Tieši pirms pāris dienām meklēju, vai Air Serbia un Etihad mani baros lidojuma laikā, un uzdūros viņa blogam, tieši to pašu arī nodomāju
Man gan šķiet, ka darbs nepārtraukti ēst to, ko pasniedz lidmašīnās ekonomiskajā klasē nekādi nav labākais pasaulē, drīzāk stipri tuvu otram spektra galam…
Nu, man gan gribētos apšaubīt, nezinu, kā par pārtikas vērtīgo (vai ne tik vērtīgo) sastāvu, bet jāatzīst, ka nebiju ēdusi garšīgākas maizītes par Lufthansas sniegtajām
Man gan Lufthansa īso lidojumu piedāvājums līdz šim ir licies tāds galīgi nekāds (nēnu, labāks jau ir par AF piedāvāto vienu - VIENU - krekerīti uz pasažieri uz lidojumu Tas vispār kaut kāds kuriozs, tad jau labāk nepiedāvātu neko), vienīgi dzērienu izvēle laba. Starp citu, BT iepriekš pasūtītais ēdiens vienmēr ir bijis garšīgs, var tikai rekomendēt. Bet līdz šim tomēr vislabākā ēdināšana bijusi SQ. (Kaut gan arī TK neatpaliek. Vienīgais, kas man subjektīvi drusku nepatīk TK ēdināšanā, ir tas, ka viņi kaut kā vairāk skopojas ar dzērieniem. Ja grib kafiju UN apelsīnu sulu, tad bola acis. Ok, tas varbūt drusku pārspīlēti, bet man radās tāds iespaids. Vienmēr jāprasa pašam, nepiedāvā proaktīvi, kā tā pati LH vai daudzas citas.)
Ja ekon. klases ēdienus var nobaudīt normālos apstākļos, normāli uzservētus (nevis troksnī un saspiestībā 11000 metru augstumā), es domāju, viņi būtu tīri garšīgi. Protams, vai tas ir sapņu darbs, par to es gan neesmu pārliecināts, drīzāk jau tāds darbs, kas ar laiku varētu arī apnikt.
delfu "žurnālistiem" tas noteikti varētu likties sapņu darbs, ēdot dienišķo bulku sasmakušajā delfu birojā.
pieredze ir dažāda
mans iepriekš pasūtītais ēdiens (brokastis) BT bija pretīgākais, kas vispār ir ēsts lidmašīnā un sabojāja visu iespaidu par viņiem. Turkish un Lufthansa- tālajos reisos ir ļoti labi. Maizes un bulkas īpaši nesaista, bet ir ok.
Man ar kaut kā negribētos piekrist, ka tas varētu būt sapņu darbs. Pārsvarā gan varu ievērtēt tikai Eiropas robežās lidojošo kompāniju bizneša klašu piedāvājumu - BT tomēr ir labākais un interesantākais piedāvājums. Belavia bija sajūta, ka uz šķīvja sagriezts tas, kas nu tajā brīdī bija ledusskapī aizķēries, bet Aeroflot ēdienkartē pat kalorijas bija uzskaitījuši - kopā pa maltīti savācās dienas norma, pie tam ēdiens bija trekns... bet nu katram savs...
kāds kuram sapņu darbs. Tomēr, domājams, ka lielākā daļa no mums dara vismaz citu acīm mazāk pievilcīgu darbu.
Man gan sakrita Turkish vērtējums - neesmu lidojusi ne biznesa klasē, ne lielākā daļā viņa nosaukto, bet no visiem, kurā ēsts, Turkish bija labākie. Svaigi. Humus (sevišķi kopā ar vīnu ) likās labākais kāds ēsts vispār!
Man no Turkish mango krēms palika atmiņā, toreiz tā iegaršojās, ka atbraucot mājās meklēju recepti. Diemžēl ar ziemā dabūjamajiem mango Rīgā nekas dižs nesanāca, pēc mango gandrīz negaršoja
Turku stjuartes interesanti runā. Par ēdienu saņēmu jautājumu – "Solomon or chicken"? Pēc kāda brīža sapratu, ka domāts lasis vai vista. Ar dzērieniem vēl grūtāk – pajautāju vīnu. Atbilde – "Torture your friend!". Smags nosacījums, lai dabūtu vīnu… Beigās izrādījās, ka prasa "Turkish or French?".
