Pērc: | Ceļo: | ||
8.maijs - 13.maijs | 1.jūnijs - 30.septembris | ||
rakstits ka no €49 bet pašlaik uz Kopenhagenu ZC kalendārs rada €28.99 vasaras perioda, varbut ir citi varianti
Paskatījos, ka uz OSL un ARN var arī pa 39 EUR atrast, BCN bija daži datumi pa 69 EUR, citus galamērķus neskatījos.
Interesanti, Stambula pa tiešo vispār nav atrodama. Negribās ticēt, ka būs aizklapējuši ciet, nesen taču tik daudz biļetes notirgoja pa lēto.
Tas, ka daudz biļešu pa lēto, ir diezgan tiešs rādītājs, ka reiss varētu arī nebūt rentabls. Tāpēc nebūtu ko brīnīties, ka aizklapējuši.
Please be advised that SAW flights BT711/712 are discontinued as of 01JUN14.
Interesanti nosākuma IST un tagad jau SAW.
Please be advised that SAW flights BT711/712 are discontinued as of 01JUN14.
Kur šis?
Nekur BT mājas lapā neatradu, bet ar 02.06.2014. caur mājas lapu tiešo BT reisu ne uz SAW, ne uz IST nopirkt vairs nav iespējams. Ir tikai savienotie reisi , turklāt padārgi. Pat dārgāk nekā TK tiešie reisi uz IST.
Nu protams... 3 dienas atpakalj nopirku pa 40 eur uz Rijeku daargaak... nav daudz bet tomeer. 1 night bed and breakfast )
Hmm, interesanti kā būs ar tiem, kuriem jau ir biļetes uz SAW rudenī?
Please be advised that SAW flights BT711/712 are discontinued as of 01JUN14.
Kur šis?
iekšējos resursos
Hmm, interesanti kā būs ar tiem, kuriem jau ir biļetes uz SAW rudenī?
jāpagaida, kad BT sūtīs informāciju cilvēkiem, kam ir biļetes un ko paši piedāvās. Laikam jau savienotos reisus arī izdosies dabūt (uzstāji pieprasot), bet var tikt piedāvāti arī citi virzieni (tādu joku no BT atceros) un parastā opcija ar naudas atgriešanu...
Standarts - opcijas ar naudas atgriešanu vai citu virzienu (ar BT tiešo reisu). Savienotais reiss - pēc lielas tielēšanās un skandāliem.
Vajag ņemt savienotos ar īsu pārsēšanās laiku! Tad izbaudīsiet Ecolines, Lux Express u.c. riteņoto pārvadājumfirmu piedāvājumu vai arī nākamo lidojumu! Par savu naudu, protams!
Kā liecina ilgstošā sarakste ar O.K. jaunkundzi (?) no BT, tad tiem, kuri nav Usaini Bolti, Spaidermeni, Zirnekļcilvēki utt.ir vai nu jāiet kājām vai jāpērk nākamā reisa biļete. Par savu naudu, protams!
Nākamnedēļ ir pienācis laiks iebombardēt:) PTAC-u! Ir redzēti bezkaunīgi kantori (UA,RUS utt), bet šis (BT) ir pēdējo gadu TOP virsotnē!
Teorētiski tagad mani vajadzētu sūdzēt tiesā par neslavas celšanu! Tas būtu labi, jo tad varētu vilkt ārā kliedzošā:) uzmetiena faktus pilnā apjomā!
O.K. atdod naudu!
Bet es tomēr palieku pie domām, ka kaut kur pa vidam paši nolohojāties ar to transfērošanos, baigi jau neticas, ka viņi piedāvātu savienojumus, kurus irl nav iespējams realizēt.
Hmmm? Varbūt MUC lidostā ir kāds neliels Bermudu trīspadsmitstūris:), ar īpašu iedarbību tikai uz steidzošamies tautu dēliem? Jeb šo pašu pasažieru laikrāži īslaicīgi aizmagnetizējas un atmagnetizējas, tādējādi radot laika izjūtas disbalansu? Vairāku pasažieru krišana nelielā nirvānā, ar mērķa sajūtas īslaicīgu zudumu? Tā vella MUC lidosta prasītos pēc detalizētas izpētes! Cilvēks, kurš Kambodžā eleganti parāvis fraku:) no naža uzbrukuma, nemācēs pārsēsties Eiropas lidostā.... Tu, Mari, nepūt BT stabulē un nestāsti pekstiņus!!! Bet varbūt drošībai apmeklēt lohu ārstu? Kādas tik trakas lietas nenotiek tai Pasaulē! Ūžass pilnīgs.....
