Mazafeja, patiesībā tā ir ieteikšanas akcija, respektīvi Mobilly ir jāiesaka draugam, tas pērkot ievada Tavu kodu, un jūs abi saņemat bezmaksas biļeti:
https://www.mobilly.lv/pub/lv/mo-un-billijs-kampana/
Korektais veids, kā to šeit ir ievietot, ir taisīt stafeti, lai katrs dabū 2 bezmaksas biļetes (no iepriekšēja un nākamā cilvēka stafetē). Ja tas bija Tavs kods, tad nebūtu godīgi, ka visi Tev pelna biļetes. Ja tas bija kāda cita kods, tad esi tapusi maldināta par šo akciju.
Ja kāds par mani aktīvāks Mobilly lietotājs varētu pateikt, kur dabūt to savu akcijas kodu, tad varam veidot stafeti (tikko piereģistrējos un neatrodu savu kodu ne aplikācijā, ne mājaslapā). No otras puses vai ir vērts pūlēties 80 centu (x2) dēļ…
Pašlak tada *glezna* atveras aplikācija:
Ātrumā neatradu, kādi maršruti iekļaujās A-E zonās ar vilcienu
Kampaņas periods:
03.02.2017 – 26.02.2017., vai arī kamēr tiek izdalītas 5000 bezmaksas biļetes
Bezmaksas biļete, kas jāiztērē 30 kalendāro dienu laikā no tās piešķiršanas brīža. _ ta ka izpēldēties līcī siltā, nelietainā jūlijas vakarā nespid.
No otras puses vai ir vērts pūlēties 80 centu (x2) dēļ…
Rīga - Aizkraukle jau ir tīri OK (2,90 EUR X2)
Paldies par papildinformāciju! Izlasot noteikumus un no aplikācijas ekrāna kļūst skaidrāks, ka bezmaksas biļete izmantojama A-E zonās. Sākumā uztvēru, ka vienas zonas ietvaros.
Vakarā pārtaisīšu tad šo par stafeti un skatīsimies, kāda būs atsaucība.
LDz rada pasažieriem mākslīgas neērtības. Līdz šim vasarās ērtības labad pirku tikai SMS biļetes, jo nav nekādu rindu pie kasēm, ērta lietošana. Ja brauc pamatā vienu vai divus maršrutus ar vilcienu, tad tie staciju kodi Tev bija galvā. Nu beidzot LDz sadomājis lietot mobilo aplikāciju, kura ir neērti lietojama, nestrādā vietās, kur ir vājš interneta pārklājums (piemēram, piejūras dārza mājiņās). Arī pati aplikācija bieži "gļuko" un gluži tāpat kā kļūdu cenas aviobiļeti, MOBILLY biļeti ar aplikāciju var arī neizdoties nopirkt. Zvanīju pat MOBILLY un šie apstiprināja, ka tieši LDz bija tas, kurš atteicās no ērti lietojamām SMS-biļetēm, jo konduktoriem grūti pārbaudīt - "Pasažieru vilciena" vagonos nets esot ar pārtraukumiem. Tagad nu beidzot konduktoriem un revizoriem būs DOLCE VITE, bet pasažieriem- papildu neērtības. Acīmredzot, tāpēc izdomāta šāda akcija, jo vecā paaudze, kura vilcienus gada griezumā lieto visbiežāk, ANDROID un IPHONE lieto pareti, bet SMS-biļetes līdz šim pirka uz nebēdu.
Sava laika pēdējā siltajā LV vasarā (NE2016) to Mobilly palietoju piejūras vilcienos, bija nanoerti, jo aktivizēt pirkumu var jau sežot vagona, bet žel tos konduktoros, kam darbadevejs nevar nodrošinat normalo nolasišanas aprikojumu (varbut tagad jau ir?!), vini manuāli raksta no ekrāna tos ciparus un pec tam valide ar SMS sutišanu uz štabu caur pogaino trubu.
Autobusa biletem bija kartigak, jo maršruta lapa pie vaditaja (iepriekš piktajam segmentam) jau bija atzimejums – vieta jau aizņemta ar Mobilly (pie tam pirktam. Tagad izdeviba mazliet pazuda ar Amex punktu devalvāciju. Autobusnikiem caur Mobilly mazaka komisija salidzinojot ar bezrindas.lv
Stavvietam salidzinojuši ar *Ušakova aplikaciju* tas soft zaude gandriz (paliek tikai Jurmalas taloms) pa visam pozicijam, jo RS stavvietas centra lētāk ar ridzienieka kartes kombinaciju, otrais: Mobilly diskretais laiks 15m_30m_1st_∞, *Ušakovs* lauj stāvet ar sekunžu skaititaju (pec 30m).
Katru dienu braucu ar vilcienu, pērku aplikācijā, ērti, nevajag arī katru reizi kartes nr vadīt. Ja nav mobilais internets, var izmantot vilciena wifi. Konduktori pārbauda kā nu kurš, cits nolasa QR kodu ar lielo aparātu, cits raksta telefonā ciparus. Ja nav zona jūrmalas namiņā, tad var nopirkt arī vilcienā, kur pieejams LDz bezmaksas wifi. Vilciena interneta neesamība parādas tad, kad arī parastajam telefonam nav, attiecīgi tālu prom no pilsētām mežu vidū, kad tu jau esi iekāpis vilcienā un nopircis biļeti.
Īpatnības attiecībā uz vilciena biļešu iegādi:
- ja nopērc uz konkrētu reisu biļeti (savādāk neļauj), tad vari izmantot tikai šajā reisā vai nākošajā. Bija situācija, kad iekāpu vienu vilcienu iepriekš, konduktors nevarēja pārbaudīt biļeti, teica, ka varēs tikai 15 min pirms īstā reisa sākuma;
- nepamanīju, ka nebija mobilly kontā pietiekoši nauda, un uzspiedu "pirkt biļeti" , atteikums nesekoja, bet tika izveidota biļete. Vilcienā konduktors gan nevarēja nekādīgi pārbaudīt biļeti, teica, ka tā jau esot pirms 20 minūtēm pārbaudīta :)
Stavvietam salidzinojuši ar *Ušakova aplikaciju* tas soft zaude gandriz (paliek tikai Jurmalas taloms) pa visam pozicijam, jo RS stavvietas centra lētāk ar ridzienieka kartes kombinaciju, otrais: Mobilly diskretais laiks 15m_30m_1st_∞, *Ušakovs* lauj stāvet ar sekunžu skaititaju (pec 30m).
Nez, paskatījos darījumu vēsturi Mobilly, stāvvietas apmaksa ir pa minūtēm: 1:02; 0:36 un tamlīdzīgi. Diskrētais laiks attiecas tikai priekšapmaksu. Bet to IMO ir jēga lietot tikai 3 gadījumos:
Tad kāds to Mobilly stafeti taisīs vai kāds jau izmanto?
Manis pēc es varu uztaisīt stafeti, sestdien tieši sanāks braukt ar vilcienu un vairāk februāri nemaz īsti neplānojas. Tikai pasakiet kas man jādara...