Arī COMPENSA piedāvā atlaižu kodu: 810870155Compensa (skat. https://www.facebook.com/CompensaLV?ref=hl, online.compensa.lv/travel)
Tikai neredzu info, cik %, cik ilgi spēkā u.tml. Pamēģināju - sanāk 20% atlaide.
Paldies, šis noderēja. Tā kā Swedbankai sen nav bijusi atlaide, izmēģināšu citus.
Man tas kods nestrādā, cena nemainās. Pēc kāda principa tas kods darbojās? Ja ievada 6 dienas atlaidi dod, ja mazāk dienas tad ne... mazliet paspēlējos ar dienām un cilvēku skaitu un kods it kā darbojās, bet man vajadzīgā variantā 2 cilvēki uz 4 dienām neparko negrib!
Paldies, kods darbojās ! mīnus 5 Eur uz cilvēku !
Priekš pašveidotiem riskantiem savienojumiem izskatās, ka COMPENSA piedāvātā ceļojuma apdrošināša nav drošākais un labākais variants, ja tiek segts tikai pārvadātāja vainas dēļ nokavētie reisi.
13.2. Ceļojuma aizkavēšanās
13.2.2. Ceļojuma aizkavēšanās gadījums iestājas, ja: 13.2.2.1. Apdrošinātais ar vieglo sauszemes transportlīdzekli iekļuvis ceļu satiksmes negadījumā, kura izraisīšanā viņš nav vainojams un tādēļ tiek nokavēts plānotais sabiedriskā transporta reiss;
13.2.2.2. Pārvadātāja vainas dēļ tiek nokavēts plānotais sabiedriskā transporta reiss.
Varbūt kādam ir iestājies kāds apdrošināsānas gadījums izmantojot COMPENSA un ir kādas atsauksmes.
Neiesaku neko apdrošināt COMPENSA, polise būs, bet izmaksu par notikušu negadījumu nesaņemsiet. Arī komunikācija un informācija par lietas izskatīšanu u.c. būs 0.
Neiesaku neko apdrošināt COMPENSA, polise būs, bet izmaksu par notikušu negadījumu nesaņemsiet. Arī komunikācija un informācija par lietas izskatīšanu u.c. būs 0.
Vari lūdzu pastāstīt kādu piemēru/situāciju, savādāk nesaprotu, no kurienes Tev tāds apgalvojums....???
Ps. It kā jau nauda viņiem daudz, ienāca LV tirgū un gada laikā nopirka Baltikumu un BTA LV kontrolpaketi...
Jā, es arī labprāt dzirdētu sīkākas detaļas par, kā saprotu, neveiksmīgo apdrošināsanas gadījumu pie Compensas.
Man ir Compensa (ne ceļojumu, bet veselības apdrošināšana) viss lieliski, pilnigi viss tiek apmaksāts.
Par veselības čekiem pieņemu, ka apmaksa visās kompānijās ok, bet kad lieta sarežģītākas, saistītas ar citiem apdrošināšanas veidiem, tad situācija nav iepriecinoša un attieksme/komunikācija ir bēdīga. Sīkāk publiski apspriest sensitīvu informāciju negribu. Katrs, lai izvēlas pats.
Vārdu sakot, tā tas arī paliek - baumu līmenī.
Man arī ir compensa veselības apdrošināšana, tagad domāju, cik ruļļus tualetes papīra viņiem aizvest. Čeks nederot vajagot stingrās uzskaites kvīti. Jēga dēļ 8 eur kautkur skriet/meklēt/prasīt... labāk vēl 8eur iztērēšu, lai viņiem labi iziet.
Čeki noteikti der, tikai nevajag aizmirst palūgt, lai rekvizītus ieraksta. Tas ir tikai loģiski.
Man vienkārši līdz šim bija cita apdrošināšanas kompānija, tur bija vienkārši, galvenais lai pēc čeka var saprast par ko tas ir. Tā summa ir par vienu sporta nodarbību, nevis grūtniecību uz sevi mēģināju norakstīt. Es saprotu, ka viņi lobē savus sadarbības partnerus, kur es vienkārši parakstos. Bet visa šī lieta mani kā klientu lieki/nevajadzīgi apgrūtina.
Compensa ceļojumu apdrošināšanai atlaide ar to pašu kodu: 810870155Compensa
Nu ko tad TIK noslēpumains? Mēs ceļotāji labprāt uzzinātu atsaucīgas un neatsaucīgas firmas (arī apdrošinātājus). Atvaino, bet te izskatās ,ka Tev pajukusi draudzība ar meiteni , kas strādā Compensa un tagad mēģini iezāģēt. Nevajag jau čeka numurus uzrādīt, bet konceptuāli situāciju jau nu varēji izklāstīt.
Un interesanti, kā tad ar COMPENSA ceļojumu apdrošināšanu - vai COMPENSA arī prasa stingrās uzskaites kvīti par ārzemēs nopirktiem pirkumiem bagāžas nozaudēšanas gadījumā vai arī stingrās uzskaites kvīti par internetā pirktu jaunu aviobiļeti kādas ne-Latvijas aviokompānijas mājas lapā?
Čeks ar personas kodu un vārdu ir norma daudziem veselības apdrošinātājiem. Šobrīd man ir Ergo, kādreiz bija If, prasīja abi. No tā nekas neizriet par viņu ceļojumu apdrošinăšanu. Vispār, es esmu gan daudzreiz zvanījusi, lai precizētu jautājumus, gan arī vienreiz formāli rakstījusi, lai izvērtē vēlreiz, jo nepiekrītu atteikuma iemeslam. If'am ar auto telefoniski esmu lūgusi savienot ar vadītāju, kad operators putrojās. Visu atrisinājām.