Bonusa lidojumu pirkšana ar Delta Skymiles

10 atbildes [Pēdējā ziņa]
Dunduri
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/05/2010
Ziņas: 811
Manīts: pirms 2 d

Paskatījos Eiropas lidojuma iegādi par Deltas Skymiles punktiem un biju nepatīkami pārsteigta, ka tiešajiem reisiem nāk klāt Carrier-imposed International Surcharge ap 59Eur (vienā virzienā). Ja ir savienotais reiss, tad šī summa ir vēl lielāka. Turp-atpakaļ reisam minimāli jāpiemaksā 118Eur + vēl lidostu nodevas. Kaut kā galīgi neinteresanti izskatās.

Ja paskatās ASV lidojumus, tad tur pavisam nelielas piemaksas nepieciešamas.

Vai tas ir atkarīgs no valsts, kurā esi reģistrējies vai arī tas tā ir visiem? Gribējās uz Kanārijām biļeti paņemt, bet izskatās, ka ar lētajiem avio ir izdevīgāk.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Delta Skymiles ir lieli maitas (atvainojos) — ja izlidošana ir no Eiropas, tad bonusa lidojumiem pieliek klāt degvielas piemaksu (nosaucot to par Carrier-imposed International Surcharge). Līdz ar to izdevīgāk ņemt lidojumus, kas sākas citās pasaules daļās.

Pat tas pats lidojums piemēram Parīze-Ņujorka vienā virzienā no Eiropas būs ar 200-300 EUR piemaksām (kas ietver degvielas piemaksu), savukārt virzienā no ASV piemaksa būs kādi 5 dolāri…

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Bet arī Deltas bonusa biļetēm ir iespējams nomest degvielas piemaksu. Wink

vkwic
Lietotāja vkwic attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 2776
Manīts: pirms 6 gadi
Kur: Carved From Tides – Ceؤ¼akؤپja

Juris rakstīja:

Deltas bonusa biļetēm ir iespējams nomest degvielas piemaksu. Wink

sakramejas mazliet virs 100K, petiju ka izdevigak novalidet lidojumiem no/uz EU pagaidam kada nakama inflacija neaped, vai nevar mazliet apgaismot šo tematu? Pagaidam viens no variantiem uz ASV ar LCC bezbagaža izpildijuma un atpakaļ ar Delta pa pieciti lidz LHR, jo lido no 2 lidz 4 cilveki.

 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Degvielas piemaksas nomešana Delta bonusa biļetēm — vienkāršākais variants lidot ne no Eiropas, kā jau esi izdomājis. Sarežģītāks — izmantot 1x valstī, kur degvielas piemaksu nav. Piem. vienā biļetē sākumā SHA-YNT par 7500 jūdzēm (biznesa klasē) un tad iecerētais lidojums. 1x protams jāizlido…

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Man labākie darījumi par Delta jūdzēm šobrīd neliekas lidojumi no ASV (ja vien negadās kāda atlaižu akcija). Maksā daudz jūdzes un alternatīva — pirkt biļetes par naudu — daudz jēdzīgāka, jo regulāri pieejamas lieliskas cenas EU-ASV.

Esmu saglabājis cenu sarakstus un reģionu definīcijas no tiem laikiem, kad Delta tos vēl publicēja (tagad slēpj).

Izdevīgākais lidojums biznesa klasē liekas lidojums vienā virzienā uz Eiropu no SOUTH ASIAN SUBCONTINENT (Afghanistan, Bangladesh, Bhutan, British Indian Ocean Territory; India, Maldives, Nepal, Pakistan and Sri Lanka). Maksā 42 500 jūdzes vienā virzienā biznesa klasē (ekonomiskajā klasē 35 000 — nav izdevīgi, labāk piemaksāt nedaudz par biznesu). Lidojums uz Eiropu tādēļ, ka pretējā virzienā pieskaitītu degvielas piemaksas.

Vēl labs variants ir skatīties garāko attālumu starp NORTHERN ASIA (China, Hong Kong SAR, Japan, Korea (Democratic People's Republic of), Korea (Republic of), Micronesia, Philippines and Taiwan (Province of), Russia (East of the Ural Mountains), Guam and Saipan) un SOUTHEAST ASIA (Brunei Darussalam, Cambodia, Indonesia, Laos (People's Democratic Republic of), Macau SAR, Malaysia, Mongolia, Myanmar, Papua New Guinea, Singapore, Tajikistan, Thailand, Timor Leste, Turkmenistan and Vietnam). Maksā 40 000 jūdzes biznesa klasē, 22 500 jūdzes ekonomiskajā. Abi šie varianti man liekas izdevīgi.

Piemēram no Indonēzijas uz Japānu. Bali (DPS) — Tokija (NRT), ar Garuda Indonesia, 5* aviosabiedrību biznesa klasē, 6 st 30 min lidojums, lidojuma garums 3500 jūdzes. Var arī tālāk skatīties, uz Papua provinci, Džaijapura (Jayapura, DJJ) — Saporo (CTS), 14 stundas gaisā, lidojuma garums 6500 jūdzes par to pašu 22,5k / 40k cenu. Smile

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 8 ned
Kur: Stokholma

Juri, kaut kas tur neiet kopā tām pēdējām jūdzēm - 3500 un 6500.

Sapratu, ka runa ir par nolidotajām jūdzēm, nevis lidojuma izmaksām jūdzēs Smile

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Papildināju savu tekstu, lai nepārprotamāk. Smile

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

vkwic, izmantojot to pašu 1x principu, var piemēram ņemt vienā biļetē lidojumu DPS-NRT un pēc tam tālākā nākotnē Eiropa-ASV, nebūs degvielas piemaksa, atšķirībā no gadījuma, ja ņemtu vienu pašu biļeti Eiropa-ASV.

vkwic
Lietotāja vkwic attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 2776
Manīts: pirms 6 gadi
Kur: Carved From Tides – Ceؤ¼akؤپja

Plds, skaidrs, tagad bus ar ko aiznemt ziemas garos vakaros.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Lidošanai Āzijā par Delta jūdzēm nepatīkami ir tas, ka Korean Air (KE) pēdējos gados katrā reisā izliek tikai 1 vietu biznesā un 2 vietaks ekonomiskajā klasē par jūdzēm. Ja grib lidot divatā biznesā, KE atkrīt. Žēl, jo viņiem daudz noderīgu maršrutu.