Man no Turkish mango krēms palika atmiņā
Starp citu, īstam, gatavam mango pašam par sevi jābūt ar krēmīgu garšu. Es to sapratu tikai tad, kad Madeirā pirmoreiz ēdu vietējos mango - perfekti gatavus, saldus un fantastiski garšīgus. Kā atceros, tā tek siekalas
Turku stjuartes interesanti runā. Par ēdienu saņēmu jautājumu – "Solomon or chicken"? Pēc kāda brīža sapratu, ka domāts lasis vai vista. Ar dzērieniem vēl grūtāk – pajautāju vīnu. Atbilde – "Torture your friend!". Smags nosacījums, lai dabūtu vīnu… Beigās izrādījās, ka prasa "Turkish or French?".
Imho, jo tālāk uz Āzijas pusi, jo nesaprotamāk runā. Man līdz šim visneatšifrējamākā ir likusies malaiziešu angļu valoda. Es ar savu, jāatzīst, arī nepavisam ne ideālo angļu valodu tur bieži vien nesapratu neko un atbildēju kaut ko vienkārši pēc intuīcijas (jo cik tad var teikt - sorry? sorry? sorry?)
Un vēl turkišos jāsaka votka, vodku saprot sliktāk, pārprasa, reiz pat ielēja ūdeni.. un jā, saldie viņiem tiešām ļoti gardi!
Atgriežoties pie tā labākā darba pasaulē, šodien ēdu nacionālajā aviokompānijā ko tādu:
Ar plastmasas "vāciņu" virsū vispār neizskatījās pēc tā, kas bildē. Negribētu vis darbu, kur man šī ēšana būtu darba uzdevums.
WOW! Nu šis ne ar ko neatšķiras no PTAC 2012. gada lietas pret Rīgas Piena kombinātu par saldējuma attēla "neatbilstību" faktiskajam saldējuma izskatam. http://www.ptac.gov.lv/sites/default/files/pk-rpk_123.pdf Būtu interesanti paskatīties BT vai arī PTAC pamatojumus, kāpēc vienā gadījumā ir negodīga komercprakse, bet citā, līdzīgā, nav.
Izskatās nožēlojami… Trakuli — vai tad PTAC saka, ka šī ir godīga komercprakse? Droši vien nav bijis iesniegums par AirBaltic ēdiena neatbilstību reklāmbildei.
Nu tad jau uzreiz arī jāprasa trauciņš, kā bildē arī!
Man jau te atkal bruks virsuu, bet es neredzu nekadu lielu atskiribu. Izskatas pietiekosi garsigi.
Tieši tā, tāpēc arī iesmēju par "trauciņu". Linca noteikti par mums visiem labāk zin, kā foto tiek apstrādātas, fočētas, no kādiem leņķiem ņemtas utt. Tas taču tikai normāli, ka reklāmas bukletā tas izskatās krutāk. Laikam jau ejam uz to stilu par Amerikas lielo vides reklāmu ar burgeru - kur zem tā bija apakšā rakstīts - Not the actual size.
Es vēl rūpīgi izlasīju ēdienkartē vai kaut kur rakstīts, ka nav īstā izmēra, var neatbilst krāsa utml nebija. Garša, diemžēl, nebija nekāda iespaidīgā, bet par to jau no bildes laikam nevar tāpat iepriekš spriest. Vajadzēja man ar to plastmasas vāciņu nobildēt, bet atpakaļceļā nez vai ņemšu šo piedāvājumu vēlreiz kādu gadu atpakaļ biju pirkusi salātus lidmašīnā, bija tīri ēdami, protams, lapu vairāk nekā gaļas, bet tas jau tā tipiski. Šis nu tikai tik, cik silts.
Par foto apstrādi zinu gan, bet ne ceļojumu foto sakarā kā kādam varētu likties (nav tā, ka mūsu bildēs kaut kas nu mega baisi tiktu apstrādāts - jeecha seminārā rādīja oriģinālbildi un gala rezultātu, tepat ceļakājā pieejamajā prezentācijā arī var apskatīties), bet no 10+ gadu pieredzes modes biznesā. Lūk tur nu gan ir bijis tā, ka pat mamma nepazīst.
Man jau te atkal bruks virsuu, bet es neredzu nekadu lielu atskiribu. Izskatas pietiekosi garsigi.
Man piemēram ir atšķirība, vai ēdu no īstiem traukiem, vai no plastmasas šaufeles.
Un svaigus zaļumus neredzu uzkaisītus kā reklāmbildē.
Izskatās nepietiekoši garšīgi.
(Nav runa par apgaismojumu un rakursu, tas protams var atšķirties un atšķirsies.)
