas sola TURKISH airlines (no 414EUR), bet tikai lidojumiem no 01.11.2013. Palasi šo, varbūt, ka var ko lētāk sakombinēt, lai gan diži liela ekonomija nebūs, jo vēl jātiek uz Briseli:
Izskatās, ka no ARN uz Indiju zemā cena ir pazudusi. Ielidot un izlidot Indijā labāk caur Mumbaju vai DEL, bet cenu gan tas palielina (ja mainās ielidošanas un izlidošanas lidosta Indijā). No Goa un Kolkatas vai Chennai ir pamaz reisu uz ES valstīm un tie nebūt nebūs lēti.
Paldies! Papētīju to variantu no Briseles uz Mumbaju - nu ja pierēķina ceļu līdz Briselei, tad sanāk gandrīz tas pats, kas lidot no Rīgas caur Stambulu uz Mumbaju. Nu bet skatoties pēc cenas - Aeroflot variants uz Deli pagaidām tomēr ir lētākais. Jāparēķina tikai cik sanāks ceļš no Deli līdz Goa... Ar vilcienu cauri visai Indijai vēl tā kā neesmu gatava braukt, atliek lidmašīna
Vēl man tāds jautājums radās - varbūt var saplānot lētāku variantu, piemēram, lidojot uz kādu blakus valsti un no turienes tad uz Deli vai Mumbaju, vai vēl kādu citu Indijas pilsētu?
Baidos, ka ar ielidošanu blakus valstīs (Pakistāna, Nepāla, Butāna, Bangladeša, Šri Lanka) nebūs līdzēts. Cena, ticamāk, būs vēl dārgāka. Lidojumi no Kathmandu uz DEL, piemēram, nemēdz būt ļoti lēti. Butānā turklāt ir diezgan specifiski ieceļošnas noteikumi. Vari paskatīties un pameklēt čartera lidojumus no Anglijas uz Goa. Monarch (www.monarch.co.uk) tur noteikti lido, varbūt arī Thomson fly. Tādā gadījumā gan vēl nāks klāt ceļš RIX-LON vai RIX - MAN. Tavā gadījumā vēl viena problēma - čartera lidojumi "met nost" cenu neilgi pirms izlidošanas, ja lidojums tiek slikti pirkts. Uz 22.decembri lētā biļete atceļam var arī neatrasties vairāk kā divus mēnešus pirms izlidošanas. čartera lidojumiem nereti maina laiku nedēļu pirms izlidošanas, tas sarežģī čartera lidojumu izmantošanu, ja vien nelido no Baltijas reģiona, kurā attālumi ir ātri pieveicami bez aviopārlidojuma.
Ja nevajadzētu izlidot tik drīz, varētu pagaidīt Stockmann/Finnair trakās dienas oktobrī. Varbūt būs Deli. Pati paspēju iegādāties ARN-BOM-ARN janvārim. Tallinks parasti janvārim izsūta atlaižu kuponus.
Ar tām Stockmann trakajām dienām ir tā, ka uz RIX-DEL parasti trakajās dienās cena nav lētāka par 350 Ls, resp. Aeroflot patreizējā cena. Uz BOM Finnair jau labu laiku nelido.
Paldies! Papētīju to variantu no Briseles uz Mumbaju - nu ja pierēķina ceļu līdz Briselei, tad sanāk gandrīz tas pats, kas lidot no Rīgas caur Stambulu uz Mumbaju. Nu bet skatoties pēc cenas - Aeroflot variants uz Deli pagaidām tomēr ir lētākais. Jāparēķina tikai cik sanāks ceļš no Deli līdz Goa... Ar vilcienu cauri visai Indijai vēl tā kā neesmu gatava braukt, atliek lidmašīna
No vilcieniem Indijā nepavisam nav jābaidās. Esmu braucis no Deli uz Mumbaju un atpakaļ. Vilciens kā jau vilciens. Atšķiras no Eiropas vilcieniem varbūt vienīgi ar to, ka Indijas vilcienos cenā ietilpst arī pusdienas/vakariņas.
Nu nav tik vienkārši ar tiem vilcieniem. Pirmkārt, Deli - Mumbaja ar vilcienu 1A sleeper class (ja nemaldos COUCHETTE) jeb kupeja dažkārt maksā apmēram tikpat cik aviobiļete, otrkārt, vilcieni kursē ilgi (Delhi - Mumbaja - ap 20 stundām). Plackartu tipa vagonos mēdz arī zagt, biļetes gan uz plackartu stipri lētākas. Treškārt, dzelzceļa biļešu pārdošanas sistēma Indijā ir diezgan sarežģīta. Tūristi gan var lietot tā saucamās TATKAL tickets - izbraukšana tūlīt. Viņu daudzos vilcienu tipus un klases pagrūti saprast iebraucējam, kas tur ierodas pirmo reizi. Biļešu pārdošanas sistēma ir kā PSRS laikos tikai daudz sarežģītāka, jo apjoms un vilcienu daudzums - milzīgs. Zinu krievu pārīti, kuri Mumbai - Magdaon (Goa) pirka biļetes it kā kupejniekā, bet tas izrādījās plackarts.
Ieeej jebkura turistu biroja un ar 1 ls uzcenojumu noperc dzelzceļa biļeti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Indijas vilcienu klases - dzīvē dažkārt Indijas vilciena iekšpuse ir bikiņ mazāk pievilcīgāka un ne pārāk sakopta.