Happy Fly

48 atbildes [Pēdējā ziņa]
Kristi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/10/2013
Ziņas: 4
Manīts: pirms 11 gadi

Sveiciens..ar šo aizsāku tēmu 'Kā mēs ar Happy Fly pakalpojumiem uz Maljorku lidojām'. Šobrīd 2dienu pēc veiktas biļešu rezervācijas+apmaksas gaidu apstiprinājumu. Pagaidām=0. Jau ieslīdēju www čatos, lai pārlasītu citu pieredzi ar šo starpnieku. Njāa - vajadzēja lasīt pirms maka atvēršanas. Neliela cerība - kāds ir arī aizlidojis, bet pārsvarā LT tūristi. Ja kāds no šī čata ir veiksmīgi izlidojies ar 'Happy Fly' starpniecību - lūdzu, dalieties reālā pieredzē.

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Par šo konkrēto starpnieku gada sākumā ir brīdinājuši pat PTAC:

http://www.ptac.gov.lv/page/212&news_id=317

Greta
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/05/2013
Ziņas: 7
Manīts: pirms 3 gadi

Mana kolēģe pirka biļetes pie happyfly, aizlidoja. Biļešu apstiprinājumus, cik zinu, tā arī neatsūtīja, bet kā solīja - dažas dienas pirms lidojuma atsūtīja boarding pases.

Kristi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/10/2013
Ziņas: 4
Manīts: pirms 11 gadi

Turpinājums stāstam - rezervācija 'Happy Fly' - pēc nervozas nakts, 1/2 6dienas, pašā pievakarē saņemu e-pastā aicinājumu apstiprināt rezervāciju. Greta paldies, tiešām uzmundrinoši un gaišākās krāsās sāk padebeši Maljorkas virzienā krāsoties.

 

keflavik
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2012
Ziņas: 1443
Manīts: pirms 3 st

Lasu: "Tāpat, ziņots par gadījumiem, kad iegādātā aviobiļete bijusi nederīga lidojumam."

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

Nezinu vai tiek reklamēts Happy fly, bet ieteiktu izlasīt shustrik ievietoto linku pirms pirkt. Tikai neredzu jēgu ielaisties ar apšaubāmu starpnieku, ja to var nopirkt arī pa tiešo (parasti low cost kompānijas nedod starpniekiem kādas īpašas atlaides).

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 2 st

Mjā, pats neesmu izmantojis, bet dzirdētas samērā sliktas atsauksmes par "Happy Fly".

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Mana krāpnieku definīcija laikam atšķiras no citiem. Manuprāt ja kaut viens klients ir apzināti apkrāpts, tad ar tādu kantori vispār vairs nav jēga saistities. Kristi laikam šķiet otrādi, ja kaut vienam ir izdevies aizlidot, tad būs labi. Man ir grūti saprast tādu pieeju.

http://www.celakaja.lv/forumi/ptac-bridinajums-par-happyflylv

http://www.celakaja.lv/forumi/aviobilesu-pirksana-no-happyfly

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Es saprotu, ka Kristi naudu Happyfly jau ir atdevusi, tā kā atliek vien cerēt uz labāko Grin

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

bet varbūt Kristi ir saņēmusi (saņem)naudu no Happy Fly?... tā teikt darba pienākumus pilda... bet iespējams, ka arī kļūdos.

ARD
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2010
Ziņas: 1326
Manīts: pirms 11 st

Jautājums- kādēļ kredītkaršu apkalpotāji ar tik aizdomīgu kantori sadarbojas?

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

Tas jājautā kredītkaršu apkalpotājiem. Tas, ka pieņem kredītkartes vai paypal utt. maksājumus nenozīmē, ka pārdevējs ir godīgs! Šis apgalvojums ir daudzkārt pārbaudīts iepērkoties internetā. Šeit pievienojos Jura teiktajam - ja ir bijuši krāpnieciski gadījumi tad nevajag tur iepirkties pat ja dažiem ir paveicies!

