https://www.iberia.com/es/offer/iberia-plus/win-a-trip-with-avios/
Pērkot jebkuru biļeti no Iberia (pirkums līdz 24. jūnijam), viņi kontā iemetīs 9000 avios (10 dienu laikā pēc pirkuma). Cilvēki izpētījuši, ka lētākie riesi ir nākamgada janvārī un februārī no Maljorkas uz Madridi par 16 EUR:
Tātad sanāk 16 EUR par 9000 avios = 0,17(7) centi par vienu aviosu, kas ir pasakaini zema cena.
It kā noteikumos raksta, ka jāiztērē līdz 1. decembrim, bet avios var pārskaitīt no Iberia uz British, ļoti šaubos, ka tur tos viņi spēs izdzēst.
Akcija man šķiet pārāk laba, lai tiešām būtu spēkā līdz 24. jūnijam.
Noteikumos minēts, ka viens dalībnieks bonusu var saņemt maksimums 10 reizes. Pērkot biļeti vienlaikus vairākiem pasažieriem, tie visi dabūs bonusu, ja ir Iberia Plus dalībnieki.
Te visi noteikumi, nekur nav minēts, ka lidojumi tiešām jāveic:
Terms and conditions
Special offer of an extra 9,000 Avios for each ticket purchased between 21 and 24 June 2018 (maximum of 90,000 promotional Avios per member) on iberia.com for a flight operated by Iberia, Iberia Express or Air Nostrum. The Avios will be added within 10 days of the purchase to the Iberia Plus account of all customers identified as members of the Iberia Plus programme during the purchase process.
If the customer requests a refund, either because it is permitted by the fare or for any other reason, the promotional Avios will be withdrawn from their account. The extra promotional Avios not redeemed by 1 December 2018 will be withdrawn from the customer's account. The redemption terms and conditions are subject to the general terms and conditions of the Iberia Plus programme.
For example, if a customer purchases tickets on Iberia.com for three people to fly from Seville to Madrid and two of the people are identified as Iberia Plus members during the purchase process, 9,000 Avios will be credited to both of these people within 10 days of the purchase. These two people must have redeemed at least 9,000 Avios by 1 December 2018, or this same amount of Avios will be withdrawn from their account.
Izskatas ka visi metusies pirkt sito.
16 eur cenas gandriz vairs nav. Viena datuma tiku lidz pirksana, bet pirms kartes ievades tapat pazinoja ka cannot confirm. Tagad vispar
We're sorry, but we are unable to process your request at this time.
Please try again in a few minutes or contact Serviberia: 901 111 500.
Par 22 EUR atrodu.
Ja kontā var dabūt līdz pat 90 000 avios ar 10lidojumiem tad tas sanāktu AMS-HKG ar 5* Cathay Pacific Business class + 90EUR vienā virzienā.
Patreiz gan British Airways nerāda labu pieejamību Business Class biļetēm. Dažus mēnešus atpakaļ izvēle bija lielāka.
Principā sanāk ka varētu ap 180 000avios dabūt ap 400EUR + nodokļos ap 200EUR un turpatpakal Eiropa-Āzija ap 600eur izmaksātu.
Iberia Avios uz British Airways Avios var pārnest 3mēnešu laikā pēc konta izveides. BA vēl var sataisīt ģimenes kontus.
Pr 22 EUR atrodu.
Kuros datumos?…
22 EUR cenu atrod Skyscanner daudzos datumos (piemēram, 9APR) un aizved uz iberiaexpress.com lapu, kur rāda cenu 21,98 EUR
Tas pats reiss MAD - PMI
Skyscanner ved uz iberiaexpress.com lapu, es tur neriskētu rezervēt, jo noteikumos teikts, ka jāpērk iberia.com.
Skyscanner ved uz iberiaexpress.com lapu, es tur neriskētu rezervēt, jo noteikumos teikts, ka jāpērk iberia.com.
Tas gan. Iberia.com tas pats reiss 29,31 EUR
Šobrīd lētākais, ko redzu, ir AGP-MAD par ~25 EUR.
