Likās, ka akcija ir pelnījusi savu atsevišķu tēmu.
Royal Brunei piedāvā biļetes par ~300 britu mārciņām uz Honkongu (piemēram 12.-18. septembris), Bangkoku (19.–27. sept), Džakartu (Indonēzija), Kota Kinabalu (Malaizija), Manilu (Filipīnas), Kualalumpuru (Malaizija, šī gan dārgāk, 360 GBP), Surabaiju (Indonēzija, 346 GBP).
Zemākās cenas izskatās septembrī (un pieejamība ļoti laba), oktobrī–decembrī par ~50 GBP dārgāk, nākamā gadā vēl +50GBP.
Cenā iekļauta nododamā bagāža (20 kg) un rokas bagāža (7 kg).
Kas tas viņiem skaitās? Kļūda vai standarta cenas , nezini?
Pie speciālajiem offeriem viņi nemaz neko neizceļ, tāpēc tāds jautājums.
Juris, paņem nospied to pogu SELECT apakšā, kas teu arī bildē un tad vēlreiz selekts, gala cena mainās + 200 -300 poundi klāt, kā kur...
Es mēģināju Manilu, var nopirkt arī tālāk klikšķinot:
Iespējams, ka tā ir kļūda, ko viņi šobrīd mēģina izlabot… Ja nesanāk Royal Brunei mājaslapā, var mēģināt noķert http://www.expedia.co.uk vai citās rezervācijas sistēmās, kamēr vēl ir.
Vai arī strauji izpērk un Brunei ar aizkavi rāda, kuros datumos vēl lētas biļetes pieejamas. Uz Kota Kinabalu teiksim šajos datumos var par zemāko cenu:
Ir kāda nojausma par dzīvošanas/ēšanas cenām šajos galamērķos?
Ir ja par vēlu, par tādām cenām vairāk nav. Kā vienmēr nogulēts.
Nebaidi tautu , ja kādos datumos nevar dabūt no Brunei, skaties Expedia, vēl ir pieejamība.
Malaizijā, es teiktu, ārpus Kuala Lumpuras ir ļoti lēti (OK, nav kā Indijā, bet tomēr), un man subjektīvi liekas, ka ir ļoti labs price/performance ratio. Piemēram Taizemē ir arī ļoti lēti, bet pakalpojumu/preču līmenis var būt ne visai augsts.
Septembrī Malaizija ir par 524GBP,jo pie cenas pieles galā klāt degvielas piemaksa,Bangkoka gan oktobrī ir par 324 GBP
Juri, kā eksperts vari pateik kāpēc lidojumi uz Malaiziju (kā pats piemini) parasti ir dārgāki kā uz citām vietām šai reģionā. Pat uz Manilu (car KUL) ir lētāk aizbraukt kā uz pašu KUL. Kur te slēpjās iemesls. Cik pētīju pasažieru nodevas visur reģionā cenas ir līdzīgas robežās ap 11 latiem, bet avio biļetes cenas atšķirības ir milzīgas.
Un kāpēc matrix neatrod labās cenas?!
Ēdiena kvalitāti/daudzveidību tagad salidzini..
Grūti pateikt kapēc, nodokļos protams nav vaina, bet aviosabiedrību cenu politikā. Vājāka konkurence acīmredzot.
Ēdiena kvalitāti/daudzveidību tagad salidzini..
Indijā manuprāt vispār nav ko ēst - jo ārpus lielām pilsētām ir nestabila elektrības padeve, un līdz ar to problemātiski ar svaigu gaļu utml. Ir pāris garšīgi ēdieni, bet pēc pāris nedēļām tie jau tā pieriebjās, ka tik gaidi, kur varētu atrast kaut ko saturīgāku.
Malaizijā man ļoti garšoja, un likās ļoti daudzveidīgi - gan gaļa, gan jūras produkti, gan dārzeņu ēdieni - viss, ko sirds vēlās
Piekrītu, man Malaizijā ļoti patika arī ēdienu ziņā, lielisks ceļojumu galamērķis.
No Expedia vēl joprojām var dabūt par 314 GBP piemēram 16.–27. sept Londona - Kota Kinabalu. No Royal Brunei tajos pašos datumos jau 526 GBP.
Finnair un Aerosvit tagad Singapūru un Bankoku arī pa 400 tirgo.. tā kā, ja vēl uz Londonu jātiek, tad šie principā arī nav nekādi dārgie varianti.
Ja sanāk lētas biļetes ar AirAsia, Malaizijā iesaku Langkawi salu - lieliska pludmale un duty-free zona, kur alkohols ir ļoti lēts. Pārējā Malaizijas teritorija ir samērā liela akcīze alkoholam, līdz ar to tas maksā padārgi.
Paldies par šo informāciju.
Vai es pareizi saprotu, ka no Londonas uz BKK ir 2 apstāšanās un ceļojums ilgst 28h?
Ceļojums ilgst tik ilgi, kādu savienojumu izvēlies (vai kāds ir pieejams par lētāko cenu tajā dienā), ir piestāšana Dubaijā (uzpildīties?), ārā cik saprotu nav jākāpj; pēc tam ir transfērs Brunejā.
Plus vēl nokļūšana līdz Londonai - kopā 2 diennaktis sanāk vienā virzienā. Nu, es nezinu, man jau liekas, ka labāk tad piemaksāt un sameklēt kaut ko laikekonomiskāku.
Vairs neatrodu tik labas cenas ..
ap 17iem šīs izbeidzās...