diskusiju vēlos slēgt, paldies visiem, kas atbildeja.
Pirmajā tuvinājumā, pērkot biļetes tīmekļa vietnē http://ryanair-aviobiletes.lv, nevis https://www.ryanair.com, biļetes cena palielinās par (konkrētajā gadījumā) 13,51 EUR. Ne daudz, ne maz, bet manā izpratnē tā ir zemē nomesta nauda. http://www.easyjet.com ir OK biļešu pirkšanai. Savienojuma laikus neskatījos...
ryanair-aviobiletes.lv ir kaut kāda lietuviešu uzņēmuma reģistrēta lapa, kas mēģina maldināt cilvēkus, izliekoties par Ryanair lapu. Kā tādu atradi?
Ryanair biļetes standartā būtu jāpērk no www.ryanair.com, kā jau Ingemaars saka (ja vien nav sasniegts nākamais taupīguma līmenis un atrasts, kā nopirkt vēl lētāk).
www.azair.eu, izlidojot par 1 dienu ātrāk no RIX uz LIS atrod īsāku savienojuma laiku bez nakšņošanas London Stansted un par cenu 134 EUR. Vēlreiz lieku reizi atgādināšu, ka RYANAIR-am pēc būtības nav savienoto reisu, jo tā ir POINT-TO-POINT aviokompānija, kura neuzņemsies atbildību par biļešu pārdevēju un pircēju pašizveidotiem savienojumiem.
Nopirku biletes caur so lapu. Itka viss ok, ir kads risks, kad kautkas nebus ne taka vajag?
Nopirki, ar to arī apsveicu. Ja pastāstīsi sīkāk cikos no kurienes uz kurieni, būs arī konkrēti komentāri un ieteikumi (vai bažu paušana). Bet tā, nekādu pārsēšanos (tradicionālajā izpratnē) te nav, atlidoji, savāci savas pekelītes un dodies uz nākamo reisu.
Izsaku vieglas aizdomas, ka autors ir augstāk minētās maldu lapas reklāmas aģents.
Riski ir vienmēr! Tagad modē esošais terorisms,lidojumu laiku izmaiņas un Tu vari salauzt kāju!
Bet, ja nopietni, tad ik pa laikam ieej apskaties vai Tavs lidojums vēl ir spēkā - nav atcelts vai arī izmainīts izlidošanas laiks un, ja viss pa vecam, tad arī viss būs o.k.
Tiešām jocīgi. 20 minūtes pēc jautājuma uzdošanas cilvēku brīdina lai nepērk no feikiem, bet tam perpendikuls un spītīgi pērk tik nost!
Okey, jus mani sabiedejat. Biju tik stulba, kad pasteidzos un nesagaidiju jusu atbildes.
27.SEPTEMBRIS
RIX 21.55- STN 22.40 (nakts lidosta) parsesanas 11h 5 min. (ryanair)
28. SEPTEMBRIS
STN 9.45- LIS 12.35 (ryanair)
LIS 18.50- MADEIRA 20.40 (ar easyjet)
ATKAPAL CELS.
5. OKTOBRIS.
MADEIRA 21.10 - LIS 22.50 (nakts lidosta) (ar easyjet)
6.OKTOBRIS
LIS 10.00- DUB 12.50 (parsesanas 4h15min DUB, rayenair)
DUB 17.05- RIX 22.15 (ar rayenair)
Tad kad, nopirku tikai tad bija komentars, kad lapa nav ista, ieteikumi, ko tagad darit? Un cik saprotu pielavu milzigu kludu!
Kāda tad jēga prasīt palīdzību forumā, ja nav pacietības pat 20 min sagaidīt atbildi?
Nevajag dramatizēt, kā jau iepriekš minēts, ''milzīgā kļūda'' ir kādu padsmit eiro pārmaksa, tas arī viss. Biļetes derīgas, visi savienojumi izlidojami. Protams, ja neņem vērā to, ka es personiski lidojumu pa Eiropu ar trīs posmiem katrā virzienā un nakšņošanu abos virzienos uzskatītu par inkvizīciju. Bet nu, gaumes lieta.