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Ja runā par to, ka novelk naudu par biļeti un pēc tam prasa piemaksāt vai atgriezt naudu, kad izrādās, kad par tādu cenu biļete vairs nav pieejama, tad Happyfly noteikti nav vienīgais starpnieks, kas tā dara. Principā, to dara visi, kam konkrētu biļešu rezervācijai ir nepieciešama manuāla apstrāde, jo tādos apstākļos daudz labāki varianti īsti neeksistē (vienīgais, ko var darīt, ir samazināt laika brīdi starp naudas noņemšanu un rezervācijas apstrādi). Piemēram, man bija līdzīgs gadījums ar Travelocity, rezervējot Aerosvit biļetes. Tāpēc es no Travelocity biļetes vairs nekad nepirkšu.

Ja šādu sūdzību apjoms relatīvi pret kopējo klientu skaitu nav liels, tad jau kredītkaršu kantoriem nav iemesla nesadarboties.

Cita lieta, ja "iegādātā aviobiļete bijusi nederīga lidojumam". Ja šīs teikums nozīmē, ka viņi izsniedz viltotas biļetes, tad gan piekrītu, ka dīvaini, ka kredītkaršu kantori ar viņiem sadarbojās.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 2 st

Vai kādam ir kas zināms par virtuālo aviobiļešu tirgotāju - www.e-biletes.lv un www.e-kuponi.lv? Mājas lapas nav nekādas INFO par pakalpojuma sniedzēju, dažādos sociālajos tīklos šī persona figurē kā Armands Zūkers (dažviet arī Zucker). Tik vien ir kā mobilais telefons un viss... Nekādu datu par uzņēmuma reģistrāciju, reālo adresi vai īpašnieku. Ne www.e-biletes.lv, ne www.e-kuponi.lv vismaz ar šādiem nosaukumiem nav reģistrēti ne UR datu bāzē, ne Ekonomikas ministrijas TATO datu bāzē. Neskatoties uz to, viss notiek - lapā vēl pirms pārejas uz "drošo maksājumu koridoru" (payment gateway) jāievada sensitīvi dati - personas kods ar piebildi "Šis lauks nav obligāts, bet nepieciešmas dokumentu formēšanai. Interesanti, kura no aviokompānijām prasa personas kodu. Ja nu vienīgi tas paredzēts faktūrēķinam. Padalieties pieredzē, ja kādam tāda ir. Man izskatās pēc kārtējā Latvijas lohotrona...

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 2 st

Lūk, kādu rēķinu apmaksai saņēmu no šī uzņēmuma. Izskatās, ka karšu maksājumus www.e-kuponi.lv nelieto. Vismaz parādījusies juridiskā adrese un UR Nr. Pētīšu tālāk:

Avansa rēķins. FR17


Izraksīšanas datums. 2013-10-20

Pārdevējs:
Nosaukums: E-biļetes.lv
Jur. adrese: Maltas 42, Rīga
Reģ. nr.: 01058112553
Banka: A/S SEB BANKA
Kods: UNLALV2X
Konta nr.: LV96UNLA0050008131991
Maksātājs:
Vārds: Jautrītis Nezinītis
Kods: 080823-10256
Adrese: Jaunciema kapi
Nosaukums Daudzums Cena bez PVN Summa bez PVN
Akcijas kupons:
(Rīga - Bergena)
1 17.21 17.21
  Summa bez PVN: 17.36 Ls
  PVN (21%): 3.64 Ls
  Summa ar PVN: 21.00 Ls
Summa vārdiem: divdesmit viens lats, 00 santīmi
Rēķins ir sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta

 

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Nu vismaz daļas no dizaina (piemēram, sidebar kreisajā pusē) ir identiskas happyfly.lv. Tā kā izskatās, ka tas ir tas pats kantoris, tikai, iespējams, ar vēl vienu starpnieku pa vidu.

Apskatot "lidojuma noteikumus", links aiziet uz to pašu eturas.lt, kā tas ir happyfly gadījumā.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 2 st

Kā jau varēja gaidīt, tad uzņēmuma ar šādu reģistrācijas Nr. nemaz nav. Nu ko, izskatās, ka kārtējais tūrisma jomas blēdis, diemžēl TIEŠU PIERĀDĪJUMU nav. Iesakat, biedrīši, ko darīt tālāk.

