tā kā meklētājs vēl joprojām nestrādā, veidošu jaunu tēmu. classic.checkmytrip.com šobrīd pāradresē uz parasto versiju (kas laikam nozīmē, ka vairs nav pieejams). kur vēl var apskatīties eticketu statusu?
strādā classic variants, ieskaitot e-ticket apskati.
Man arī visu laiku strādā:
https://classic.checkmytrip.com/plnext/XCMTXITN/CleanUpSessionPui.action...
heh, izrādās chrome muļķojas. ja ieraksta classic.checkmytrip.com pāradresē uz parasto. ja pieliek https:// priekšā, viss normāli. firefox normāli darbojas bez visa https.
Strādā gan meklētājs, gan classic.checkmytrip.com…
piedod, Juri, bet nevienam nav noslēpums, ka meklētājs nestrādā gan. ja meklējot classic checkmytrip vienīgais rezultāts ir norāde uz indijas tēmas pirmo no septiņpadsmit lappusēm, kurā (pirmajā) nav nekāda sakara ar checkmytrip, to par strādāšanu nosaukt nav iespējams.
juriss, vislabākais meklētājs pasaulē neatradīs tēmu, kura neeksistē. Ko Tu sagaidīji, kas tam būtu jāatrod? Neviens iepriekš nav sūdzējies par classic.checkmytrip.com nestrādāšanu. Šobrīd Tevis veidotā tēma ir pirmais rezultāts, noderīgās saites — otrais: http://www.celakaja.lv/search/node/classic.checkmytrip.com
Protams, meklētājs ir diezgan naivs un meklē tieši to, kas ievadīts. Cilvēki mūsdienās sagaida, ka atradīs to, ko viņi domāja, nevis to, ko uzrakstīja. Bet vienalga dīvaina vēlme tā dramatizēt situāciju ("nevienam nav noslēpums", "nestrādā").
Ceļakājas meklētājs ir slikts jeb, pareizāk sakot, apbrīnojami slikts. Mūsdienās, kad Google ir uzstādījusi savu latiņu, tomēr ir pašsaprotami, ka labam meklētājam ir jābūt nedaudz intuitīvam un prognozējošam. Es Ceļakājā visu meklēju caur Google, ievadot site:celakaja.lv, jo meklēt kaut ko pašā Ceļakājā nav jēgas, šai ziņā es piekrītu Juriss.
Pirmkārt, varētu sākt ar to, ka meklētāja rezultātam jāatveras tai lapā, kurā tas ir pieminēts, nevis, kā tas notiek pašlaik, vienmēr pirmajā. Tas ir pilnīgi nejēdzīgi, jo varbūt tēmai ir 100 lapas un vajadzīgais rezultāts ir 83.lapā, tātad, cik gudrs es biju pirms meklēšanas, tik gudrs palieku arī pēc tam. Otrkārt, kā jau Juris teica, meklētājs ir "naivs", proti, vispār neko nemeklē un nespēj atrast vai nu arī atrod visnebūtiskāko no visiem rezultātiem Tad kāda jēga no tāda, ja tā vietā var izmantot simtreiz labāko Google meklētāju?
Juri, tu nevari nopietni apgalvot, ka tas ir labs meklētājs un vienkārši neatrod to, kas neeksistē. tā kā tevi pazīstu, tik neaprakstāmu naivumu tev nevaru piedēvēt.
un mans piemērs ir ideāls, jo vēl vakar meklējot kombināciju "classic checkmytrip", šo tēmu atrast nebija iespējams. nezinu, kas mainījies šodien, jo pēkšņi tomēr atrod gan. tieši tāpat skaidri atceros, ka classic.checkmytrip tika apspriests ual kļūdas tēmā (protams, neatceros, vai bija ar punktu vai bez, tādēļ arī meklēju mazāko kopsaucēju (common denominator)). ko meklētājs, protams, pašlaik nenojauš. varbūt rīt būs cita diena, izskatās, ka tam ir nozīme.
njā, ideāls laikam bija pārspīlēti, jo patiesībā ir divas galējības. vai nu neatrod gandrīz neko, vai parāda septiņpadsmit lappušu ar rezultātiem, ko nav iespējams normāli apstrādāt. jo wildcards nestrādā, nav iespējams saprast, vai atrastajos piemēros ir sastopams katrs vārds katrā ierakstā, vai tie izmētāti pa visu lappusi/tēmu utt.
ak, jā, arī Māra pieminētais faktors. kamēr katrā tēmā bija pa trim, četriem ierakstiem, bija pieņemami, ka rezultāti ved (link) uz pirmo tēmas ierakstu. pašlaik, kad lielākā daļa vērtīgo tēmu ir padsmit lappušu garumā, tas ir absolūti bezjēdzīgi. 17*20=340 ierakstu. nu, nevar prasīt, lai 340 ierakstu pārlasīšanu, lai varbūt atrastu to, kas nepieciešams, uzskatītu par neuzlabojamu sasniegumu.
un to, ka tehniski iespējams link'ot uz vajadzīgo ierakstu, mēs lieliski redzam citēšanā. tur parādās tikai konkrētais ieraksts, ne tēmas pirmais, kam ar vajadzību nav nekāda sakara.
un tas, ka nav noslēpums, arī nav nekāds dramatizējums. nedaudz pārspīlēti, jo burtiski laikam būtu jāraksta - nevienam ilglaicīgam/pastāvīgam lietotājam. bet noliegt, ka tas ir, šķiet, visbiežāk regulāri pieminētais ck mīnuss, taču nevar, vai ne?