Pieļāvu iesācēja kļūdu, vajadzēja naktī sapirkties, nevis domāt, ka miegs svarīgāks un gan jau no rīta paspēšu.
Varbūt kaut kur ir iespēja palasīt kādu iesācēja manuāli, kas tie avios vispār tādi ir par zvēriem un vai ir kādas būtiskas atšķirības starp jūdžu/punktu krāšanu Oneworld un Star Alliance? (Cik saprotu, ar aviosiem var dabūt Oneworld lidojumus un IAG partneraviokompāniju lidojumus, droši vien līdzīgi, kā tas ir Star Alliance. Bet kas atšķiras?)
Te sen rakstīju, daļa no tā vēl taisnība: http://www.celakaja.lv/forumi/izdevigakie-bonusa-lidojumi-par-nedaudz-ju...
Galvenā jēga ir tāda, ka avios biļešu cena atkarīga no lidojuma garuma, tāpēc ļoti noderīgi īsiem un dārgiem lidojumiem. Iberia / British Airways ir oneworld aliansē, līdz ar to par avios var nopirkt lidojumus ar:
Un viena no retajām reizēm, kad jūdzes var pārsūtīt starp aviosabiedrību kontiem, BA <–> Iberia.
It kā sola, ka ja aizskaitīs uz BA programmu, tad pēc deadline Iberia konts kļūšot negatīvs:
I have just sent you an e-mail with further information on our 9,000 Avios special promotion, but, please let me try to explain the doubts in your article, that I have just read
Our Iberia Plus cardholders will be able to keep the promotional Avios, if they don’t fly the purchased segments. And you can only redeem the Avios awarded through this promotion through the Iberia Plus programme. If the customers transfer these Avios to their BA Executive Club account, they will have a negative balance in the Iberia Plus programme, as those Avios wouldn’t have been spent by the date mentioned above.
Please, let me know, if you need further details on this. We would be grateful, if you can include this information in your article.
Neesmu biedrs ne vienā, ne otrā programmā, bet, kas traucē pēc pārskaitīšanas uz BA programmu nevajadzīgo un negatīvo Iberia kartiņu aizmirst un izmest?
Nostučīs BA un neļaus tur neko izmantot?
Nekas netraucē, manuprāt viņi blefo, lai cilvēkus mēģinātu attrēt no šādas rīcības.
Žēl gan, ka nedabūjām uz telegramu šo ziņu. Jo es nepamanīju šo piedāvājumu (diezgan labu)
Man likās pārāk specifiska izdevība, lai telegrammotu.
Vēl jau pieejams ir un nopērkams, SDR-MAD ir 24 EUR pilns ar datumiem un reisiem. MAD-MIL pat bija par 27 EUR
Kāds sapirkās? Domāju vai riskēt un pirkt, lai dabūtu lidojumu uz SYD. Neesmu registrēts BA Avios, lai saprastu kāda ir eUR piemāksа par tādu lidojumu
Es dažus nopirku.
Tāliem un īpaši savienotajiem lidojumiem avios pavisam nav labākais variants, jo par katru lidojuma posmu rēķina vajadzīgās jūdzes atsevišķi un gariem lidojumiem summas ir nepatīkami lielas.
Piemēram LON-SYD ar vienu lidojumu maksā 32 500 avios + 291 GBP:
Ja lido no FRA, tad pieskaita 4000 avios par FRA-LON:
Ja lido FRA-DOH-SYD, tad sistēma saskaita FRA-SYD cenu (12500 avios) un DOH-SYD cenu (50000 avios) un prasa par šādu savienojumu 62500 avios + 279 GBP:
Manuprāt tas ir nepiemērotākais veids, kā izmantot avios.
Juri, a tu pats kaa ietektu izmantot Avios? Man ir interesanti aizlidot uz SYD, HNL, LIM, LAX. Vai Avios domaati tieshi biznesam un apgreidiem? Vai taadiem variantiem kaa Richards piemineeja?
