Cilvēki te bieži diskutē par to, kuru autoīres kompāniju izvēlēties. Pats pēdējā laikā bieži izmantoju carhire3000 pakalpojumus, tādēļ gribēju jautāt, vai ir kaut kas no kā vajadzētu uzmanīties. Tas ir aģents un īsto autoīres kompāniju uzzini tikai tad, kad esi samaksājis. Viņiem aizmugurē stāv tā pati kompānija, kas aiz booking.com un priceline.com. Cenas viņiem vienmēr ir ļoti pievilcīgas un viss vienmēr ir iekļauts cenā. Tiesa pašrisks ir diezgan augsts, bet to par laimi pagaidām nav nācies piedzīvot. Iespējams jāņem kāda papildu apdrošināšana tam? Kāds būtu jūsu viedoklis? Neko par šo aģentu šeti forumā neatradu.
Mēs caur šo patīkamo aģentu gribējam par labām cenām tikt pie mašīnas Īslandē un palikām bešā. Labi, ka viens cits iznomātājs izpalīdzēja. Naudu no kartes arī noņēma, bet pēc laika atskaitīja atpakaļ. Ņemšanās ar viņiem bija liela, notērējām aptuveni 3 h liekas.
Vai to naudu atskaitīja pēc tam, kad mašīnu "nedabūjāt" vai vēl pirms izīrēšanas? Un kāds no viņiem bija pamatojums par to, ka auto nebija? Mēs esam īrējuši divreiz - vienreiz ASV un vienreis Grieķijā, abas reizes viss bija ļoti ok. Vai kādam vēl ir pieredze ar šiem? Šobrīd gatavojos īrēt auto uz vairākām nedēļām, tāpēc negribas iegrābties.
Pievilcīga cena ir ļoti abstrakts jēdziens, tāpat kā diezgan augsts pašrisks. Man viņiem nekad nav sanākusi labākā cena+labākie noteikumi kombinācija.
Labi, tātad veicu nelielu izpēti. Tā kā manis interesējošie datumi ir diezgan tālā nākotnē, tad tiem cenas šobrīd neskatījos. Tā vietā paņēmu divu nedēļu īri divus mēnešus uz priekšu (15.-29. novembris) San Francisco, ar atgriešanu turpat. Paskatījos šeit visbiežāk pieminētajās īres lapās un carhire3000. Šeit arī rezultāti:
Viņi man uz e pastu visu laiku sūtīja ziņu lai gaidu,ka mašīna būs.Iepriekšējā vakarā arī izprintēju to pending vēstuli un braucām prom.Ar to lapu apstaigājām visus kantorus,bet šie saka,ka nekā nezin,jo tas ir starpnieks.Labi ka bija mūsu trollīšmeitene( tā mēs viņu iesaucām),kas ņēma zvanīt uz visiem telefoniem kur tā mašīna ir.Tad sūtīja no kantora uz kantora bet tur atkal nekā.Trollīte arī iedeva mašīnu pilnīgi jaunu uz vietas Reikjavīkā.Nauda bija novikta pa to laiku kamēr lidoju prom,laikam uzrakstīju bankai,es vairs neatceros,bet pēc tam atskaitīja tapakaļ.Ar 300 eur jārēķinās ar šo firmu.Man bija līdzi vēl skaidrā nauda.Nu apmēram tā.Pie tam mašīnu īrējam pirmo reizivairāk uz tādām ecēšām cerams neuzsē'dīšos,bet pateicoties tai jezgai sastapām ļoti jaukas trollītes.
Varbūt tā ir Islandes īpatnība. Tikko bijām Islandē, šoreiz auto īrējām caur Holidayautos, kas kā izrādījās arī ir starpnieks, jo tam bija akcija, kad piedāvāja 25% atlaidi. Rezultātā lidostā, protams, neviens neviens par to nezināja. Beigās tika sazvanīts Holidayautos kantoris, kuri apgalvoja, ka mašīna jāņem no Hertz. Savukārt Hertz neko par to nezināja un teica, ka naudu nav saņēmis un mašīnas nebūs. Pēcāk vairākkārt zvanoties ar Holidaysautos viņi beigās atrada īsto papīru, ka nauda samaksāta un atsūtīja to Hertz. Čakars jau milzīgs, arī tad nosolījos nekad vairs Holidaysautos neizmantot, jo tas prasīja milzum daudz laika un nervu. Labi vismaz, ka auto dabūjām.
Infests – www.auto-europe.co.uk ir par 207 GBP.
Jā, paldies, Juri, co.uk lapā paskatīties neidomājos. Šim arī ir labi noteikumi (zero excess):
YOUR RENTAL FROM DOLLAR INCLUDES
Rental includes Loss Damage Waiver (LDW) with a ZERO excess.
Tagad sanāk, ka cenas visiem ir praktiski vienādas, ap 208 GBP. Jautājums vai ir kādi būtiski iemesli kāpēc izvēlēties vienu vai otru, piemēram, ar ko auto-europe varētu būt labāks par netflights, kā starpnieks?
Un vai pareizi saprotu, ka ja man ir LDW vai CDW ar ZERO excess tad nekādu papildus apdrošināšanu man vairs nevjag? Vai gadījumā CDW nebūs tikai avārijām (kā liek nojaust vārds collission), bet LDW būs visam (loss), piemēram, ja kāds vandālis izdomās naktī novilkt švīku ar naglu uz durvīm?