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

nevajag viņiem maksāt un nebūs zaudējumu.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 2 st

Labi, Jūs kā gribat, es rakstu ziņojumu policijai. Jau tas vien ir dīvaini, ka aviobiļetei ir 21% PVN. Ar PTAC čakarēties nav jēgas, jo tad jābūt nepārprotamiem pierādījumiem, ka esi cietējs. Es VNK gribu preventīvi pasargāt citus.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Tāda rīcība vienmēr atbalstāma, ne katrs gatavs ko darīt, pirms pats nav apkrāpts, un pat tad daudziem slinkums.

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

arī nostāja un rīcība (par policijas reakciju/rīcību nezinu (vispār jau zinu gan).  Katrā ziņā katra darbība, kas var pasargāt cilvēkus (arī sevi) no krāpniekiem ir pozitīva.

mans subjektīvias viedoklis ir, ka Kristi/Greta šeit spēlē reklāmas teātri... un no tā ceļakāja nav pasargāta, tāpat, kā jebkurš cits forums. Nevajag iepirkties pie apšaubāmiem starpniekiem (īpaši ja ir bijuši krāpšanās gadījumi iepriekš)!

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 2 st

Jā, samaksāt ar banku karti par www.e-biletes.lv "pakalpojumu" nemaz nevar. Vienīgais izņēmums ir, ja izmanto "paypal". Laikam jau arī "paypal" var uztaisīt kā FAKED. Lūk, kādus apmaksas veidus www.e-biletes.lv piedāvā. Izskatās, ka drošo savienojumu dažos gadījumos nodrošina igauņu SWED vai SEB bankas:

http://www.e-biletes.lv/?eturas=true&eturas_p_type=flights&language=lav&...

 

 

 

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Piekrītu, ka preventīva rīcība ir atbalstāma! Bet manuprāt Valsts policija faktiski nenodarbojās ar prevenciju necik, un šāds iesniegums paliks bez reālas reakcijas, jo apkrāptais nav, un nekādas pazīmes, ka kāds tiks apkrāpts, arī īsti nav. Tas, ka rēķinā ir minēts nevis "Armands Zūkers" (kurš ir reģistrēts kā saimnieciskās darbības veicējs ar attiecīgo numuru), bet "E-biļetes.lv", nav smuki, bet kriminālpārkāpums pats pa sevi tas nav.

Iesaku tā vietā uzrakstīt iesniegumu PTAC, kuri reāli izvērtēs web-lapas saturu un izrakstītos rēķinus no patērētāju aizsardzības viedokļa, un veiks nepieciešamās piespiedu darbības web-lapas savešanai kārtībā.

 

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 2 st

Lūk, arī patiesais labuma guvējs no www.e-biletes.lv:

Maksātājs
E-pasta adrese:  
Izvēlētais norēķinu veids: SEB banka Latvija
Summa: 18.63 LVL
 
Gala saņēmējs
Saņēmēja vārds: Armands Zukers Reitings: 100% (vairāk info)
Mājaslapas adrese: http://www.e-biletes.lv
Adrese: Maltas 42, Rīga, Latvia
E-pasts: support [at] e-biletes [dot] lv
Kontakttālrunis: +37129394423

Pasūtījuma nr. AV94DE4B (1830319) on project http://www.e-biletes.lv.


Maksājuma valsts

Elektroniskais bankings
Paysera
Paysera konts
Maksājuma apstiprināšana ilgst līdz 1 minūtei
Naudas atgriešana 0.19 LVL
Nordea
Nordea Banka Latvia
Maksājuma apstiprināšana ilgst līdz 1 minūtei
AB Swedbank
"Swedbank" banka
Maksājuma apstiprināšana ilgst līdz 1 minūtei
SEB
SEB Banka
Maksājuma apstiprināšana ilgst līdz 1 minūtei
Citadele
Citadele banka
Maksājuma apstiprināšana ilgst līdz 2 minūtēm

Lai samaksātu izvelieties logotipu un izvēlieties valsti. nospiediet uz logotipa vai nomainiet valsti

Elektroniskā nauda
Webmoney
Webmoney sistēma
Maksājuma apstiprinājums ilgst līdz 1 minūtei
Citas maksājumu sistēmas
EUR
Starptautisks maksājums Euro
Maksājuma apstiprināšāna ilgst 1-3 darba dienas.
Apstiprināšanas ilgums ir atkarīgs no maksātāja bankas.
Maxima
"MAXIMA" Latvia
Maksājuma apstiprinājumi tiek veikti 1 reizi diennaktī
(01:00 pēc Lietuvas laika)
SMS bank
Maksāt ar SMS
Maksājuma apstiprināšana ilgst līdz 3 minūtēm.
Norēķins ar SMS ir 3 reizes dārgāks.

