Redzēju šo reklāmu Travel Channel.
Villa noteikti jau kādam sarunāta, bet 15 finālisti vienalga dosies apmaksāta braucienā uz Mozambiku. Ja nav žēl 41 santīmu par sms, var mēģināt.
T&C labāk lasīt angliski, tāpēc sākuma neievadiet Latvijas vārdu.
Laikam tik vien darba kā uztaisīt lapu un noreklamēties, lai ienākumi nodrošināti. No Vācijas jau 63000 investējuši.
Kas ar jums Ceļakājieši - te absurdas piramīdas reklamējiet, te vispār kaut kādu īsziņu mašinu. Laikam norāto aviokampāniju darbinieku bezkļudu darbošanās liek uzkrāties spriedzei, kas izlaužas galīgi dīvainos piedāvājumos. Labāk jau palīdziet Jurim tikt uz Rīgu kā šadu brinumus atbalstat.
Vispār tik tiešām izskatās par peļņas pasākumu, un Mozambique Tourism Authority iniciatīva ir tikai izmantots piesegšanai. Ja šī iestāde būtu ieinteresēta valsts tūrisma industrijas popularizēšanai, varēja jau arī parūpēties par bezmaksas loteriju. Netērēšu savus santīmus.
Ar neapbruņotu aci redzams, ka kārtējais lohotrons. Pilnīgs sviests!
Nu šitie jau nedaudz rafinētāki, jo iesaistījuši valdību un respektablu TV kanālu. Sākumā nodomāju, ka viņi to reģistrēšanos ar sms veic, lai neļautu viegli tādiem kā es bez maksas pieteikties n-tās reizes, bet tikai vēlāk viņu Facebook izlasīju, ka sms var sūtīt no viena numura cik grib. Ierakstīju šodien komentāru, ka tas laikam tāpēc, ka mērķis ir pelnīt naudu, nevis popularizēt valsti, bet tagad tas koments, protams, ir dzēsts.
Ok - lai šis ieraksts kalpo par brīdinājumu neiekrist līdzīgās lamatās.
Juri, šitais drusku par garu... Ko īsti viņi tur grib pateikt?
Īsumā - apraksta šeit pieminēto kampaņu kà Mozambikas tūrisma ministrijas aktivitāti un savu pieredzi kā uzaicinātam žurnālsam viesojoties tur. Varētu arī būt patiesība par villu - to varot vinnēt uz 25 gadiem.
Nav mums te biedros kāds žurnālists ar visu aprīkojumu? Varētu pieteikties tādam apmaksātam pasākuma popularizēšanas braucienam, ar solījumu, ka brauciena rezultāti tiktu plaši atspoguļoti mūsu reģiona masu medijos.
Es piesakos grupā par mikrofona turētāju