Sveiki,
Īsumā, caur bravofly tika norezervēta viesnīca Parīzē, saņemot confirmation e-pastu pamanīju ka viesnīcas nosaukums ir cits, taču adrese ir tai viesnīcai, kuru biju domājis rezervēt. sazinājos ar bravofly, kur saņēmu atbildi, ka viņi skatās, kas noticis un došot atbildi. Tikko saņēmu atbldi, ka viņi nespēj nodrošināt iepriekšējo viesnīcu un tā vietā dod citu viesnīcu daudz tālāk no centra, kura mani galīgi neapmierina. klāt pierakstīts, ka vai nu ņemu šo viesnīcu vai atgrež naudu. ir kāda iespēja viņus piespiest dod citu man vēlamu viesnīcu?
piedāvāja vēl vienu viesnīcu, bet nu arī tā ir stipri talāk no centra kā vajadzēja gan pēc bildēm, gan pēc atsauksmēm švakāka. rakstiju trešo reizi, lūdzu piedāvāt tāda paša līmeņa viesnīcu. tad nu gaidu atbildi..
Varbūt, kad raksti, ka piedāvājums Tevi neapmierina, tad pakonkretizē, ko tieši Tu vēlētos citādāku, lai viņi var labāk saprast. Man varbūt , piemēram, būtu svarīgi, lai ir tuvu metro pieturai, es to noteikti būtu ņēmis vērā rezervējot un būtu neapmierināts, ja tas tiktu izmainīts, bet mazāk svarīgi, cik tieši tālu no Eifeļa torņa, citam atkal kaut kas cits. Vārdu sakot, tās vēlmes jau var atšķirties.
Bet tajā oriģinālajā viesnīcā ir brīvie numuri uz taviem datumiem? Ja jā, tad mēģini spiest uz to, ka tieši to tev vajag, jo tieši to tu rezervēji. Šādā gadījumā izcīnīju savu viesnīcu, tiesa no LV aģentūras, ko uzņēmumam rezervējām. Sākumā arī bija "atšuviens".
Vabut tur kur gribeji vairs nav nummuri ka vinji var iedot?
pēc vairākiem e-pastiem beigās vienojāmiers par 2. piedāvāto variantu, taču tikko atkal saņēmu e-pastu, ka tomēr arī tajā neesot pieejamas istabas!! vienīgais ko viņi varot piedāvāt ir tā pirmā viesnīca (taču arī par to vēl jāpārbauda) vai full refund.
apmainījāmies vēl ar neskaitāmiem e-pastiem un beigās aizsūtiju sev apmierinošus 4 viesnicu variantus (gan viesnīcas, gan lokācijas ziņā labākas kā sākotnējā) un viens arī tika apstiprināts. tad nu mana sāga ir veiksmīgi beigusies