FAA uzsakusi sertifikaciju lidsabiedrībai, kas ar Boeing 747 gatavojas 2009 gadā uzsākt lidojumus uz Rigu. Cik ilgi notiks sertifikācija un kad sāks lidot vēl nav dzirdēts.
Cik var noprast airBaltic tie nebus.
Interesanti…
Viņu mājas lapā
Cerams, ka ja vini jau tik talu ir tikusi ka sak sertifikaciju, tad ari saks lidot ka sola 2009 gada.Diemzel par cenam un laikiem sie neko vel nesaka.
Varbut kads zin Uzbekistan Airways cik isti prasa, ir dzirdets, ka daziem izdevies nopirkt biletes ~200 Ls. Ja varetu tiesos lidojumus dabut par tadu cenu tad tas jau butu patikami.
Kaut kad viņi publicēja cenas online rezervēšanas sistēmās, bija ap Ls 450, šobrīd tur neredzu Uzbekistan reisus.
450 Ls butu labi, intereses pec meginaju pie siem skaidrot, 650 Ls uz juniju.
Var jau iesalit bet ne tik talu, pa tadu summu, jau 2 noteikti var lidot un pie lielas veiksmes 3 var turp aizlidot.
It kā jau lidot pa taisno būtu ērti, bet cenas + sarežģītais veids, kā tās pārbaudīt ir panākuši to, Uzbekistan vairs vispār neskatos, ja jālido uz NYC. Galu galā man lidot ar pārsēšanos nesagādā grūtības, īpaši, ja pārsēšanās Eiropā, ne ASV.
Negribu būt pārāk aizspriedumains, bet tā Baltia mājaslapa pārāk lielu uzticību neizraisa… Ne cenas var apskatīties, ne rezervāciju veikt, forma ir, bet nosūtīt viņu nav iespējams.
nevaru tekt ka Lufthansa mani ir nokaitinajusi, jo Rigas lidostas offis ir sakarigs un censas cik var, bet cenu veidosana un savienojumi Frankfurte (FRA) vel pagajusogad bija nozelojami. Saja zina KLM vai kads no kombinetajiem momondo, kinkaa, flysiesta lauj ietaupit vairaks stundas parsezoties un vel lieki neizmest paris simtus latus par Lufthansu/Star Alliance.
Ja butu aptauja/balsosana majas lapa par lidsabiedribam/lidapvienibam/kombinatoriem SkyTeam/Starr Alliance/One World, tad Lufthansa tomer butu aiz SkyTeam/KLM. Jo par izzteretiem 600 Ls man ir ar Lufthansu daudz ilgak bijis jacakarejas Minhenes (MUC) un Frankfurtes (FRA) lidostas, nopelnitas knapi 14000 judzes (tagad pedeja lidojuma man atkal pazudusas judzes un bus jacakarejas), Amsterdama (AMS), Stokholma (ARN), Njujorka (JFK) KLM/SkyTeam tika daudz mazak laika nosists.
Meklējot ar google Lufthanus, piedāvaja arī kādu emuāru, kur cilvēks ir pacenties un apkopojis šīs lidsabiedrības garo vēsturi, tagad katrs var izlasīt un izlemt vai no viņu biroja JFK būs arī kāds lidojums, nākamo 20 gadu laikā...
http://theairlineblog.blogspot.com/2009/08/baltia-air-lines-20-year-old-...