Hotels.com

6 atbildes [Pēdējā ziņa]
Janusex44
Nav tiešsaistē
Kopš: 01/04/2015
Ziņas: 8
Manīts: pirms 6 d

Sveiki,līdz šim izmantoju Booking.com un airbnb.Bet tagad atradu to pašu viesnīcu par 30€ lētāk www.hotels.com, vai kādam ir pieredze un ja rakstīts, ka visi nodokļi iekļauti, tad tā arī ir, ka vairāk nekas nebūs jāmaksā?

Jana

Ingemaars
Lietotāja Ingemaars attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/04/2010
Ziņas: 1339
Manīts: pirms 15 min
Kur: RIX

Iespējams, ka tā pati viesnīca iekš makemytrip.com būs vēl lētāka Smile

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 17379
Manīts: pirms 52 min
Kur: RIX

Ielikšu saiti uz tēmu kur plašāk apspriesta Ingemāra minētā lapa: Makemytrip — viesnīcu rezervēšana ar atlaidēm

Ja hotels.com raksta, ka visi nodokļi iekļauti, tad tā arī būs. Ja šaubies, uztaisi ekrāna attēlu rezervēšanas procesā, kur ir šis teksts. Ja viesnīca parasīs vai noņems vairāk naudas, varēsi protestēt, uzrādot pierādījumu.

Redzijs
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/04/2013
Ziņas: 337
Manīts: pirms 32 min

Nesen meklēju viesnīcu Hotelscombined un labu cenu izmeta pie Hotels.com. Iepriekš nekad nav izmantots, bet it kā nosaukums zināms, tāpēc bez īpašām pārdomām rezervēju - numurs neatceļams. Nākamajā dienā pienāk dīvains e-pasts: "Pamanījām, ka Jūs atcēlāt savu rezervējumu naktsmītnē" (protams, neko neesmu atcēlis). Pabrīnījos, paskatījos aplikācijā, tiešām - pārlikts pie atceltajiem. Paskatos kontā, nekādas kustības nav notikušas. Nu labi, varbūt viesnīca no savas puses kaut ko nobloķējusi, tomēr aizrakstīju Hotels.com, ka neesmu atcēlis. Nekādas reakcijas. Šodien skatos, ka nauda jau noņemta. Sāku pētīt info par saziņu ar Hotels.com, un atradu, ka diezgan slikti tas viss. E-pasti vispār tiekot ignorēti, vienīgā iespēja esot zvanīt uz ASV. Kādam ir ar to pieredze? Un vai var tā vienkārši apgalvot, ka esmu atcēlis, ja neesmu to darījis (protams, tāda "podziņa" pie rezervācijas ir, bet nevarētu būt, ka to tā nejauši var uzspiest un pat nepamanīt)?

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 17379
Manīts: pirms 52 min
Kur: RIX
zmejs
Lietotāja zmejs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2014
Ziņas: 1013
Manīts: pirms 1 d

Nu hotels.com ta pati Expedia vien ir, taka nav nekads kaktu kantoris. Daudzam viesnicam sie rezervejumi ta ari paradas sistema ka expedia - to vienreiz secinaju, kad viesnicnieks nekadu hotels.com nemaceja atrast.

Esmu rezervejis gana daudz un nekadas problemas nav bijusas. Pat izdevas atcelt neatcelamu rezervaciju, kur biju nokludijies ar datumiem, piezvanot uz helpdesku.

Itka ir ari LV numurs 800 04194, pats gan uz sito neesmu zvanijis, bet vari pameginat.

 

Redzijs
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/04/2013
Ziņas: 337
Manīts: pirms 32 min

Ar komunikāciju izrādās nebija tik traki, atradu mājas lapā formu un atbildēja pēc pāris stundām. Bet tālāk sākās interesantākais. Paralēli biju aizsūtījis e-pastu arī viesnīcai, kas atbildēja ātrāk, ar īsu ziņu, ka rezervācija ir derīga ("valid"). Savukārt Hotels.com pēc tam atsūtīja e-pastu, ka rezervāciju esot atcēlusi viesnīca un diemžēl to tagad neesot iespējams atjaunot, bet viņi iesaistīšot "Specialized Team", kas panākšot, ka nauda tiek man atmaksāta un es varu veikt jaunu rezervāciju. Izsktās, ka tur kāds savdabīgi mēģina tikt vaļā no komisijas maksāšanas. It kā jau būtu vienalga kā viņi tur norēķinās, vienīgi Hotels.com var krāt tās "reward nights", ko no šīs palikšanas neiegūtu.