Nu ok, paldies par tieso un patieso atbildi. Nopratu vienkarsi no parejiem, kad nav runa tikai par naudas parmaksasanu, domaju kas vairak.
Tev ir atnākuši e-pasti no Ryanair ar apstiprinātām biļetēm?
Temats e-pastam ir ''Ryanair Travel Itinerary'' un sūtītājam jābūt itinerary [at] ryanair [dot] com. Ja ir, tad viss kārtībā. Katram posmam jābūt atsevišķam e-pastam.
Ja nav, tad, iespējams, tā lapa kaut ko ķīmiķo; tas gan vēl nenozīmē, ka biļetes nav izsniegtas.
Kā jau, orsons21, rakstīja, tad nekāda lielā bēda nav, vienīgi tas, ka esi pārmaksājusi par biļetēm. Izlidot visus posmus var, tagad gaidi visu posmu apstiprinājumus.
Ps. Bet tās lapas veidotāji tiešām blēži, jo liek domāt, ka Tu biļetes pērc raiņa lapā, jo izskats līdzīgs...
Jā, pirms uzskatīt, ka viss kārtībā, tikai pārmaksāts, derētu pārliecināties, ka Ryanair rezervācijas apstiprinājumi saņemti un rezervācijas Ryanair lapā redzamas kā "confimed".
1. e-pasts atnāca "informācija par apmaksu", kad apmaksāju, atnaca e-pasts par to kad ir samaksāts, un vajag reģistreties un šadu teikumu '' Pēc pases datu savadīšanas reģistrācijai, iekāpšanas karte tiks izsūtīta uz e-pastu 5 dienas pirms jūsu lidojuma.'', reģistrejos, atnāca trešais epasts "Mēs esam priecīgi ka izvēlējāties Jūsu ceļojumu līderi!''. Visi e-pasti ir latviešu valodā, diezgan nepareizā latviešu valodā, šķiet kad bez vai tulkots google translate.. Un tas ir viss! sūtīts no info [at] ryanair-aviobiletes [dot] lv Ar easyjet vis kārtībā, un cik saprotu, jāreģistrējas 30 dienas pirms lidojuma, pareizi?
Manaa izpratnee diezgan diivains sizhets! Piekriitu jtt aizdomu sajuutai!
wonderlust, kā Tu vispār nokļuvi tādā dīvainā lapā?
Izskatās, ka, ja viņi vispār ir kaut ko norezervējuši, tad negrib rādīt rezervācijas numurus un paši grib reģistrēt lidojumam, piesūtīs tikai iekāpšanas kartes?
Tak liekaties mierā. Kāda tur vairs reklāma sanāk. Cilvēks uztraucās un taisnojās. Gan jau viss būs labi, kaut arī ar nevajadzīgiem starpniekiem. Cik saprotu, tad reģistrēšanos lidojumam veic starpnieki 5 dienas pirms lidojuma ar iegūtajiem pases datiem?
Ierakstot googlē ryanair, spiedu uz pirmo, lapa ļoti līdziga orģinālajai uz ko arī iekritu. Orģinālā bija tikai pēc trīs atkal maldinošām ryanair mājaslapām.. 5 dienas pirms izlodošanas.. bails tā riskēt, un ja nu nav.
Kontaktos ir norādīts telefona numurs (latviešu), rīt noteikti sazvanīšos ar viņiem.
Ķēpa varētu būt ar atpakaļ ceļu. Tur 5 dienas pirms lidojuma būs atrodoties Madeirā. Jāmeklē kur izdrukāt biļetes. Nedomāju ka tas kantoris maksās par agro reģistrāciju.
wonderlust, pamēģini no viņiem izspiest rezervācijas numurus, lai pati visu vari darīt (reģistrēties lidojumam utt) un nebūtu vairs ar šiem nekādi jāsaistās.
