(Pārlieku šo akciju atsevišķā tēmā — Juris)
http://travelfree.info/2015/12/wow-fly-to-miami-from-riga-from-e276-both...
MIAMI pieejams par 276 EUR ar Air France.
Piejami datumi no janvāra līdz jūnijam.
Piedāvājums interesants. Nez cik reāli ir JFK paspēt 46 minūtēs no reisa MIA-JFK uz JFK-CDG?
Tiek ziņots arī par daudz citām pilsētām par labām cenām! SFO 275 EUR!
http://www.fly4free.com/deal/europe/crazy-cheap-from-riga-to-canada-us-e...
Man uz SFO lētākais sanāca caur jetcost.de ar AMEX. Tālāk: airlinedirect (255.99 EUR) neapstiprināja rezevāciju, ab-in-der-urlaub (256.99 EUR) neapstiprināja rezevāciju, fluege.de (256.99 EUR) apstiprināja rezervāciju. Rezervācija ir redzama arī airfrance mājaslapā, bet nauda no kartes nav rezervēta un e-tickets numuru pagaidām nav...
Man uz SFO lētākais sanāca caur jetcost.de ar AMEX. Tālāk: airlinedirect (255.99 EUR) neapstiprināja rezevāciju, ab-in-der-urlaub (256.99 EUR) neapstiprināja rezevāciju, fluege.de (256.99 EUR) apstiprināja rezervāciju. Rezervācija ir redzama arī airfrance mājaslapā, bet nauda no kartes nav rezervēta un e-tickets numuru pagaidām nav...
Tas ir raksurīgs šīm vācu lapām (visas tās lapas ir viens kantoris), ka it kā norezervē un kartes pierezervē sākotnēji 10eur (laikam ar to pārbauda Tavu karti) un pēc laika atnāk e-pasts,ka kkas ar karti esot ne tā unn lai pērk ar citu karti. bet tad cena pa 10-20eur dārgāk. Viss ir 100% kad atnāk 2i epasti no viņiem: 1 ar Rechung u otrs ar REISEPLAN, kur ir arī e-ticket nr u.t.t.
Ja ir atākuši atteikuma e-pasti, iesaku izlasīt saturu vai kaut kur apakšā nav atsauce kaut kas par 24h u 100eur. Man 100eur pēc mēneša noņēma u pamato, ka tas noteikumos, ka man 24h bija jāpaziņo viņiem, ka man nevajag to viņu eveiksmīgo tranzakciju.
Uz maiem e-pastiem šie neatbild. Bankā pieteicu chargeback par tiem 100EUR.
Labāk tad aizsūti šiem REPLY, ka tā kā nevar izsiegt e-ticket šim darījumam, tad Tevi vairs neinteresē tas pasākums.
Update - ir e-pasts ar Rechnung, nauda norezervēta un e-tickets numuri ir. Skolniekiem pavasara brīvdienas + Lieldienas pa rietumu krastu
No tiem pārējiem diviem bija e-pasts, kur bija links ar piedāvājumu rezervāciju pabeigt. Pēc tavas pieredzes, uzmanīgi izlasīju e-pastu, bet par 100 EUR nekas nebija rakstīts.
Neņem pretī nevienu no bankas kartēm... "Payment is not approved.."
Tev vācu lapā paziņojums angliski? Man fluege.de pieņēma gan AMEX, gan Swedbank MC.
Tagad mēğināju caur fluege.de ar MasterCard, sākumā atsūtīja epastu par rezervāviju, bet tad atnāca ziņa, ka "rezervacija netika pabeigta, ejiet uz šo linku un biļete par 10 eur dārgāka". Man jau pierēķināja katram galam katrai personai 20 eur par servisa apkalpošanu (manā gad.-160 eur 4 cilvēkiem). Plus vel bus 10, itogo 200 klāt. Veee, bet āķis jau lūpā.
Tas 10 ko viņi pierezervē pēc kādām 2-3 nedēļām atbloķējas bez zaudējumiem.
Mēģinu vēlreiz nopirkt. Atnāca rezervācijas apstiprinājums, konts bez izmaiņām...
