Būtībā tā ir bezjēdzība kopā ar lieku laika tērēšanu entajos pārlidojumos. Neredzu tajā nekā racionāla, pat ja man būtu biļete uz Honkongu uz marta pirmajiem datumiem. Intresanti, kāds tiešām ir gatavs šo pasākumu iegādāties? Pozitīvas atbildes gadījumā gribētos saprast arī domu.
Jūdžu pelnīšanai
Vakar šī lieta FT tika apspriesta un bija aktuāla. Nu jau nolabots un cena 3600USD
Arī uz Austrāliju no HKG bija ap 150EUR
Jā, vairāk atgādina bērnu spēlīti, kurš ātrāk. Šodien tajā pašā KAYAK-ā šo konstrukciju pamēģināju vairākos datumos un nedabūju cenu zem 3600 USD.
Dažiem cilvēkiem patīk lidot, plus laba cena no HKG uz MLE, plus var uz dažām stundām apskatīt SIN un CMB. Ja es būtu HKG, labprāt izmantotu kā sidetripu.
Jūdžu pelnīšanai
Iespējams, mans izglītības trūkums (lasi - Ceļakājas semināru neapmeklēšana) runā, bet es tiešām nespēju saprast kādas jūdzes un kāds viņu devums man spētu atsvērt 6 dzīves dienas, kas pavadītas muļļājoties pa lidostām un lidmašīnām, turklāt šīs jūdzes finansiāli būtu lielāks ieguvums kā 200 EUR?
Kas man atsvērs tās dzīves dienas, kas pavadītas muļļājoties pa citām valstīm ceļojumos?
Katram savs. Jūdžu pelnītājiem gan jau bija kompaktāki datumi. Maldivu apmeklētājiem — ar ilgāku palikšanu MLE. Avio un lidostu faniem ar īsāku. SIN starp citu ir viena no iespaidīgākām lidostām pasaulē.
2 dienas - Singapūrā.
4 dienas - uz Maldīvām.
1 diena - Kolombā.
Es labprat nopirktu to.
...un kas atsvērs tās dzīves dienas, kas pavadītas darbā (īpaši ja tas nepārāk iet pie sirds)????
...un kas atsvērs tās dzīves dienas, kas pavadītas darbā (īpaši ja tas nepārāk iet pie sirds)????
lieliskais atalgojums?
CEĻOTĀJS nekad nepieļaus tādu notikumu attīstību.
Kas man atsvērs tās dzīves dienas, kas pavadītas muļļājoties pa citām valstīm ceļojumos?
Gribi teikt, ka tiešām muļļājies ceļojumu laikā? Neticu.
Manā uztverē tad tiešām jābūt lielam lidošanas fanam vai arī iespējai ar pamatīgu uzviju atpelnīt ieguldīto. Savādāk neredzu šim pasākumama pievilcību. Man lidošana ir tikai tāds obligāts pārvietošanās līdzeklis, lai kur nokļūtu, turklāt tam procentuāli jāaizņem pavisam neliels laika daudzums no kopējā ceļojuma laika.
Nē, saku to, ka jebkuru nodarbi var noniecināt, nosaucot to par muļļāšanos.
Jā, tā arī sapratu, ka lidošanu uztver kā nenovēršamu ļaunumu. Man turpretī patīk lidot, un nedomāju, ka esmu viens tāds dīvainis. Turklāt lidojumi ar labu aviosabiedrību, un 2x piestāšana uz diennakti Singapūrā, kur gan lidosta iespaidīga, gan uz centru ātri nokļūt (par Kolombo nezinu, neesmu bijis). Kā jau teicu, es ņemtu.
Es saprotu, ka visi lidojumi ir savienotie reisi. Vai šajos gadījumos aviokompānija kompensē ēdienreizes un viesnīcas?
Nē, tādu pienākumu tām nav, ja vien pašas neapsola. Varbūt Dubaijā vēl varētu kaut ko izsist, citur noteikti nē.
Emirates dod ēdiena kuponus Dubaijā.
Jā, tā arī sapratu, ka lidošanu uztver kā nenovēršamu ļaunumu.
Nu ne tik radikāli, protams, man vienkārši diezgan grūti vairākas stundas uz vietas nosēdēt. Arī ar mašīnu man nepatīk braukt, kur nu vēl ar autobusu! Nez kad to teleportēšanos izgudros