Bonaire/Kirasao un KLM savienotie reisi

17 atbildes [Pēdējā ziņa]
Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4423
Manīts: pirms 7 st

Paziņas patreiz ir Bonaire un satraukušies par atpakaļceļu, jo turpceļā InselAir, kas izpilda reisus starp Curaco un Bonaire, gan ilgi kavējās, gan bagāža neatnāca laikā un arī klientu atbalsts nekāds, jo Bonaire lidosta maza un 4x braukuši pakaļ bagāžai un izziņai par reisa kavēšanos un trījās no reizēm neviens nav bijis uz vietas un vispār izskatās, ka viņiem tur viss ir pofig.

Arī vietējie runā, ka InselAir vairāk kavējas nekā ir laikā.

Satraukums ir par to, ka ja nu atpakaļceļā reiss pamatīgi kavē un tiek nokavēts KLM savienojus uz eiropu, tad kā nez būs ar Inselair atbalstu, jo pēc pirmās pieredzes redzot, ka visiem tur vis ir pofig, tad diez vai viņi kādu viesnīcu riktēs vai arī vispār mācēs pārlikt citos connecting reisos. Tāds iespaids radies.

Savienoto reisu biļete izsniegta ar KLM numuru. Par turpceļa ķibelēm pēc uzrakstīšanas KLM, šie atrakstās, ka lai ar InselAir riktējas par turpceļa 7h kavēto reisu un laikā neatnākušo bagāžu un KLM gar to neesot nekāda daļa.

Ja atpakaļceļā viss būs ok, tad ok, bet ja pirmais reiss kavēs tad gan sāksies jautrība.

Vai KLM drīkstēs nelikties ne zinis, ja atpakaļceļa pirmais posms kavēs un nobruks pārējie lidojumi un InselAir neizrādīs nekādu vēlmi kaut ko risināt? Kāda ir KLM atbildība par viņu sadarbības partneru lidojumiem?

p.s. paskatījos, ka InselAir flotē šiem 3 gab FOKKER gandrīz 25gadus veci.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14747
Manīts: pirms 9 st
Kur:

Nu, bet savienotie reisi taču ir un paliek savienotie... Parasti jau jebkura no iesaistītajām aviokompānijām pārliek, lai gan pēc noteikumiem tas, protams, jādara vaininiekam. Par ko īsti jautājums, cik saprotu, biļete jau sen kā kabatā, un neko īsti mainīt šobrīd nemaz nevari?

P.S. Esmu lidojis ar Insel Air pirms gadiem 5-6, nekādas īpašas anomālija netika novērotas. 

zmejs
Lietotāja zmejs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2014
Ziņas: 1168
Manīts: pirms 1 ned

Nu bet ko var gribēt - lai 3 fokkeru aviokompānija tagad sāk viņiem bukot Eiropas lidojumus? Manuprāt viss vienkārši - lidojam uz Curacao, kad nu vien tas dranduļets ir gatavs lidot, un tur jau dodamies pie KLM pārstāvjiem un nostādam šos fakta priekšā - rekur mūsu biļete, gribam lidot.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Rodas iespaids, ka cilvēki tādi, kas nelaiž garām izdevību panervozēt. Smile Un arī Tevi bez liela iemesla satraukuši.

Ja atpakaļceļā nokavēs KLM reisu, ies pie KLM stenda un visu nokārtos, gan viesnīcu, gan jaunu lidojumu. Ja garas rindas, var tā vietā rakstīt KLM Whatsapp +31 206490787, vai zvanīt uz LV numuru +371 67661305, vai caur Skype bez maksas uz ASV numuru +1 800 4340320.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4423
Manīts: pirms 7 st

orsons21 rakstīja:

 cik saprotu, biļete jau sen kā kabatā, un neko īsti mainīt šobrīd nemaz nevari?

P.S. Esmu lidojis ar Insel Air pirms gadiem 5-6, nekādas īpašas anomālija netika novērotas. 