Labi, paldies jums visiem par ieteikumiem. Rīt sazināšos un centīšos dabūt rezervācijas numurus. Ir kādi ieteikumi kā no viņiem varētu izspiest?
Gan jau atsūtīs arī iekāpšanas kartes RYANAIR -am. Automātiskā vietu ierādīšana RYNAIR-am, cik atceros, sākas vien 7 dienas pirms lidojuma. Ātrāk var izvēlēties tikai tad, ja pats maksā par vietas izvēli. Lidojuma konstrukcija uz Madeiru gan sanākusi sarežģīta un mokoša (ar 2 nakšņošanām lidostā) - gandrīz kā lidojot uz citu kontinentu.
Šausmīgi smieklīgi, ja cilvēks, kas pats raksta kā pilnīgs analfabēts, tomēr, izrādās, ievēro "diezgan nepareizu" latviešu valodu kādā citā saitā.
Varbūt tā valoda ir citādā ziņā nepareiza .
Katru reizi, kad redzu šitā kādu rakstām, es klusībā ceru, ka cilvēks tomēr ir cittautietis. Lai gan parasti jau laikam tomēr nav.
Be vispār mums te trilleris kaut kāds veidojas ar tiem lidojumiem.
labi, esam nogājuši no tēmas, paldies visiem kuri palīzēja. Ja būs kas jautājams jautāšu sadaļā "var jautāt ko grib - neviens nepārmetīs". Varbūt tur man nepārmetīs manu analfabētismu.
wonderlust, kā Tu vispār nokļuvi tādā dīvainā lapā?
Izskatās, ka, ja viņi vispār ir kaut ko norezervējuši, tad negrib rādīt rezervācijas numurus un paši grib reģistrēt lidojumam, piesūtīs tikai iekāpšanas kartes?
Epastā arī bija iekritusi viņu reklāma, ieinteresēja jo skatos,ka Ryanair piedāvā lidojumu uz Spāniju un citām vietām, likās ka kādi jaunumu...bet nē pēc tam ieejot viņu mājaslapā tur ir pārsēdieni.
labi, esam nogājuši no tēmas, paldies visiem kuri palīzēja. Ja būs kas jautājams jautāšu sadaļā "var jautāt ko grib - neviens nepārmetīs". Varbūt tur man nepārmetīs manu analfabētismu.
Nav tik traki, pēdējā ziņojumā tikai dažas kļūdas palikušas. Vairāk nepārmetīsim.
Uzraksti gan, vai izdevās sakontaktēties ar to plaģiātiski analfabētisko vietni. Es nudien pēc visa nebūtu drošs, kamēr es nevaru Ryanair lapā apskatīt savu rezervāciju - un lai to izdarītu, Tev ir nepieciešams vai nu Ryanair rezervācijas kods (katram lidojumam savs, 6 zīmes, var būt gan burti, gan cipari), vai arī tas feikais e-pasts, ko viņi uzģenerējuši, lai Ryanair uz turieni aizsūtītu rezervācijas datus. Ar vienu no šiem parametriem vari ieiet www.ryanair.com, apskatīt savas rezervācijas, kā arī nomainīt e-pastu uz savu īsto.
P.S. Un šitie kretīni sevi vēl sauc par ceļojumu līderiem!?
Šie paši lietuvieši SKRYDZIAI LT UAB ir piereģistrējuši airbaltic-aviobiletes.lv, wizzair-aviobiletes.lv utt, tāpat lietuviski airBaltic-skrydziai.lt, wizzair-skrydis.lt un droši vien daudzus citus…
Njā, lohotrons leišu gaumē! Latvietis arī pie viņiem neviens nestrādā, vai, ja strādā, tad skolā nav gājis vai mācījies ļoti slikti - visas vietnes pilnas ar nejēdzīgām kļūdām.
Nez vai PTAC vai pat policijai te nekas nav sakāms? Pat, ja viņi biļetes izsniedz, es uzskatu, ka pēc būtības uzdoties par aviokompānijas pārstāvjiem, ir krāpšana.