Atgriezties atpakaļ

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

andri1 — es pieturos pie mūžvecā principa, ka labāk lai desmit pārkāpēji paliek nesodīti, kā viens nevainīgais tiek nepatiesi apvainots. Kristi šajā tēmā sarkastītais nav īpaši glaimojošs Happyfly un Gretas iepriekš rakstītais nu nekādi neliecina par kādu saistību ar Happyfly, tā ka manuprāt aizdomas par maskētu reklāmu nav pamatotas.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 2 st

Shustrik, nu tad vari rakstīt PTAC-am. Es savācu gana daudz INFO, pat to, ka gala saņēmējs saita www.e-biletes.lv izmantošanas gadījumā ir Armands Zukers ar personas kodu 010581-12553 un SEB bankas konta Nr.  LV96UNLA0050008131991. Rēķinā tiešām nav minēts Armands Zūkers, bet viņa uzvārdu var atrast, klikšķinot dažādus apmaksas veidus iekš www.e-biletes.lv, kur saiti ar viņa uzvārdu var atrast drošo maksājumu lapā . Par ko lai sūdzos PTAC-am - vai par to, ka nevēlos izmantot aizdomīgu saitu. Man nav pirkuma čeka vai caur internetbanku maksājumu apstiprinoša dokumenta un es kā potenciālais pircējs figurēju ar citu vārdu un uzvārdu. PTAC jau vairāk strādā ar patērētāju tiesību pārkāpumiem, bet neveic izmeklēšanu. Viņi pat nevar pārbudīt, vai minētā persona ar šādu personas kodu eksistē un vai viņam pieder augšminētais konts. Tad jau atkal sanāk, ka gluži kā ar BT - neviens visā valstī neko nevar izdarīt. Arī sodīt PTAC nevar, jo persona ar šādu kodu nav reģistrēta kā IK vai pašnodarbinātais vai cita veida uzņēmējs. Grozies kā gribi, darbs policijai vai spēka struktūrām.

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

Juris rakstīja:

andri1 — es pieturos pie mūžvecā principa, ka labāk lai desmit pārkāpēji paliek nesodīti, kā viens nevainīgais tiek nepatiesi apvainots. Kristi šajā tēmā sarkastītais nav īpaši glaimojošs Happyfly un Gretas iepriekš rakstītais nu nekādi neliecina par kādu saistību ar Happyfly, tā ka manuprāt aizdomas par maskētu reklāmu nav pamatotas.

šoreiz palieku pie sava (subjektīvā) viedokļa (vienkārši reklāma izveidota interesantāk, atkal tikai masn subjetīvasi viedoklis), ja gribi vari izdzēst manu komentāru par reklāmas teātri (arī šo). Cilvēks  tikko piereģistrējies un atklāj tēmu, kā lidoju uz Maljorku ar Happy F. Tad piebilst, ka vēl nav apstiprinājuma un jūtās nedroši (cits gan pajautātu pirms pirkt), tad pajautā ko citi domā, tad uzrodās tāds pats nesen reģistrēts biedrs, kas saka, ka kolēģe arī nesaņema apstiprinājumu, bet aizlidoja un bija ok, mazliet vēlāk pirmais uzraksta, ka saņēma (tikai vēlāk) arī apstiprināumu utt. Protams, protams...

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Greta ir reģistrējusies maija sākumā, kas nav nesen. Tik rafinētu plānu, kas tiek perināts gandrīz pusgadu, man grūti uzskatīt par reālu. Smile

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 2 st

Var jau būt, ka Armandam Zūkeram (pārbaudīju LURSOFT- reāli eksistējoša persona ar norādīto kodu) ir kāds IU kā privātpersonai. LURSOFT vēsturisko un aktuālo datu apskate man kā privātpersonai maksā 7,80Ls. Negribās prevencijai tērēt tik daudz naudas. Tikai tad nav skaidrs, kāpēc faktūrrēķinā jāslēpjas aiz "Uzņēmums - www.e-biletes.lv'  un "www.e-kuponi.lv". Kaut kāds iekšējs "ņuhs" man saka, ka tā lieta nav tīra un abi saiti nav bez grēka.