Biļetes ir jau sen pirktas un nav nekadi epasti, ka plānotajam reisam plānojas kādas izmaiņas.  Ticu, ka beigās viss būs laikā un ok.

Vienkārši pirmā saskare un vietējo runas par šo kompāniju nevieš pārāk lielu optimismu.

Tāpēc paziņas paprasīja manas domas un arī pats vēlējos uzināt, ko foruma biedri domā.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

zmejs rakstīja:
Nu bet ko var gribēt - lai 3 fokkeru aviokompānija tagad sāk viņiem bukot Eiropas lidojumus?

Tas ir viņu pienākums, ko uzņēmušies, kad iestājās IATA un ja grib tirgot savienotos lidojumus ar citām aviosabiedrībām. Bet pārrezervēšanu bez problēmām viņu vietā izdarīs KLM (un pēc tam no šiem iekasēs par to).

zmejs
Lietotāja zmejs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2014
Ziņas: 1168
Manīts: pirms 1 ned

Pienākums ta pienākums, bet dzīvē bieži tie "mazo" kompāniju aģenti nemaz nevar neko izmainīt tajos aavienotajos ticketos. Vai neprot. Tikai plāta rokas un bola acis. Tas pats BT, piemēram.

Es gan nesaprotu kamdēļ būtu jāsāk stresot vēl pirms pirmā lidojuma. Aizlido kad nu sanāk un tad rīkojas pēc apstākļiem.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4110
Manīts: pirms 1 d

Juris rakstīja:

Bet pārrezervēšanu bez problēmām viņu vietā izdarīs KLM

Lai gan atbildība par kavēšanos un "kļūdu labojums" šai gadījumā ir jāuzņemas InselAir, nevis KLM, protams, šādā situācijā iesaistītiem pasažieriem gribētos cerēt, ka KLM tā darītu... Tomēr, vai šī cerība ir pietiekoši vispusīga informācija, lai to sniegtu kā objektīvu atbildi? Ir lasīti daudzi šausmu stāsti par analoģiskiem gadījumiem, kur pat tad, kad atbildība tiešām leģitīmi būtu jāuzņemas vienai aviokompānijai, tā tik un tā to mēģina pārvelt uz citu. Manuprāt, nevajadzētu noklusēt, ka aviokompānijām piemīt šāds niķis. Labāk jau lai cilvēki rēķinās, ka ir zināms pamats uztraukties, ka viss var arī neiet kā smērēts un situācijas risināšana var diezgan pamatīgi izčakarēt dārgo laiku, - un pēc tam ir patīkami pārsteigti, ka tomēr paveicās un nebija tik traki, ja viņiem paveicas, - nekā dabūt sev uz galvas tādu aukstu dušu lidostā, par kuras iespējamību Ceļakājas idealizētajā pasaulē nekas netika minēts.

EDIT. Turklāt Wikipēdija raksta, ka InselAir radīto problēmu dēļ KLM jau no 2016.gada ir beiguši codeshare ar viņiem. Tas galīgi neskan pēc tā, ka KLM ar sajūsmu metīsies labot kārtējās InselAir radītās problēmas, tikai tāpēc ka atkal ar tādām jāsaskaras vai tāpēc ka Jurim liekas, ka viņiem tā vajadzētu darīt. Drīzāk tas skan tā, ka vajadzēs tomēr visu risināt tieši caur InselAir.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

zmejs rakstīja:

Pienākums ta pienākums, bet dzīvē bieži tie "mazo" kompāniju aģenti nemaz nevar neko izmainīt tajos aavienotajos ticketos. Vai neprot. Tikai plāta rokas un bola acis. Tas pats BT, piemēram.

Cik nu man paziņas ir prasījuši konsultēt tādās situācijās, BT darbinieki RIX un zvanu centrā gods godam ir pārrezervējuši lidojumus uz citiem maršrutiem, kad BT reiss atcelts vai pamatīgi kavējas (tajā skaitā pārrezervēja tālos posmus, izmantojot KLM, AF, Turkish utt).