Neilgi pēc tam, Rīgas reiss no MUC tika pārcelts par 20min vēlāk, laikam SAW transfērnieku veiksmīgākai savākšanai. Bet nu jau vairs nebūšot aktuāli, jo arī SAW esot apspradzināts:(
Eu, pastāsti labāk moš par to Kambodžu?
Privāti!
Maris mums mazliet tāds neticīgais Toms!
Bija man ar' līdzīga situācija kā Lei Fengs. Viss sākās ar BT atcelto lidojumu uz SAW. Izcīnīju RIX-MUC-IST-FRA-RIX (nepaldies J.K. un J.J. Paldies R. ). Pirmais posms viss ok. Jautri sākās ar IST-FRA. Izrādās - Lufthansa streiko. Ejam jau ar ''sokētām sejām'' (lai gan prieks, ka nu būs klāt viena brīvdienu diena) pie Lufthansa galdiņa. Šie saka, ka esot vakar atsūtījuši ziņu, ka mums iedots TK reiss IST-RIX. Nu zdrasdce, pazvanīt vai sms atsūtīt jau nevarējāt! Nu ok, piktā meitene iedeva reisu IST-HEL-RIX. Sākumā nepiefiksēju, ka CT tikai 35min. Nu neko darīt, būs jāskrien. Nolaidāmies HEL ar mazu kavēšanos, bet tā kā esam makten lieli skrējēji, izredzes paspēt ir. Tās strauji saruka brīdi, kad laiciņu bijām pagaidījuši uz ''tārmaka'' (nezinu, kā iztulkot) un piebraucām pie autobusa, nevis tieši pie 'geita'. Par ''super ātrajiem'' lidostas drošības kontroles darbiniekiem vispār nerunāsim. Nokārtojuši visas formalitētes skrējām uz BT reisu, kas, protams, atrodas tālākajā termināļa galā. Protams, esam nokavējuši (geits gan bija aizvērts kādas 5as min ātrāk, nekā paredzēts). Ak jā, skrienot, pa prātu skraidīja arī Lei Fenga rakstītais par piedzīvojumu MUC. Šoreiz darbiniece bija atsaucīga un aizūtīja pie LH meitenēm, kas tad mūs pārlikšot uz nākamo BT reisu, jo esot LH vaina, ka mēs neesot paspējuši. Protams, neizpalika arī iečekotās bagāžas tverstīšana pa HEL. Veiksmīgi tikām pie nākamā reisa un pēc pusotras stundas atradās arī bagāža. Kā novēroju, arī šī HEL-RIX lidojuma geits aizvērās 5 min ātrāk, par paredzēto laiku. Respektīvi laikā, kad autobusam vēl bija jāstāv un jāgaida pasažieri, tas jau atradās pie lidmašīnas. Šķiet, ka BT tā ierasta prakse!
Ak jē, atkal esam novirzījušies no tēmas!
Principā nebūtu nekas dīvains, ja geits aizvērtos ātrāk tajos gadījumos, kad visi pasažieri ir jau ieradušies. Šajā gadījumā gan dīvaini, jo BT taču zināja, ka Jūs vēl neesat. Citas aviokompānija šados gadījumos gaida, liekas 5-10 min jau neko dramatisku parasti nenojauc, bet šie bezmaz speciāli aizver ātrāk.
Bet attiecībā uz Lei Fenga stāstīto - līdz šim tiešām nebiju dzirdējis nevienu gadījumu, kad aviokompānija nokavēta transfēra dēļ nepārliktu pasažierus uz nākamo reisu uz sava rēķina. Neesmu īpaši augstās domās par AirBaltic, bet nu te jau zemāk jau vairs nav kur krist.
Paldies Lei Fengam par manis apskaidrošanu privāti
Labi, ka jau labu laiku izvairos no BT. Tais pašos HEL vairākkārt paspēju pārsēsties 50 min. konekcijā ar Finnair savienotajam lidojumam BKK-HEL-RIX, lai gan BKK reiss parasti kavē un starp lidojumiem paliek ne vairāk kā pusstunda.