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

Viedokļi mēdz atšķirties (kad reģistreta Greta redzēju). Nesen sastapos ar krāpniekiem aliexpress (tas gan nav par tūrismu), bet bez teatrāliem paņēmieniem izkrāpt naudiņu ir pagrūti. Tomēr principam, "ka labāk lai desmit pārkāpēji paliek nesodīti, kā viens nevainīgais tiek nepatiesi apvainots" pilnīgi piekrītu un līdz ar to dzēs (palabo) manus komentus šajā sakarā (iespējams, ka tiešām man nav taisnība).

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Viestursp1 rakstīja:

Shustrik, nu tad vari rakstīt PTAC-am. Es savācu gana daudz INFO, pat to, ka gala saņēmējs saita www.e-biletes.lv izmantošanas gadījumā ir Armands Zukers ar personas kodu 010581-12553 un SEB bankas konta Nr.  LV96UNLA0050008131991. Rēķinā tiešām nav minēts Armands Zūkers, bet viņa uzvārdu var atrast, klikšķinot dažādus apmaksas veidus iekš www.e-biletes.lv, kur saiti ar viņa uzvārdu var atrast drošo maksājumu lapā . Par ko lai sūdzos PTAC-am - vai par to, ka nevēlos izmantot aizdomīgu saitu. Man nav pirkuma čeka vai caur internetbanku maksājumu apstiprinoša dokumenta un es kā potenciālais pircējs figurēju ar citu vārdu un uzvārdu. PTAC jau vairāk strādā ar patērētāju tiesību pārkāpumiem, bet neveic izmeklēšanu. Viņi pat nevar pārbudīt, vai minētā persona ar šādu personas kodu eksistē un vai viņam pieder augšminētais konts. Tad jau atkal sanāk, ka gluži kā ar BT - neviens visā valstī neko nevar izdarīt. Arī sodīt PTAC nevar, jo persona ar šādu kodu nav reģistrēta kā IK vai pašnodarbinātais vai cita veida uzņēmējs. Grozies kā gribi, darbs policijai vai spēka struktūrām.

Sorry, nesaprotu no tevis rakstītā, kāpēc te būtu darbs policijai. Tāpēc ka rēķins nepareizi izrakstīts?

Tas būtu kā reiz darbs PTACam, jo pārdevēja identitātes slēpšana ir patērētāju tiesību aizsardzības likuma 21.4 panta pārkāpums, un PTAL pārkāpumu izmeklēšana ir PTAC darbs.

Citāts:

21.4 pants. Pakalpojuma sniegšanas un tirdzniecības vietas iekārtošana

(1) Pakalpojuma sniegšanas un tirdzniecības vietu iekārto un noformē tā, lai varētu identificēt pakalpojuma sniedzēju vai pārdevēju un tam piederošās preces.

PTAC izpētīs web-saitu, konstatēs PTAL pārkāpumus, noskaidros, kam pieder veikals, uzaicinās attiecīgo personu sniegt liecības, un par šo savu darbu tevi informēs.

No policijas tu saņemsi:

- ja lūgsi kriminālprocesa uzsākšanu, tad atteikumu ierosināt kriminālprocesu, jo tevis aprakstītajos notikumos nav kriminālpārkāpuma sastāva.

- ja nelūgsi kriminālprocesa uzsākšanu, tad vēstuli, ka fakti, par kuriem tu informē, ir saņemti, un nekādas turpmākas darbības.

Jebkurā gadījumā, negribu iesaistīties kārtējā garā diskusijā par to, kas un ko pārkāpj, tikai gribēju ieteikt veidu kā īstenot savu vēlmi kaut ko darīt lietas labā pēc iespējas efektīvāk.

Un jebkurā gadījumā, tava vēlme kaut ko darīt lietas labā ir apsveicama Smile