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Māris rakstīja:

Lai gan atbildība par kavēšanos un "kļūdu labojums" šai gadījumā ir jāuzņemas InselAir, nevis KLM, bet InselAir, gribētos cerēt, ka KLM tā darītu... Tomēr, vai šī cerība ir pietiekoši vispusīga informācija, lai to sniegtu kā objektīvu atbildi? Ir lasīti daudzi šausmu stāsti par analoģiskiem gadījumiem, kur pat tad, kad atbildība tiešām leģitīmi būtu jāuzņemas vienai aviokompānijai, tā tik un tā to mēģina pārvelt uz citu. Manuprāt, nevajadzētu noklusēt, ka aviokompānijām piemīt šāds niķis. Labāk jau lai cilvēki rēķinās, ka ir zināms pamats uztraukties, ka viss var arī neiet kā smērēts un situācijas risināšana var diezgan pamatīgi izčakarēt dārgo laiku, - un pēc tam ir patīkami pārsteigti, ka tomēr paveicās un nebija tik traki, ja tā notiek, - nekā dabūt sev uz galvas aukstu dušu lidostā, par kuras iespējamību Ceļakājas idealizētajā pasaulē nekas netika minēts.

Man nav ne mazākās vēlēšanās idealizēt KLM vai citas aviosabiedrības, bet pārrezervēšanas process gan ir atstrādāts, man ir zināmi 2 gadījumi, kad viss neritēja kā pa diedziņu — ketty8, kas nokavēja tranzītu starp LHR un LGW (viņai BA vairākas stundas meklēja alternatīvu, līdz beidzās maiņa un apnika) un Lei Fengam, kad nokavēja 45 minūšu tranzītu Minhenē. Abi gadījumi beidzās pozitīvi. Nezinu, kas tajos pazuda tulkojumā, bet manā vērtējumā tādi ir pāris uz miljoniem. Tikpat labi vari mums pārmest, ka noklusējam aviosabiedrību niķi avarēt…

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Māri, es jūtos mulsinoši, it kā mēs būtu samainījušies lomām un man tagad jāaizstāv aviosabiedrības, stāstot, cik tās labas, bet Tu pret tām izturies ar lielu aizdomību. Smile Varbūt pat notikusi sarežģītāka rokāde un esi iejuties Viestura tēlā… Smile

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14747
Manīts: pirms 9 st
Kur:

Juris rakstīja:

...bet manā vērtējumā tādi ir pāris uz miljoniem. 

Tīri matemātiski, ņemot vērā veselus divus gadījumus ceļakājā, man jau sanāk krietni vairāk nekā pāris uz miljoniem. Nedomāju, ka visi ceļakājas lietotāji kopā ir veikuši miljons lidojumu, pat 100k man liekas mazticami. 

Ar ko īsti beidzās ketty8 gadījums? Vai tur beigās nesamaksāja apdrošināšana, un aviokompānijas tā arī netika cauri sveikā?

Juris rakstīja:

Tikpat labi vari mums pārmest, ka noklusējam aviosabiedrību niķi avarēt…

Bet noklusējam jau arī! Ņemot vērā Fokker 50 vidējo vecumu, un to, ka Insel Air nav pakļauts modrajiem Eiropas regulatoriem, būtu tieši laikā sākt uztraukties, lai nekļūtu par haizivju konserviem ABC salās Smile!

P.S. Es ceru, ka Rihards_007 paziņas ceļakāju nelasa...

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

orsons21 rakstīja:

Tīri matemātiski, ņemot vērā veselus divus gadījumus ceļakājā, man jau sanāk krietni vairāk nekā pāris uz miljoniem. Nedomāju, ka visi ceļakājas lietotāji kopā ir veikuši miljons lidojumu, pat 100k man liekas mazticami. 

Ar ko īsti beidzās ketty8 gadījums? Vai tur beigās nesamaksāja apdrošināšana, un aviokompānijas tā arī netika cauri sveikā?