Reiz Minskā aizgāju uz šo te http://www.celakaja.lv/forumi/ieteikums-baltkrievijas-apmeklejumam?page=... . Tad nu tajā iPad pasūtīju apetelītīgu plovu. Kad man atnesa ēdienu, es to atteicos pieņemt, jo tas absolūti nebija līdzīgs tam, ko es pēc viņu iPad biju pasūtījis. Tad nu nesa projām un pēc brīža nesa kaut ko kas jau bija kaut nedaudz līdzīgs fotogrāfijai (kaut gan nu arī vēl tālu prom no fotogrāfijas). Bet nu jāņem vērā, ka tur viņiem bija virtuve ar iespēju manevrēt, lidmašīnā stjuartēm laikam grūtāk Morāle - diemžēl marketinga nodaļas un virtuves sadarbība bieži vien nenotiek
vismaz iekš pre-order menu rakstīts:
Varbūt. Bet papīra ēdienkartē nebija. Un ar pre-order tur viens šodien skandalēja, ka viņam esot noņemta nauda no kartes, bet ēdienu tā arī neatnesa. Stjuartes raustīja plecus un teica, ka jābūt līdzi izdrukai un viņām neesot informācijas par tādu pasūtītu ēdienu.
Domāju mēs visi saprotam, ka tāda atruna nav brīnumlīdzeklis, kas ļautu kaviāra vietā pasniegt zivju pirkstiņus. Tā nebūtu līdzējusi piemēram trakuļa pieminētajā saldējuma lietā. Jāatzīst gan, ka RPK rīkojušies daudz pārdrošāk un bezkaunīgāk. BT atšķirības ir mazākās detaļās, bet to visu kopsummā par ēdienkartes attēlu rodas iespaids kā par laba bistro veikumu, savukārt tas, ko atnesa, atsauc sliktākās atmiņas par skolas ēdnīcu.
Man piemēram ir atšķirība, vai ēdu no īstiem traukiem, vai no plastmasas šaufeles.
Ekonomiskajā klasē no īstiem traukiem? Kad zāle bija zaļāka un saule spožāka...
Māri, runa ir par maksas papildpakalpojumu, kāda tad nozīme klasei. Un reklāmbildē ir (vismaz izskatās) īsts trauks.
Es ceru, ka tas nebija nopietni. Es vēl pirmīt domāju, ka varbūt man no telefona nav visas nianses uztveramas, bet tagad, apskatoties datorā, varu teikt godīgi, ka Lincas attēli vispār ne ar ko neatšķiras (nevar ne salīdzināt ar RPK gadījumu, kur reklāma no realitātes patiešām atšķiras). Ja mēs lūkojamies uz to, kas ir svarīgs, proti, ēdienu, nevis nezin kāpēc iedomājamies, ka baros no porcelāna traukiem ar sudraba galda piederumiem.
Es ceru, ka tas nebija nopietni. Es vēl pirmīt domāju, ka varbūt man no telefona nav visas nianses uztveramas, bet tagad, apskatoties datorā, varu teikt godīgi, ka Lincas attēli vispār ne ar ko neatšķiras (nevar ne salīdzināt ar RPK gadījumu, kur reklāma no realitātes patiešām atšķiras). Ja mēs lūkojamies uz to, kas ir svarīgs, proti, ēdienu, nevis nezin kāpēc iedomājamies, ka baros no porcelāna traukiem ar sudraba galda piederumiem.
Mēs iedomājamies, ka baros no tādiem traukiem, kādi ir attēloti ēdienkartē. Arī ēdienu plastmasā var smuki nofotogrāfēt, ja grib. šo var salīdzināt ar koncertu - ej uz dzīvo, a tur foņera. Un es Tev saku - ko cepies, dziesma taču skan.
Foņera būtu tad, ja ēdiena vietā būtu tikai bilde. Ja grib salīdzināt ar koncertu, tad drīzāk vietā būtu tāds salīdzinājums: bildē Raimonds Pauls spēlēja uz baltām klavierēm, bet koncertā - uz melnām; kāds tur vairs muzikālais baudījums, dodiet manu naudu atpakaļ
Bet vispār tad jau laikam grūta dzīve Tev, ja par visu tādas nereālas ekspektācijas.
Piekritīšu Mārim - man šķiet, ka ēdiens ir pilnīgi atbilstošs reklāmai, es pat īsti nesaprotu par ko ir Lincas sūdzība.
Ja par zaļumiem un trauciņu, kā izteicās Juris, tad es šādas pretenzijas lidmašīnas ēdienam nevaru uztvert nopietni. Tikpat labi varētu sūdzēties par to, ka vidējā airBaltic sēdvieta nav tāda, kas parasti tiek attēlota reklāmas bildēs.