Tikko nopirku RIX-ORD-RIX martā pa 274 EUR caur fluege.de. Pagaidām atnācis tikai viens viņu e-pasts, ar kuru var atrast rezervāciju AF lapā. bet tur rakstīts, kur ticket number - not issued.
Savukārt AF lapā ir redzams arī īstais rezervācijas kods (e-pastā ir tikai fluege.de iekšējais), ar ko var apskatīt rezervāciju arī iekš checkmytrip. Tur viss rādās kā ''confirmed'', lai gan e-biļešu numurus es arī tur neredzu (bet arī laikam nezinu, kur tieši tos meklēt un vai tiem vispār tur jābūt).
Tikko nopirku RIX-ORD-RIX martā pa 274 EUR caur fluege.de. Pagaidām atnācis tikai viens viņu e-pasts, ar kuru var atrast rezervāciju AF lapā. bet tur rakstīts, kur ticket number - not issued.
Savukārt AF lapā ir redzams arī īstais rezervācijas kods (e-pastā ir tikai fluege.de iekšējais), ar ko var apskatīt rezervāciju arī iekš checkmytrip. Tur viss rādās kā ''confirmed'', lai gan e-biļešu numurus es arī tur neredzu (bet arī laikam nezinu, kur tieši tos meklēt un vai tiem vispār tur jābūt).
Ja neesi saņēmis vēl 2us e-pastus: vienu ar RECHNING un otru ar REISEPLAN, tad droši varu apgalvot, ka šī transakcija vēl 100% nav notikusi un ir 50/50 iespēja. Iespēja vai nu saņemsi abus iepriekšmiētos e-pastus un viss būs kārtībā vai arī saņemsi e-pastu, ka kaut kas ar karti un ka nav varē'juši noņemt to summu un piedāvās pa 10-20EUR dārgāk pirkt ar citu kredītkarti.
Vel ir Houston:
http://www.momondo.ie/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=R...
Dallas:
http://www.momondo.ie/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=R...
Denver:
http://www.momondo.ie/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=R...
Phoenix:
http://www.momondo.ie/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=R...
Nu tā. Ir atnācis epasts par neveiksmīgu darījumu un 100 eur sodu. Sūtīšu atteikumu
Ja neesi saņēmis vēl 2us e-pastus: vienu ar RECHNING un otru ar REISEPLAN, tad droši varu apgalvot, ka šī transakcija vēl 100% nav notikusi un ir 50/50 iespēja. Iespēja vai nu saņemsi abus iepriekšmiētos e-pastus un viss būs kārtībā vai arī saņemsi e-pastu, ka kaut kas ar karti un ka nav varē'juši noņemt to summu un piedāvās pa 10-20EUR dārgāk pirkt ar citu kredītkarti.
Sasodīts, atnāca otrais e-pasts, ka šie kancelē manu pirkumu. Neko citu vietā nemaz nepiedāvā.
Vispār fui. Es nemaz pati neatsakos no līguma, bet man par to sodu liks!!!
Orsons21, paskati, vai arī Tev nav pielikumā vēstules forma ar atteikumu, citādi 100 eur novilks
Nē, atteikuma e-pastam nav vispār nekādu pielikumu, lakoniski nokancelēts un viss.
Uztaisīju otro dubli, tie paši datumi caur seat24.de par 6 EUR dārgāk. No šiem jau ir veseli 3 e-pasti, bet neviens no tiem nav e-biļete (apstiprinājums, piedāvājums viesnīcām un piedāvājums aizpildīt anketu par viņu darbu). Analoģiski kā iepriekšējā reizē, rezervācija redzama AF lapā, bet bez e-biļetes.
Vispār bardaks tomēr tiem vāciešiem.
Esmu kādus 10 atteikumus pēdējā pusgadā dabūjis un arī vairāk kā 10 apstiprinājumus.
Droši vien viņiem patīk tādi klienti, kur ņem tai pamataviobiļetei visādas apdrošināšanas un citas nevajadzīgas lietas klāt.
Chargeback pa tiem 100eur ko noņēma esmu aktivizējis. Tiklīdz da'būšu atpakaļ to summu, tad došu ziņu. Uz maniem e-pastiem fluege.de neatbild.
