Bravofly pērkot Ryanair gadās, ka parāda rezervācijas numuru , bet nevar rezervācijai piekļūt kamēr nav atnācis viņu apstiprinājuma e-pasts, kurā ir īpaša e-pasta adrese ar kuru piekļūt rezervācijām.
P.S. Ieteikums Ryanair lapā uzreiz arī šo e-pastu nomainīt uz savējo (lai saņemtu ziņas par check in, u.c. izmaiņām)
Tad nu te saraksts kādus e-pastus viņi taisa:
1) vards.uzvards@ zone-email.com
2) vards.uzvards@ everymounth.
Varbūt ir vēl kādi citi?
3)@adataded.com
4)@utnmail.com
Man gan šķiet, ka no šī nav jēgas, jo kombināciju ir ļoti daudz. Pie tam gadījumi, kad uzreiz neatnāk @ no bravo ir reti.
Te cilvēki jau sāka vākt sarakstu, domēnu tiešām izskatās daudz: http://www.celakaja.lv/forumi/wizzair-un-ryanair-triposana-ar-edreams?pa...
@oneemails.com
@tradosmail.com
@makeadresses.com
@startyouremail.com
@newcoadresses.com
Iespējams, bet tomēr - iedomājos ka nākotnē varētu noderēt.
Varbūt viņiem ir kāds sadarbības partneris, kas tos e-pastus taisa - tad varētu mēģināt noskaidrot visas kombinācijas uzreiz.
Vairāk izskatās pēc tā, ka skripts viņus ģenerē automātiski un tās nav reālas adreses.
Automātiski ģenerētas adreses ir reālas adreses, es nesaskatu atšķirību.
Reāla adrese ir tāda, kuru tu vari izmantot - kurai apakšā ir arī serveris. šo diez vai var jebkādā veidā lietot kā reālu e-pastu - rakstīt un saņemt ziņas.
Kādēļ Tu domā, ka nav serveris? Pārbaudīju, visus šos domēnus kāds anonīms lietotājs ir piereģistrējis caur GoDaddy 2011.-2012. gadā. Aizsūtīju uz vienu no adresēm testa e-pastu, atpakaļ nemet, tātad galā nonācis. Līdz ar to manuprāt tās ir reālas e-pasta adreses, cik nu kaut kas ir reāls digitālajā pasaulē.
skaidrs es mēģināju no otra gala - piekļūt savai adresei, kura ir man uzgenerēta neizdevās.
bet, ja @ aiziet uz turieni, tad jā, puslīdz ir reāla adrese
Izskatās, ka viņi to visu uzlikuši Amazon Web Services mākonī Dublinā, tur iekrīt visi apstiprinājuma e-pasti no Ryanair.
Es vienubrīd biju atradis uzņēmumu, kurš veic edreams Ryanair rezervācijas varbūt tagad sākuši jaunu pakalpojumu piedāvāt
Vai ir zināms bravofly epasts priekš refund! Ryanair izmainīja laikus lidojumam, es pieteicu refund - ryanair raksta, ka naudu ieskaitiis starpnieka kontā no kura tika samaksāts, lai prasot refund no starpnieka!
domāju ka vieglāk būtu vienkārši bankai savai chargeback uztaisīt.
domāju ka vieglāk būtu vienkārši bankai savai chargeback uztaisīt.
Bez pamatojuma nevar Vajag vismaz kaut kādu pierādījumu, ka ir mēģināts šo situāciju risināt saviem spēkiem
kam lai raksta nezinu, bet man kontaktos stāv 2 e-pasti
1) domains @bravofly.com
2) support @bravofly.com
Neesmu pats rakstijis
Nu, pēdējais izskatās visnotaļ loģisks variants.
Es decembrī dēļ pārmērīgas kavēšanās atteicos lidot uz Londonu ar Ryanair, biļete bija pirkta caur opodo.it - nebija nekādu problēmu atdabūt naudu no viņiem. Ryanair, protams, vispirms atskaita naudu atpakaļ starpniekam, tad griezos pie šiem, pievienojot Ryanair apstiprinājuma vēstules kopiju.