p.s. lai nebūtu pārmetumu nevietā, uzreiz pieminēšu, ka lieliski zinu, ka šis ir brīvs serviss, arī Juri cienu par darbu, ko viņš te altruistiski iegulda.
taču neuzskatu, ka tas nozīmē, ka uz nepilnībām norādīt nedrīkst. vai ik pa laikam atgādināt, ka ir bijuši solījumi vietnes darbību uzlabot. kamēr tehniski (serveri utt.) šobrīd ck ir nesalīdzināma ar to, kas bija, piem., 2011. gadā, lietotāja interfeiss kopš tā laika praktiski mainījies nav. un pat ja tas bija pilnīgi pieņemams, kad mūsu (lietotāju) bija pāris simtu un dienā parādījās ne vairāk par desmitu jaunu ierakstu, šobrīd izskatās, ka tas īsti vairs nemērogojas (scale). varbūt der padomāt par citu šablonu (template) lietošanu vai ko līdzīgu - interneti taču pilni ar piemēriem, ka šīs nav neatrisināmas lietas.
p.p.s. Māra pieminētais variants meklēt ar google (vai jebkādu citu ārēju meklētāju) arī diemžēl nav risinājums, kamēr mums ir sadaļas, kam no ārpuses piekļūt nav iespējams. tā tiek atsijāta liela daļa, iespējams, vērtīgāko rezultātu.
Es tikko no kroga! Vai tiešām man jāiet vēlreiz! Lai šo visu saprastu!
Dažas dienas atpakaļ checkmytrip darbojās kā bija ierasts. Šodien prasa izveidot kontu, kas būtu sīkums. Bet tas jaunais view ir briesmīgs un vairs nevar izvērsti izdrukāt. Varbūt kaut ko nemāku.
Kā citiem checkmytrip uzvedās?
Jā, kļūst arvien nepārskatāmāks un ar mazāk informācijas. Briesmīgs regress.
Nupat jau CHECKMYTRIP pārvērties par bezjēdzīgu lidojuma apskates instrumentu. Prasa šiem pārsūtīt rezervācijas e-pastu un reģistrēties. Kad tas izdarīts, tik un tā lidojuma detaļas un e-biļetes Nr. un to, vai tā e-biļete reāli izsniegta, nemaz nevar ieraudzīt. Pretī sadaļai AIRCRAFT, MEALS, BAGGAGE ALLOWANCE, E-TICKET - pilnīgs tukšums.
iesūtīt e-mailu ir viens no varientiem - tāpat iespējams ielādēt ceļojumu no booking numbera un vārda/uzvārda ievades un arī redzēt e-biļetes numuru utt.
info ir 10x mazāk kā senāk, bet nu nav arī tik trūcīgi kā te kāds apgalvo.
Es pirms pusotras nedēļas bakstot viņu tā arī neatradu, kā bez reģistrēšanās var kaut ko tur tagad atrast.
bez reģistrēšanās gan nekādīgi, laikam.
Tas, kurš nobijies, ir jau pa pusei uzvarēts!
Aleksandrs Suvorovs
Es gan arī ar visu reģistrēšanos neko vairāk par izlidošanas laikiem tur neatrodu. Ja CHECKMYTRIP ir tādā variantā kā pašlaik, tad tas man kā klientam neko vairs nedod.
http://www.myflightsapp.com/, manuprāt, vienmēr ir bijis pārāks šajā jomā, šobrīd pavisam noteikti.
Es gan arī ar visu reģistrēšanos neko vairāk par izlidošanas laikiem tur neatrodu. Ja CHECKMYTRIP ir tādā variantā kā pašlaik, tad tas man kā klientam neko vairs nedod.
Nospied uz izlidošanas laika, ieraudzīsi arī e biļetes nr. un vai ir bagāža vai nē...
Es gan arī ar visu reģistrēšanos neko vairāk par izlidošanas laikiem tur neatrodu. Ja CHECKMYTRIP ir tādā variantā kā pašlaik, tad tas man kā klientam neko vairs nedod.
Nospied uz izlidošanas laika, ieraudzīsi arī e biļetes nr. un vai ir bagāža vai nē...
Es arī nospiežot uz izlidošanas laika redzu sekojošo:
Booking Reference - Nr. ir kā nākas; aircraft - X; Baggage allowance per adult - X; Meals - X, Vārds un Uzvārds parādās pareizi, tālāk atkal - E-ticket - X, cabin class - X; utt. X vietā ir vienkārši pagara strīpiņa un viss. Un tā vairākiem lidojumiem.
bet cikreiz tev jāsaka, ka bookings jāievada caur rezervācijas numura ievadi un viss būs redzams:
Visus lidojumus tā var ievadīt? Norvegian lidojumu ievadīju, Ryanair nesanāk (varbūt kaut ko ne tā daru)
Checkmytrip ir Amadeus rezervāciju sistēmas produkts. Tur var pievienot rezervācijas, kas ir šajā sistēmā. Kaut arī Ryanair ir sūtījis preses relizes, ka sadarbosies ar Amadeus, cik man zināms, reāli viņi joprojām strādā ar savu iekšējo sistēmu un rezervācijas ir apskatāmas tikai pašu lapā un aplikācijā.
LAN (LATAM) rezervācijai, kuru pievienoju pēc zahuj ieteikuma, tik un tā iekš CHECKMYTRIP redzu tikai savu vārdu, uzvārdu un lidojuma laikus un vairāk absolūti neko... Acīmredzot, LATAM nestrādā ar šo sistēmu. Neaizpildītajos 7 laukos ir septiņas svītriņas.