Sorry par oftopiku, bet cik avios vajag, lai aizlidotu HND-AKJ vienā virzienā?
Avios der īsiem un dārgiem lidojumiem. Piemēram Austrālijā SYD-MEL ar Qantas būs pie 150 dolāriem, par jūdzēm — 4500 avios + 10 GBP. Biznesa klasē ap 600 dolāriem, bet jūdzēs 9000 avios + 10 GBP.
HKG-TPE ar Cathay Pacific maksā pie 400 EUR ekonomiskajā klasē, par jūdzēm — 4500 avios + 25 GBP. Biznesa klasē 800 EUR vai 9000 avios + 25 GBP.
Sorry par oftopiku, bet cik avios vajag, lai aizlidotu HND-AKJ vienā virzienā?
HND-AKJ lidojuma garums ir 578 jūdzes (http://www.gcmap.com/mapui?P=HND-AKJ) tātad pēc avios tabulas cena sanāk 4500 avios + nodokļi. Tā arī ir:
Starp citu, ja https://www.iberia.com/es/offer/iberia-plus/win-a-trip-with-avios/ izvēlas atlaidi kā īpaši lielas ģimenes dalībniekam un salu iedzīvotājam, tad var dabūt biļetes par ~18 EUR… Reāli lidojot, prasītu uzrādīt dokumentus, bet, ja tāpat nelido…
Bet, piemēram, SAS lidojumu, kuru izpilda Flybe, arī var izpirkt ar avios? Es šo nekad īsti neesmu līdz galam sapratis, jo it kā SAS taču ir vispār cita alianse, savukārt Flybe arī lieto tos pašus avios. Piemēram, Star Alliance FFP parasti vienmēr svarīgi ir tikai, kas ir operating airline (tomēr ar SAS grupu un vispār ar skandināvu aviolīnijām vismaz man ir diezgan grūti saprast, uz ko var, uz ko nevar tērēt jūdzes, jo tur vienmēr ir tāds mudžeklis ar operating airlines), bet kā tas ir ar aviosiem?
EDIT
Sapratu, ka laikam var. Bet vai šādu pašu lidojumu (SAS lidojums, izpilda Flybe) var arī nopirkt par jūdzēm kādā no Star Alliance FFP? Tad sanāk, ka vienu un to pašu lidojumu var dabūt gan caur Oneworld, gan caur SA.
RIX-ARN, kas ir SAS reiss, bet izpilda Flybe, var nopirkt par Star Alliance jūdzēm (nereģistrējoties pieejamību var meklēt piemēram www.united.com lapā).
Vai var norezervēt par avios – manuprāt nē. Katrā ziņā ne ba.com, ne avios.com, ne iberia.com nerāda pieejamību šādā maršrutā. Bet rāda tīri Flybe maršrutos, piemēram RNS-LCY. Var mēģināt zvanīt BA un prasīt, vai viņi redz RIX-ARN. Standartā tomēr par jūdzēm var rezervēt tikai pašas aviosabiedrības mārketētus reisus un partneru reisus, nevis tos, ko aviosabiedrība nolīgta izpildīt kā wet lease. Ja par naudu www.flybe.com nevar nopirkt RIX-ARN, tad diez vai varēs par jūdzēm…
Tad sanāk, ka vienu un to pašu lidojumu var dabūt gan caur Oneworld, gan caur SA.
Būtu draudzīgi pret citiem nelietot pārprotamus nestandarta saīsinājumus. Ar SA tomēr saprot South African Airways. Ja negribas rakstīt Star Alliance, biežāk redzētie saīsinājumi ir *A vai *alliance.
Zeel gan, ka no RIX lido tikai AY, neko labu neizdomaat. (
LHR-NYC - Avios +240eur vienvirzienaa. ( laikam var sadomaat no NYC/LAX uz HNL.
Nu, man liekas, ka šai kontekstā ir nepārprotami. FLyertalkā arī ir pus uz pusi - lieto gan *A, gan SA, un neviens neko nepārprot.
Bet nu taisnība jau ir.