Pirmie japāņi (ANA un JAL) pirms pāris dienām apturēja visus Boeing 787 reisus, pēc tam amerikāņi (United), arī Čīles LAN, tagad arī poļi nolēmuši nelietot 787, līdz netiks skaidrībā, kāpēc aizdegas akumulatori.
Ja bija plānots tuvākā laikā lidot ar poļiem uz Čikāgu, ieteicams paskatīties savu rezervāciju, iespējams kādus reisus atcels, veiks izmaiņas laikos utt.
http://www.guardian.co.uk/business/2013/jan/16/japanese-carriers-ground-...
Vispār jau Eiropas Aviācijas drošības aģentūra (EASA) aizliedz (ir apturējusi) poļiem izmantot Boeing 787 līdz netiks skaidrībā ar drošības jautājumiem. Katrā ziņā drošibai ir jābūt pirmajā vietā!
Iedomājos kā Boinga inženieri tagad rukā 24x7, kamēr Airbus pārdevēji berzē rokas.
Gan jau Airbaltic ar jaunajiem bumbvedējiem arī viegli neies. Vajadzēja ņemt vērtību – Airbus!
Interesanti, ka nav zinu par Qatar 787, jo tie baigi reklāmē lidojumus ar 787
Nu jau visā pasaulē apturēta izmantošana
Mums vēl rādās lidojums no DOH uz FRA ar Dreamliner februārī - nez, viņi šo informāciju checkmytrip vispār maina?
Kolīdz Qatar nomainīs plānoto lidmašīnu, tā šī informācija parādīsies checkmytrip.
FAA atļauj veikt Boeing 787 Dreamliner izmēģinājuma lidojumus.
Sky news zino, ka B787 bateriju kluda esot atrasta.
CNN bussines traveler sonedel busot pie Embraer kur esot gatvas 2 pimas CS100 saksies testa lidojumi.
Poļi ziņo, ka no 5. jūnija atkal lidos ar Dreamliner: http://www.lot.com/pl/en/web/newlot/promotion-details?promo=2254
Sākumā izmēģina uz etiopiešiem, vai izdevies kārtīgi salabot: http://www.bbc.co.uk/news/business-22315317
Dreamliner problēmas turpinās http://www.delfi.lv/bizness/pasaule/dreamliner-neveiksmes-turpinas-dzinejiem-atkal-konstatetas-problemas.d?id=43397871
Vēl viena problēma — ar eļļas filtru. United lidojumam uz Tokiju nācās piestāt Sietlā:
http://www.airlinereporter.com/2013/06/breaking-united-airlines-boeing-7...
Hītrovā aizdedzies etiopiešu 787: http://worldnews.nbcnews.com/_news/2013/07/12/19438748-boeing-787-dreaml...
Vai kāds no jums ir jau ar šito aparātu lidojis? Vai ir kādi plusi arī no ērtību viedokļa jeb tikai mazāk benzīnu patērē?
FlyerTalk nokomentēja:
Join Date: Feb 2011
Posts: 155
|
Best regards from an extremely hot Tokyo!
Guys from 787 made a terrific marketing job - I really believed it will be a dream, but it was just normal, usual with odd rubber instead of normal plastic curtain. |
No paziņas pieredzes:
Spiediens ir krietni mazāks, līdz ar to nav tik sausi - > Krietni ērtāk lidot 8-12 stundas.
Spiediens ir lielāks (vairāk pietuvināts mums pierastajam), līdz ar to vairāk skābekļa. Gaisa mitrums lielāks, bet tik un tā tālu no komfortablā. Tas viss pateicoties izturīgajiem un nerūsējošajiem kompozītmateriāliem.
No paziņas pieredzes:
Spiediens ir krietni mazāks, līdz ar to nav tik sausi - > Krietni ērtāk lidot 8-12 stundas.
Spiediens ir lielāks - kā ARN teica.
Ir, ko padomāt, jo tagad/gada laikā negribētu lidot ar Dreamliner
Kārtējā ķeza šos piemeklējusi — ANA B787 Japānā bija spiests atgriezties lidostā, jo nedarbojās meteoradars.
http://www.delfi.lv/news/world/other/dreamliner-karteja-neveiksme-lidmas...
Epopeja turpinās — kārtējā baterija sākusi kūpēt Tokijā lidmašīnas apkopes laikā — http://edition.cnn.com/2014/01/14/travel/787-dreamliner/
Būs ko "pastresot", pēc nedēļas jādodas 10h ilgā lidojumā ar Dreamliner.
Bet pavisam nopietnam satraukumam taču nav pamata, ne? (Lūdzu, sakiet, ka nav ).
Nu nokritis vēl neviens nav.
Nu nokritis vēl neviens nav.
"vēl" ir ļoti iedvesmojoši
Bet nu būs mācība, nākamreiz papētīšu, ar kādu lidmašīnu plānots lidojums, pirms pirkt biļetes.
Protams, ka satraukumam nav pamata! Izbaudi lidojumu!
Esmu lidojis ar Japan Airlines Dreamliner, viss likās OK, stjuarti arī pārāk nestresoja. Neviena baterija apkārt nekūpēja. Ja lido pāri sauszemei, kur ik pa laikam ir kāda lidosta, kur vajadzības gadījumā nosēsties, tad, manuprāt, satraukumam nav pamata. Ja pāri okeānam, tad es laikam drusku pastresotu.
Lidojums no Oslo uz Floridu, īpaši daudz sauszemes apakšā nav. Nu neko, vismaz garlaicīgi nebūs.
Bet paldies par uzmundrinājumiem!
Esmu lidojis ar Japan Airlines Dreamliner, viss likās OK, stjuarti arī pārāk nestresoja. Neviena baterija apkārt nekūpēja. Ja lido pāri sauszemei, kur ik pa laikam ir kāda lidosta, kur vajadzības gadījumā nosēsties, tad, manuprāt, satraukumam nav pamata. Ja pāri okeānam, tad es laikam drusku pastresotu.
Nav nekādas jēgas stresot, jo notikumu gaitu, jebkurā gadījumā, mēs ietekmēt nevaram! Paši tikai ar savu stresošanu un slikto domu domāšanu, iespējamo - ''kā/kas būtu, ja notiks'' veidošanu, rokam sev bedri.
Jāstreso tikai tad, ja ir par ko stresot un no tā var gūt kādu labumu. Pataupiet šīs stresošanas reizēm tādam brīdim.
Ak jā! Statistika rāda, ka lielākas iespējas ir iekļūt auto negadījumā, nekā tikt iesaistītam avio negadījumā! (Bet nu to jau laikam visi zina)