Nedomāju ka kādam uzreiz 100eur ņems nost neparko. Ja ir tāds atteikuma ēpsts un kaut kur tie 100eur figurē, tad iesaku reply aizsūtīt, ka vairs šo rezervāciju nevajag jo sie nevar e-ticket izsniegt. Tur kaut kas bija minēts, ka 24h laikā šiem jāpaziņo un tad nebūs tie 100eur
Pamēģini šos:
http://www.ab-in-den-urlaub.de/
Ir gan e-ticket un rēķins. Tas gan pēc ~13h gaidīšanas un zvana no OTA`s.
Esmu kādus 10 atteikumus pēdējā pusgadā dabūjis un arī vairāk kā 10 apstiprinājumus.
Droši vien viņiem patīk tādi klienti, kur ņem tai pamataviobiļetei visādas apdrošināšanas un citas nevajadzīgas lietas klāt.
Chargeback pa tiem 100eur ko noņēma esmu aktivizējis. Tiklīdz da'būšu atpakaļ to summu, tad došu ziņu. Uz maniem e-pastiem fluege.de neatbild.
Nedomāju ka kādam uzreiz 100eur ņems nost neparko. Ja ir tāds atteikuma ēpsts un kaut kur tie 100eur figurē, tad iesaku reply aizsūtīt, ka vairs šo rezervāciju nevajag jo sie nevar e-ticket izsniegt. Tur kaut kas bija minēts, ka 24h laikā šiem jāpaziņo un tad nebūs tie 100eur
Kādu laiku atpakaļ mēģināju tulkot no kā atsakos un satulkoju ka nepērkot papildpakalpojumu vācieši taisās iekasēt 10-15 eiro par katru epastu ko viņiem būs jāizskata. Skatieties, ka tiešam nesanāk maksāt par kaut kādām sūdzību izskatīšanām.
Orsons,
aizsūtīju atteikumu un saņēmu šādu (tulkots no vācu valodas ar googli):
Dear ..... , we have received your cancellation order for ......./ ........ We are pleased to inform you that the airline currently still no fees for you . For the processing of your cancellation via fluege.de we charge a fee of € 100,00 , which will be debited from you specified when booking cash shortly. This is refunded to you once a renewed , confirmed reservation exists on your part . A refund is only possible if the new booking was made on our booking portal . Please inform this then our service center by calling 0341 35575 85530th within 24 hours after your original booking You are welcome to reply directly to this email .
Orsons21, kā Tu iedarbini chargeback??
Es vēl neko nedarbinu, to rakstīja Rihards_007.
Interesanti. Mēnesi or smthn atpakaļ kad bija kļūda uz Brazīliju arī pirku caur fluege. Nekādus 100eiro tad vēl neprasīja. Visu mierīgi kancelēja. Tikai 40 centi zaudēti valūtas maiņās. Inovācija čakarēšanā!
Tikko caur ab-in-der-urlaub kas tā pati FLUEGE.DE grupa vien ir sanāca nopirkt čomam 2as biļetes uz MIAMI. Cena gan virs 300EUR, bet vismaz e-ticket dabūti.
Laikam vēl pēdējās 4-5h lai kaut ko vēl aytrastu un nopirktu.
Laikam vēl pēdējās 4-5h lai kaut ko vēl aytrastu un nopirktu.
Bļin, tur jau tie sūdi!
Principā, nu jau laikam pirktu par 340-350 EUR, kā atrodams citu valstu OTĀs, taču mans pēdējais pirkums ar seat24.de joprojām karājas gaisā. Nav ne e-biļešu, ne atteikuma. Ja atteikums pienāks rīt, tad skaidrs, ka cena jau būs pavisam cita.
Līdzīgi kā ar pirkumu caur fluege.de, rezervācija redzama gan pie AF, gan checkmytrip, bet e-biļešu tur nav.
Man šodien 3h laikā atnāca e-pasts ar apstiprinājumiem. Paskaties vai spamā nav kas iekritis.
Spamā nav, un AF lapā arī stāv rakstīts, ka e-tickets not issued. Deltas lapa pat atļāva izvēlēties vietas (izņemot BT reisus), bet arī tur par e-biļetēm nekas nav teikts.
Tad gan jau bus pozitiivs rezultats. Man 1x gandriz 24h pagaja kad atsutija e-ticket