Domāju, ka ceļakājieši nav reprezentatīva izlase, jo rezervē dīvainākas aviosabiedrību, lidostu un tarifu kombinācijas. Varbūt mans novērtējums bija optimistisks, bet vienalga tādu nesparašanos iespēja nav augstāka par procenta simtdaļām vai tūkstošdaļām. 

Ketty8 saņēma samaksu no Swedbankas (apdrošināšana), jo tas šķita vienkāršākais veids, kā atdabūt iztērēto naudu. Viņas risinājums bija neordinārs — pirkt citu biļeti ar citu aviosabiedrību — bet balstīts apdrošinātāja ieteikumos. Normāli vajadzētu presēt iesaistītās aviosabiedrības, lai protās. Prncipā ketty8 būtu jāatgūst nauda par sākotnējo biļeti, jo viņai nepamatoti atteica pārrezervēt lidojumu. Tā ieteicām, bet nav zināms, vai viņai bija vēlme ar to ņemties tālāk. Varbūt arī summa bija pietiekoši liela, lai Swedbank vērstos pie BT/BA regresa kārtībā.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4110
Manīts: pirms 1 d

Nu, var jau arī teikt, ka tikai daži latvieši no miljona šogad ldojuši ar InselAir, un nebūs nepareizi. Toties, līdz ko tu esi viens no viņiem, sāk darboties pavisam citas varbūtības.

 

Juris rakstīja:

 Tikpat labi vari mums pārmest, ka noklusējam..

Juris rakstīja:

 Tā ieteicām, bet nav zināms..

Oftopiks. Izklausās pēc karaliskā daudzskaitļa.  Just saying Grin

bagatibu_sala
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/01/2015
Ziņas: 214
Manīts: pirms 22 ned

Insel Air bijušas finanšu problēmas pēdējā laikā, kas varētu ietekmēt spēju izpildīt lidojumus laikā.

https://en.wikipedia.org/wiki/Insel_Air#Financial_crisis

Citiem, kam varētu interesēt šis galamērķis, būtu iemesls izvēlēties lidojumu no Amsterdamas pa taisno, jeb vismaz tādu, kur visus posmus izpilda KLM (Amsterdama - Aruba -> Bonaire -> Amsterdama).

bagatibusala.wordpress.com

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

Māris rakstīja:

Nu, var jau arī teikt, ka tikai daži latvieši no miljona šogad ldojuši ar InselAir, un nebūs nepareizi. Toties, līdz ko tu esi viens no viņiem, sāk darboties pavisam citas varbūtības.

Lūdzu pamato tādu apgalvojumu, uz kādiem spreidumiem tas balstās?

Māris rakstīja:

Oftopiks. Izklausās pēc karaliskā daudzskaitļa.  Just saying Grin

Kādu tad skaitli ieteiksiet lietot, ja cilvēks negrib piesavināties kopējos panākumus, bet pateikt, ka ketty8 palīdzību sniedza un konsultēja plaša ceļakājas komanda?…

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 20 ned
Kur: RIX

bagatibu_sala rakstīja:

Insel Air bijušas finanšu problēmas pēdējā laikā, kas varētu ietekmēt spēju izpildīt lidojumus laikā.

Palasot vairāk par šo aviosabiedrību, nerodas liela uzticība viņu profesionalitātei… Var pat pamatoti uztraukties par lidojuma drošību.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4423
Manīts: pirms 7 st

Ziņoju, ka beigās viss ok. Tikuši LV Pazinas bija nokēruši pārāk lielu stresu sākumā dēļ turpceļaķibeles. Papētīju 5as dienas pēc kārtas  ielidošanas un izlidošanas un visi reisi bija laicīgi, tiki viens vēlais reiss 22:00 bija atcelts bet visi pārējie bija kā paredzēts.

Tā kā beigās nemaz nebija tik traki.  Man arī pirmais iespaids un palasot atsausmes bija, ka neko labu varētu arī nesagaidīt un pasažieriem jāsagatavojas visādiem brīnumiem.